2011-02-01, 23:41
Medlem
Hur kommer du att tänka på skvaller om Timbuktu, hör ju knappt någonting om honom nu förtiden tycker inte att han är speciellt aktuell mer ifrån att han är med i musikhjälpen. Annars tycker jag inte snubben gör så förvånansvärt mycket som man kan "skvallra om" eller vadå är vi aftonhoran nu eller?
Citera
2011-02-01, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieZnone
Hur kommer du att tänka på skvaller om Timbuktu, hör ju knappt någonting om honom nu förtiden tycker inte att han är speciellt aktuell mer ifrån att han är med i musikhjälpen. Annars tycker jag inte snubben gör så förvånansvärt mycket som man kan "skvallra om" eller vadå är vi aftonhoran nu eller?

Skvaller innebär både saker och ting som hände 2000 som det som skall hända eller hänt häromdagen.

Citera
2011-02-02, 13:17
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dermont
Vet från en säker källa att han knullar runt som fan.

Det ryktas att han spänt på såväl Kitty Jutbring som Nour El Refai och den sistnämnda fick visst klamydia på kuppen. Annars är han en vanlig vipixlad neger som ser bra ut i Aftonbladet, men I R L påminner mer om Kunta Kinte eller Mike Tyson i sin framtoning.

En vitpixlad artikel: http://sv.wikipedia.org/wiki/Timbuktu_%28artist%29
Citera
2011-02-02, 13:40
Medlem
Är inte hans mamma vit och någon proffesor på Lunds Universitet.

Jaja alla desssa överklassbarn inom rappen som ska spela ghetto.
Citera
2011-02-02, 13:47
Medlem
scroshs avatar
Har hört på ryktesväg från folk som han satt att han har en sne kuk. Stämmer säkert. Den ska inte ha varit något att hurra för storleksmässigt heller, medel på sin höjd.
Citera
2011-02-02, 15:49
Medlem
Återigen är T's morsa proffesor i Lund?
Citera
2011-02-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Hittade ingen tråd om honom mer om något om att han varit i Visby(?)

Vad har ni för information om Dvärgen?

Det enda skvaller jag har är att jag gick förbi honom en gång och förvånades över hur kort han var, han kollade även snett på mig och började att gå snabbare annars har jag inget skvaller.

Han blev för ett par år sedan filmad när han tog kola på en svartklubb i Malmö.
Citera
2011-02-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressad
Han blev för ett par år sedan filmad när han tog kola på en svartklubb i Malmö.

Vilken av svartklubbarna och var finns filmen?
Citera
2011-02-09, 13:52
Medlem
En kommentar till ovan taffliga kommentarer om intjäning för Timbuk.

Eftersom ni uppenbarligen helt saknar förmåga att räkna så föreslår jag att ni inte gör inlägg inom detta ämne framöver alternativt går om skolan helt.

Antag att Timbuk sålt 100 000 skivor i karriären vilket är bisarrt lågt räknat (jag gissar att han har sålt uppemot 500 000, grannländer inkl). Han har kapat en mellanhand och har eget skivbolag o tjänar därmed förmodligen över 50 spänn per platta men räkna med 30 för säkerhets skull. (Nu pratar jag alltså marginal dvs pris i handel - alla kostnader).

Enbart denna sjukt låga beräkning ger en nettointäkt om 3 MSEK (brutto ca 10 MSEK). Jag har då inte räknat med STIM, konserter, gästspel etc. Lägg också till intäkter fr andra artister som ligger på JUJU.

Om han "bara" har 5 MSEK på kontot idag så snor ngn pengar fr honom...:-)
Citera
2011-02-20, 11:48
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Sammanfogat fyra trådar om Timbuktu. Allt skvaller om Timbuktu tas i den här tråden hädanefter.

/Mod
Citera
2011-02-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medas
Återigen är T's morsa proffesor i Lund?

Har för mig att hon jobbar/jobbade på ICA.
Citera
2011-02-24, 00:11
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medas
Är inte hans mamma vit och någon proffesor på Lunds Universitet.

Jaja alla desssa överklassbarn inom rappen som ska spela ghetto.

Man spelar inte per automatik ghetto bara för att man rappar, vilket Timbuktu är ett rätt bra exempel på. När har han, enligt dig, spelat ghetto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in