2011-01-27, 22:24
Medlem
Jag är nyfiken, varför hatar folk judarna? Är det någon konspirations teori om styrande av världen eller bara avundsjuka? Invandrare kan jag förstå (jag förstår faktiskt inte hur man kan hata någon, men jag har "fattat" varför folk hatar dem) Muslim hatet har man ju läst om en del och jag fattar att folk är rädda för alla muslimska terrorister o.s.v. men judarna, vad har de gjort?

Kärlek!!
Citera
2011-01-27, 22:28
Medlem
Saddl3rs avatar
Alla som jag känner som ogillar judar blir tysta när man frågar varför, tror att det mer är "inne" i vissa kretsar eftersom att man vill vara lite cool.
Citera
2011-01-27, 22:31
Medlem
Affelinas avatar
Fattar inte heller. Om man bortser från dagens politiska läge i mellanöstern så har judarna genom historien inte på något sätt varit mer onda än något annat folkslag.
Citera
2011-01-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toski.toski
Jag är nyfiken, varför hatar folk judarna? Är det någon konspirations teori om styrande av världen eller bara avundsjuka? Invandrare kan jag förstå (jag förstår faktiskt inte hur man kan hata någon, men jag har "fattat" varför folk hatar dem) Muslim hatet har man ju läst om en del och jag fattar att folk är rädda för alla muslimska terrorister o.s.v. men judarna, vad har de gjort?

Kärlek!!
Förklaringen: http://www.youtube.com/watch?v=FJjSzXkm55o
Citera
2011-01-27, 22:35
Medlem
Ngyuens avatar
Tror att vad Hitler tyckte är inblandat
Citera
2011-01-27, 22:56
Medlem
Gameboy92s avatar
De har oproportionerligt mycket makt, och tillgångar för att vara ett så litet folk.
Citera
2011-01-27, 22:58
Medlem
Beardzs avatar
De är parasiter. De försöker döda den vita rasen.
Citera
2011-01-27, 22:58
Medlem
Mitander1234s avatar
Har tänkt exakt samma sak. Om vi ska generalisera så är det lite bondiga killar i unga åldrar som brukar säga uttryck som "Käften jävla jude", även om det inte på något sett ses som en förolämpning för den de säger det till. Tror det har något att göra med att ungdomar vill spela tuffa och dyrka Hitler.

Det fanns många när jag var liten jag som inte alls var är rasister och dom kan ändå dra lite "Hitler är bra" kommentarer bara för att vara roliga och tuffa. Det är alltså inte många som menar allvar med de dom säger.
Citera
2011-01-27, 23:15
Medlem
Ngyuens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
De är parasiter. De försöker döda den vita rasen.
Nu känner inte jag nog jude direkt, men vad jag förstått håller sig judar till sig själva.
Borde inte den ariska rasen ta detta med en nypa salt istället för att bli rädda och hata judar. Är inte ariska rasen är störst, bäst och vackrast?
Citera
2011-01-27, 23:23
Medlem
Det var deras fel att Tyskland inte vann första världskriget. Sedan försökte dom breda ut sig i landet, och beblanda sig med andra raser. Sedan var det ju även judarnas fel att jesus dog. Eller så är det för deras näsor?
Citera
2011-01-27, 23:26
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngyuen
Nu känner inte jag nog jude direkt, men vad jag förstått håller sig judar till sig själva.
Borde inte den ariska rasen ta detta med en nypa salt istället för att bli rädda och hata judar. Är inte ariska rasen är störst, bäst och vackrast?

Vilka tror du ligger bakom mångkulturen?
Citera
2011-01-27, 23:36
Bannlyst
Den judiska minoriteten i Sverige hade den avgörande rollen i debatten om Sveriges framtid. Utan detta judiska inflytande hade alltså Sverige inte varit en mångkultur.

http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1055
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in