2008-11-06, 01:24
Medlem
Timbuktu och dansband på Silja Line i höst

Ha-Ha...

Såg att förutom alla dansband ska Timbuktu tydligen underhålla på Finlandsfärjorna under hösten.
Globen räcker väl inte till för hans storhet

Hette inte hans senaste världsförbättrarlåt "Tack för kaffet".
Väntar på uppföljare "Tack för Tallin"
Citera
2008-11-06, 02:03
Medlem
Knarkare tar vilka gig som helst juh.
Citera
2008-11-06, 04:33
Medlem
Korneliuss avatar
Låter konstigt när han i låten Åk dit (feat Chords) säger "Vi åker aldrig med färjan till Finland igen, det händer aldrig mer jag sätter 500 spänn"

Nu gällde ju inte detta just Finland men färjorna skiljer sig inte så mycket.
Citera
2008-11-07, 14:11
Medlem
Bara mellansnacket hade varit värt resan

Jag skulle ge mkt för att se honom sjungandes "Titta ner" och "Alla vill till himmelen" bland en massa packade schlagerklädda medelålders kvinnor och packade slipsnissar på väg till Kvinnoimport i Baltikum. Bara mellansnacket mellan låtarna
hade varit värt en rejäl sjösjuka. Hoppas det filmas så att man kan få tag på det annars.
Brukar inte sådana gig vara en vecka. Fan, nästan så man borde åka båten .
Citera
2008-11-07, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Ubu
Jag skulle ge mkt för att se honom sjungandes "Titta ner" och "Alla vill till himmelen" bland en massa packade schlagerklädda medelålders kvinnor och packade slipsnissar på väg till Kvinnoimport i Baltikum. Bara mellansnacket mellan låtarna
hade varit värt en rejäl sjösjuka. Hoppas det filmas så att man kan få tag på det annars.
Brukar inte sådana gig vara en vecka. Fan, nästan så man borde åka båten .

Såvitt jag har förstått är det en hel del grabbar i åldern 20-30 (oftast födda i annat land än Sverige) som åker med färjorna...för att få sig lite "packade schlagerklädda medelålders kvinnor "
Kanske är den publiken som ska nås?
Citera
2008-11-07, 16:14
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazmazta
Såvitt jag har förstått är det en hel del grabbar i åldern 20-30 (oftast födda i annat land än Sverige) som åker med färjorna...för att få sig lite "packade schlagerklädda medelålders kvinnor "

Finnar finns det gott om på båtarna ja. Det finns ju billig sprit.
Citera
2008-11-07, 16:23
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazmazta

Eller kanske den generella publiken i 23-35 års åldern både tjejer och killar som är riktigt stor på kryssningsfartygen. Fördomar kan man väl ha men när de är groteskt felaktiga så blir det pajasaktiga.
Citera
2008-11-07, 17:47
Medlem
daphoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Fördomar kan man väl ha men när de är groteskt felaktiga så blir det pajasaktiga.
Men nu råkar de ju inte vara felaktiga. Vem är pajasen då?
Citera
2008-11-07, 18:30
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Eller kanske den generella publiken i 23-35 års åldern både tjejer och killar som är riktigt stor på kryssningsfartygen. Fördomar kan man väl ha men när de är groteskt felaktiga så blir det pajasaktiga.

Kom inte och prata om fördomar: http://powerangel.tripod.com/ Där har du färjeresenären i ett nötskal.
Citera
2008-11-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Ubu
Ha-Ha...

Såg att förutom alla dansband ska Timbuktu tydligen underhålla på Finlandsfärjorna under hösten.
Globen räcker väl inte till för hans storhet

Hette inte hans senaste världsförbättrarlåt "Tack för kaffet".
Väntar på uppföljare "Tack för Tallin"

Jason har väl skaffat sig jättemånga nya vänner, via goa nazisponsrade Pirate Bay, som han vill åka båt med?
Citera
2008-11-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Kom inte och prata om fördomar: http://powerangel.tripod.com/ Där har du färjeresenären i ett nötskal.

Uuu va fan är det där? Gammal atlet från DDR?
Citera
2008-11-07, 22:23
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhat?
Uuu va fan är det där? Gammal atlet från DDR?

Jag tror mest på en välhållen 55-åring från sumpan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in