Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Haha, du menar att judarna INTE har haft motgångar under historiens gång?... Var läste du historia? Mellanöstern?
Men faktum kvarstår ändå, judarna lyckas bra. Man kan inte bli tex chef över ett företag, om man faktiskt inte har lite kompetens och har kämpat. Därför blir folk avundsjuka och skyller allt på dem.
Alltså jag har inget emot Judar. Men jag undrar över Israels sätt att behandla människor överlag, detta kan närmast beskrivas som det mest nazistiska vi har sett under modern tid. Det är ju hemskt!
Sen undrar jag varför just Judar är så insatta i att skapa en mångkultur i Sverige, trots att det egentligen inte finns någon integrering. Kulturerna i landet är isolerade från varandra. Det vi har skapat här i landet (ja alla är skyldiga) är en segrering och misär bland alla folkslag. Att propagera för just mångkultur vid det här laget är bara idiotiskt.
Sen håller jag med dig om Judar, de är intellektuella eftersom sökandet präglas av kulturen. Men frågan är varför Israel- Judar och Amerikanska Judar samarbetar för att stärka Israels maktposition och göra det Judiskt homogent när de själva intresserar sig för mångkultur i andra länder?
Det finns många folkslag som borde få sitt eget hemland i.s.f! Skulden verkar sitta på viteuropéer, är det dessa länder som skall "berikas" samtidigt som Judar skall ha ett eget land. Nej, jag köper inte denna agenda.