2014-04-10, 00:56
Medlem
Sir_Ks avatar
Mste ju ske en ssong 3. Ssong 2 var makalst bra fr att vara en "svensk" komediserie.
Ssong 1 led av en extrem miscast i Kim Sulocki. Helt fel och frstrde nstan hela ssong 1.

Ngra favoriter r ju Ove, Viking, rjan, Massoud, Kenneth... och s Idun som r otroligt sexig...
Citera
2014-04-13, 22:27
Medlem
Tycker att detta r en lite underskattad serie jmfrt med flera andra
svenska "komediserier". Hoppas verkligen att det blir fler ssonger.
Citera
2014-04-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Mste ju ske en ssong 3. Ssong 2 var makalst bra fr att vara en "svensk" komediserie.
Ssong 1 led av en extrem miscast i Kim Sulocki. Helt fel och frstrde nstan hela ssong 1.

Ngra favoriter r ju Ove, Viking, rjan, Massoud, Kenneth... och s Idun som r otroligt sexig...

Iduns RV!
Citera
2014-04-17, 01:34
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Hatade verkligen frsta ssongen, som fan av brittiska Office, men ssong tv har verraskat mej. Skrattat en hel del. Kan grna fortstta. (gillar inte Dorsin, dock)
Citera
2014-04-17, 15:08
Medlem
Som andra tycker jag att frsta ssongen var s dr, men man behvde tid p sig att lra knna karaktrerna. Med tanke p alla andra dliga svenska program, s str det hr sig hgt.

Konstigt att de inte fortsatte med fler ssonger, men det kan ju bero p att Henrik Dorsin inte bara vill bli Ove med svenska folket.
Citera
2014-09-05, 13:00
Medlem
adamfans avatar
Kommer det komma en ssong 3?
Citera
2014-10-14, 15:51
Medlem
galensyrsas avatar
Ngon mste ju veta ngot, en ssong 3, eller r skiten dd?
Citera
2014-10-14, 16:46
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galensyrsa
Ngon mste ju veta ngot, en ssong 3, eller r skiten dd?
Tror inte det kommer. Lste ngon intervju med Dorsin, dr han inte verkade alltfr stolt ver hur serien blev. Lste man mellan raderna kunde man ven ana att vi inte kommer f se ngon mer ssong av Kontoret.
Citera
2014-10-14, 20:00
Medlem
galensyrsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Tror inte det kommer. Lste ngon intervju med Dorsin, dr han inte verkade alltfr stolt ver hur serien blev. Lste man mellan raderna kunde man ven ana att vi inte kommer f se ngon mer ssong av Kontoret.

Har du mjligtvis en lnk?

Synd, velat se mer.
Citera
2014-11-02, 20:27
Medlem
Kan man se avsnitten ngonstans?

Edit: Hittade! Rkade frst se ngot klipp ur serien p youtube och nu r man fast! Brjar kolla frn ssong2 dock d de flesta verkar tyckte att den r verlgsen. Fr se om jag tar mig tid och ser frsta ssongen eftert!
Senast redigerad av 6minus1351 2014-11-02 kl. 20:53.
Citera
2014-12-07, 10:28
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Man kan ju alltid reboota. Var en av f svenska serier jag knde nt fr.
Citera
2015-03-08, 14:10
Medlem
Frsta ssongen bedrvlig och pinsam. Av nn anledningen knde jag nd fr att ge andra ssongen en chans nu i dagarna och r verkligen verraskad ver hur mycket bttre det r. Har hittills sett till episoden om Masouds andedrkt dr jag rent av gapskrattade vid flera tillfllen. Vgar inte hoppas p en ny ssong men kul att de fick revansch iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in