Citat:
Ursprungligen postat av Mitander1234
Har tänkt exakt samma sak. Om vi ska generalisera så är det lite bondiga killar i unga åldrar som brukar säga uttryck som "Käften jävla jude", även om det inte på något sett ses som en förolämpning för den de säger det till. Tror det har något att göra med att ungdomar vill spela tuffa och dyrka Hitler.
Det fanns många när jag var liten jag som inte alls var är rasister och dom kan ändå dra lite "Hitler är bra" kommentarer bara för att vara roliga och tuffa. Det är alltså inte många som menar allvar med de dom säger.
Jag dyrkar inte Hitler, men det går inte förneka att dom styr USA. Dom Hjärntvättar våra unga vita flickor att bli slampor med MTV och att tycka om negrer. MTV är fullt med promiskuösa lösaktiga negrer med massa vita kvinnor. Allting är så uppenbart dom vill krossa oss. Kolla bara på Adam Sandler och det inflytande han har fått och tänk på alla judiskabudskap i varenda Hollywood film, hemskt. Det är därför folk hatar Judar. För att dom är giriga, kåta och försöker störta den vita mannen.