Serien r ju faktiskt stundtals riktigt underhllande. Frnvaron av Kim Sulocki som inte passade in gr att frra ssongens kalkonvibbar frsvunnit.
Jo, det r ju en kraftig uppryckning. Knns ganska mycket US Office. Och det r inte fel. Bra att sidofigurerna rjan, Britt-Marie och den andra inkpskvinnan fr lite ljus p sig.
Det bsta med Kontoret r ju nd rjans subtila medverkan. Nr man ser honom ligga och sova p skrivbordet i bakgrunden eller st och kika in genom persiennerna i bakgrunden nr de gr ngon "intervju" med en annan karaktr.
Serien r ju faktiskt stundtals riktigt underhllande. Frnvaron av Kim Sulocki som inte passade in gr att frra ssongens kalkonvibbar frsvunnit.
Jag hller med helt och hllet. Frsta ssongen med Kim kndes som en pajas-version av US/UK-versionen, men nu brjar det faktiskt ta sig lite. Jag kan faktiskt tnka mig att fortstta titta p serien som det knns nu.
Det bsta med Kontoret r ju nd rjans subtila medverkan. Nr man ser honom ligga och sova p skrivbordet i bakgrunden eller st och kika in genom persiennerna i bakgrunden nr de gr ngon "intervju" med en annan karaktr.
Lite synd att rjan (Christopher ngot) bantat runt 20kg. Skulle vilja veta mer om karaktren rjan.
Den som inte kunde rkna ut att Idun skulle komma med en tvlnsa p slutet kan vl rcka upp en hand. Det kan inte bli mer banalt och talanglst av manusfrfattarna n s.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!