2011-11-24, 13:26
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martanftw
Jag skulle tro att detta r det frsta officiella klippet frn programmet p tv4:s hemsida:

http://www.tv4play.se/noje/nojesklip...ideoid=2100530

Det ser lovande ut i alla fall tycker jag.

Vet inte riktigt vad ja tycker. I vilket fall, sista klippet nr det brjar sjunga Lejonkungen, har inte UK eller US versionen gjort ngot liknande? Skulle vara kul se.
Citera
2011-11-24, 13:48
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martanftw
Jag skulle tro att detta r det frsta officiella klippet frn programmet p tv4:s hemsida:

http://www.tv4play.se/noje/nojesklip...ideoid=2100530

Det ser lovande ut i alla fall tycker jag.

Jo, flinade som fan varje gng Dorsin dk upp!
Han som spelar Dwight kndes ju mer som Gabe.
Det dr att receptionisten kastar memot frn headquarters hnde i brittiska versionen med, ska bli intressant att se hur mnga ider dom recyclar frn UK/US Office.
Citera
2011-11-24, 14:33
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Ett ord pinsamt!
Citera
2011-11-24, 14:40
Medlem
kedjas avatar
Knns som 'Starke man' redan har gjort office p svenska..

*edit

har skert redan nmns men den sista scenen i klippet r ju direktversatt frn en scen i UK..
Senast redigerad av kedja 2011-11-24 kl. 14:44.
Citera
2011-11-24, 15:10
Medlem
cgb spenders avatar
bevis p att TV4 kan frstra vad som helst.

Som om amerikanska sitcom- versionen samt brittiska mockumentren har ftt ett misslyckat krleksbarn med de smsta egenskaperna frn vardera.
Citera
2011-11-24, 15:43
Medlem
spida-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Vet inte riktigt vad ja tycker. I vilket fall, sista klippet nr det brjar sjunga Lejonkungen, har inte UK eller US versionen gjort ngot liknande? Skulle vara kul se.

Jo dom kr introt till mupparna ett avsnitt.

http://www.youtube.com/watch?v=0KO2qVqq3J0
Citera
2011-11-24, 17:47
Medlem
okok1s avatar
Snacka om att frstra ett msterverk. Tyckte frst det ltt intressant eftersom the office (usa) r en av mina favoritserier.

3 minuter rckte fr att avskrcka mig frn att titta p skiten.
Citera
2011-11-24, 18:43
Medlem
n00bwinners avatar
Oj, det dr var ju t.o.m. s dligt s att klockorna i mitt rum stannade. Ne fyfan vilket skitprogram det dr verkar bli, gav mig inte ens ett litet leende under hela klippet. kontorets Jim Halpert blev man ju deppig bara av att titta p.
Citera
2011-11-24, 19:14
Medlem
Den svenska versionen kan ju omjligt vara smre n den amerikanska i alla fall.
Citera
2011-11-24, 19:20
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Den svenska versionen kan ju omjligt vara smre n den amerikanska i alla fall.
Nja, missfrstndet i denna trd r att den amerikanska skulle vara ngon slags remake av den brittiska. (Underfrsttt: Amerikaner r fr dumma fr att uppskatta kta vara och svenskar bara hnger p.) Men pongen med The Office r att man tar fasta p vad som r typiskt och pinsamt i just det landet, i synnerhet kontorskulturen. I ngot avsnitt av den amerikanska gr man en stor grej av att ngon fr ka buss hem, vilket r en himla stor grej dr men varken i England eller Sverige (om man inte bor ute p landet. En annan stor grej i amerikanska filmer och teveserier r nr folk gr. Missar man det s missar man hlften.)

Sedan s kan man gra saker bra eller dligt. Men i teorin s skulle det g utmrkt att gra en indonesisk version av The Office om s vore.
Senast redigerad av Herr Lindholm 2011-11-24 kl. 19:23.
Citera
2011-12-03, 12:56
Medlem
Sjlv s tycker jag det ska bli jttespnnande och jag lngtar tills det brjar sndas. Speciellt sista scenen dr de sjunger Lejonkungen r ju hysteriskt rolig. Kan bero p att jag bara sett ngra f avsnitt av Engelska The Office visserligen.
Citera
2011-12-03, 16:58
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandidan
Som trogen fljare av amerikanska The Office tror jag att den svenska satsningen kommer bli helt vrdels. Fy fr svensk tv...

Hller med. US-versionen var bra, men redan mesigare n UK. Svenne-versionen blir mesarnas julafton. Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in