2012-02-13, 18:09
Medlem
TheBITs avatar
Jag tror folk gr in i det hr med fr hga frhoppningar, det var faktiskt helt okej.
Mitt stora problem r castingen, fredrar den amerikanska mer ungdomligare och attraktiva castingen n den hr 40+ blekfeta.

Den dr jobbiga knslan som r the office infann sig dock ibland, speciellt nr dom hade gjort om nn tomas ledin-lt till en fdelsedagssng, riktigt skmmigt och obehagligt och det r precis den knslan som man ska f av en sn hr serie.

Mste lgga till att receptionisten kndes mer Erin n Pam?
Senast redigerad av TheBIT 2012-02-13 kl. 18:18.
Citera
2012-02-13, 18:45
Medlem
qups avatar
Fy helvete vilken skit det dr var! Hade iofs inte frvntningarna p hgvarv iom att tv4 ligger bakom (?), men herregud allts! Plgade mig fram till frsta reklamavbrottet av ngon anledning, kanske fr att jag nd gillar Sissela Benn (som borde sluta tramsa hos asen p 4an och gra ssong 2 av fantastiska "I Anneli" istllet!).

r det frresten Ove frn Solsidan som r chefen? Dom frsker d verkligen mjlka ur sista droppen ur en frn brjan genomdlig karaktr. Typiskt jvla helvetes-fyran! Urskta sprket allts, men jag klarar verkligen inte av tv4! Det kryper i hela mig av obehag vid blotta tanken p att dom (Tv4-gruppen/Bonnier) snart r den enda (informations)kanalen vi har.
Citera
2012-02-13, 18:49
Medlem
mr.laws avatar
Det bsta. Kontoret r inte i nrheten.

http://www.youtube.com/watch?v=Ycnhv2znhJY
Citera
2012-02-13, 18:53
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.law
Det bsta. Kontoret r inte i nrheten.

http://www.youtube.com/watch?v=Ycnhv2znhJY

The Office (uk) 10/10

Kontoret (tv4) 0/10
Citera
2012-02-13, 19:03
Medlem
burntfacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jvlar vad usel tajming Erik Lundqvist har nr han ska bertta om sitt jobb. Noll komisk knsla. Stter detta tonen fr resten av skdespeleriet? I s fall stnger jag nog av...

Det var den scenen som fick mig att stnga av. Inte fr att jag hade srskilt hga frhoppningar om serien sedan tidigare blev jag nd frvnad ver hur uselt castad den var.
Citera
2012-02-13, 19:35
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnipegjets
Kanske inte ska dma det efter ca 10 minuter, men jag vet inte allts. Inte jttekul men inte heller s dligt jag frvntade mig. Fr vl ge det avsnittet ut.

Edit: Sissela Benn r vldigt fin hr.
Hon ser ju ut som fan sjlv. En riktig "tnt".

Angende serien s var den s usel att man fick en sk. "pinsamhets-knsla" nr man sg p den.
Grotesco, vad hnde?

LAS, what is it good for?
- detta var det roligaste.
Senast redigerad av Dreijer 2012-02-13 kl. 19:38.
Citera
2012-02-13, 19:37
Medlem
Shit, vrst vad alla var krsna! Tittade precis p det, fr mig var det jvligt roligt iaf!
Citera
2012-02-13, 19:54
Medlem
dligt. Us kommer alltid vara bst med uk tva. Mera subtil humor i uk men mnniskor reagerar mycket mer p gap skratt som man verkligen fr av us. Det r dessutom mycket svrare att gra en serie som r rolig n smart p grund av att fler mnniskor p vrlden r smarta n roliga.

Extras r mycket bttre n office uk om man vill ge berm till gervais. Men faktum kvarstr att steve carell r en mycket smartare och roligare snubbe n ricky.
Citera
2012-02-13, 19:57
Medlem
Helt rligt talat tycker jag det var bra. Hrligt pinsamt, aningen dlig timing ibland. Men grundtanken finns ju dr och funkar bra. Dorsin gjorde verkligen ett bra jobb. Frhoppningsvis kommer det en andra ssong.
Betyg: 4/5 matkuponger.
Citera
2012-02-13, 20:05
Medlem
pumpadskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
dligt. Us kommer alltid vara bst med uk tva. Mera subtil humor i uk men mnniskor reagerar mycket mer p gap skratt som man verkligen fr av us. Det r dessutom mycket svrare att gra en serie som r rolig n smart p grund av att fler mnniskor p vrlden r smarta n roliga.

Extras r mycket bttre n office uk om man vill ge berm till gervais. Men faktum kvarstr att steve carell r en mycket smartare och roligare snubbe n ricky.
Jag kommer aldrig ngonsin frst hur ngon kan stta Carell framfr geniet Gervais.

Ont
Tyckte Kim Sulocki var helt fel val. Trodde inte ett ord av vad karln sa nu nr man sett honom som ultimata mesen i karatefylla.
Citera
2012-02-13, 20:58
Medlem
Epic Fail, sicken skit. Inte en chans att jag ger detta en titt till.
Citera
2012-02-13, 21:11
Medlem
Martinsons avatar
Man kan ju knappast jmfra Kontoret med ngon amerikansk serie.. d har man nog FR hga frvntningar. Jag tyckte i alla fall serien var rolig.. kanske inte i niv med Solsidan men det hade jag och andra sidan aldrig frvntat mig heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in