Innan jag ens hade sett detta s tnkte jag att det skulle vara ren skit d jag lskar the office US, men detta gick faktiskt att titta p, inte jtte bra men inte jtte dligt heller. Det som frstr s jvla mycket r den dr jvla erik som ska spela Jim, fy fan det mste vara sveriges smsta skdis utan tvekan, skms han inte p riktigt?
Avsnitt 1 av 10. Ove har chans till en rejl bonus om han lyckas ro hem en viktig kund till fretaget, vilket inte blir ngon ltt uppgift. Kunden r Stockholms lns landsting och det r snriga upphandlingsregler. Men Ove har ett hemligt vapen.
I rollerna: Henrik Dorsin, Bjrn Gustafsson, Sissela Benn.
Dags fr nytt avsnitt om ngra minuter. Ska bli kul. Kommer aldrig sl originalet som jag anser som en av de bsta komedi serierna ngonsin, ltt. Fria tyglar denna ssong, och att inte gra samma misstag som frra ssongen s kan det bli riktigt bra.
Verkar som att dem tagit bort, eller om Kim Sulucki har slutat sjlv, men rollen "Erik" r inte med. Som om dem tog bort "Jim" i amerikanska eller "Tim" i engelska versionen...knns som att mycket frsvinner nr den rollen r borta, han ska ju vara den neutrala och den "vanliga" motvikten till "Ove" och "Viking"
Men jag r skeptisk mot ndringarna, har dom helt missat hela jvla pongen med varfr The Office fungerade? Dom mste ju ha en groundad storyline ocks annars blir det ju bara tramsigt.
Verkar som att dem tagit bort, eller om Kim Sulucki har slutat sjlv, men rollen "Erik" r inte med. Som om dem tog bort "Jim" i amerikanska eller "Tim" i engelska versionen...knns som att mycket frsvinner nr den rollen r borta, han ska ju vara den neutrala och den "vanliga" motvikten till "Ove" och "Viking"
Vldigt mycket dligt skdespel frsvinner. Hoppas hon tjejen ocks frsvinner, ven om hon inte r fullt lika usel.
Ja, om han r borta frevigt s r det kanske lite pajjat men Jim lmnade ju ocks i slutet av ssong 2 fr att komma tillbaka senare. Tim hade samma planer han.
Edit: Lmnade r kanske att ta i men han bytte i alla fall kontor.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!