2013-02-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".

Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.

Ett nytt spännande avsnitt från drömmarnas och fantasins värld
Citera
2013-02-17, 21:50
Medlem
Xystics avatar
Hahahahhahahahhahahahhahahahah jag tappar luften hahhaha
Citera
2013-02-18, 19:39
Medlem
Wow... Jag är helt mållös just nu.
Citera
2013-02-19, 13:06
Medlem
Etirdets avatar
Citat:
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".

Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.

Tror nog inte detta kan vara den riktiga Olof Gustafsson med tanke på hur mycket baisse som förekommit i den här tråden. Man borde inte vilja marknadsföra sig här isf.
Citera
2013-02-19, 18:13
Medlem
Bucketshops avatar
Ingen som misstänker att hela Van Banco grejen bara är någon som trollar? Det är ju uppenbart att det inte är Olof som ligger bakom konton här på flashback men kan det vara så att han inte ens ligger bakom Van Banco utan det bara är någon som gör en imponerande facerape?
Citera
2013-02-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etirdet
Tror nog inte detta kan vara den riktiga Olof Gustafsson med tanke på hur mycket baisse som förekommit i den här tråden. Man borde inte vilja marknadsföra sig här isf.

Citat:
Ursprungligen postat av Bucketshop
Ingen som misstänker att hela Van Banco grejen bara är någon som trollar? Det är ju uppenbart att det inte är Olof som ligger bakom konton här på flashback men kan det vara så att han inte ens ligger bakom Van Banco utan det bara är någon som gör en imponerande facerape?
Det kan ju kollas. Vad jag vet så har ogs utländska påbrå inte lagts ut på internet. Om kontot kan nämna det är iaf jag övertygad.

Om nån vill veta är det bara pma. Har dessutom ett ärligt rekord.

Som nämnts i Intervjuer var og även på gång med ett till it-bolag och prata om att han skulle starta det med andra. Kan kontot nämna hur/vilka dessa var (typ hur han lärde känna dessa) så är jag övertygad. Pma ifall nån vill veta i förväg. Vill ju ej förstöra kontots möjlighet att validera sig.
Citera
2013-02-23, 16:49
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeTurtles
Jag gick igenom min print screen folder och hittade Olof Gustafssons wikipedia sida

http://i.imgur.com/Or2AI.png 28:e januari 2011

EDIT: Vet inte om den nyligen har postats men den eftersöktes för ett tag sen

Raderad 6 gånger.

http://sv.wikipedia.org/w/index.php?...edit&redlink=1

Citat:
Varning: Du återskapar en sida som tidigare raderats.
Du bör överväga om det är lämpligt att fortsätta redigera den här sidan.
Notera att sidan kan ha raderats på grund av olämpligt innehåll, oberoende av huruvida en sådan sida är önskvärd. Raderings- och sidflyttningsloggen för den här sidan visas här som hjälp:
4 juni 2012 kl. 23.20 Rex Sueciæ (Diskussion | Bidrag) raderade sidan Olof Gustafsson (Innehållet förklarade inte ämnets relevans)
31 januari 2011 kl. 21.39 Tostarpadius (Diskussion | Bidrag) raderade sidan Olof Gustafsson (Efter behandling på Sidor föreslagna för radering)
23 oktober 2010 kl. 15.23 Tegel (Diskussion | Bidrag) raderade sidan Olof Gustafsson (Innehållet förklarade inte ämnets relevans)
11 november 2009 kl. 16.48 Yger (Diskussion | Bidrag) raderade sidan Olof Gustafsson (Innehållet förklarade inte ämnets relevans: se diskussionssidan)
3 mars 2009 kl. 18.35 Motståndsmannen (Diskussion | Bidrag) raderade sidan Olof Gustafsson (Oartikel: Före radering: ''''Olof Gustavsson''' är en svensk elitsimmare med flera sm-medaljer, både som junior och senior simmare. Olof gjorde sig känd för den breda allmänheten då han nådde sverige el)
2 mars 2009 kl. 20.30 Motståndsmannen (Diskussion | Bidrag) raderade sidan Olof Gustafsson (Oartikel: sidan innehöll 'Olof Gustavsson är en svensk elitsimmare med flera sm-medaljer, både som junior och senior simmare. Olof gjorde sig känd för den breda allmänheten då han nådde sverige eliten i sim)

Företaget verkar gå i stå.

http://www.allabolag.se/5567625602/bokslut

Det egna kapitalet minskar.
Citera
2013-02-23, 17:28
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursäktar dröjsmålet, har umgåtts med en god vän (IT-entreprenör) och har inte haft täckning på mina iPhones ute på golfbanan. Men jag har nu ringt ett samtal och fick höra att jag landar på cirka $16 000 000 i valuta och guldinnehav. Detta är ju... de så kallade fickpengarna då. Nettoförmögenheten är väldigt volatil eftersom jag är en långsiktig investerare och därmed ändras min förmögenhet på pappret konstant, därför är det oerhört svårt att komma med en uppskattning.

Hoppas att detta svarade på din fråga!

Algakapital räknas inte som någon pålitlig valuta.
Citera
2013-02-25, 18:27
Medlem
Windom-Earles avatar
Citat:

Kan jag komma och halsa på dig i Beverly Hills, 9107 Wilshire Boulevard 4th Floor, anda adressen jag hittar som skrivits har i traden. Kan komma imorgon runt 9 AM till 5 PM, da jag ar på affarsresa i LA nu, men aker hem på onsdag. Har ev. nagra serieforslag som behover en utgivare.

Jag vill visa dessa planer for hogsta instans direkt, da jag inte litar pa mellanhander. Foredrar allt oppet eller inget, sa jag ringer inte. Besoker bara o tar det face to face!

EDIT: Litar inte heller på Flashback-PM, da moderatorerna kan lasa det. Jag antar att ditt hem ar sakerhetsklassat. Om du inte kan nu sa kommer jag tillbaka till LA om ca 2 manader, kanske passar battre da?
Senast redigerad av Windom-Earle 2013-02-25 kl. 18:42.
Citera
2013-03-01, 06:59
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Bond
Min fråga: Din smoking bara råkar vara identisk James Bonds eller?

Olof: http://vanbanco.com/wp-content/uploa...bio-pic-OG.jpg
James Bond: http://cdn.styleforum.net/6/66/663c6...rder_page.jpeg

När du lägger tid på att klippa in ditt ansikte på Daniel Craigs kropp för att få det att se ut som att du äger ett plagg så har du misslyckats med att projicera en image av pondus (som du så desperat försöker utstråla). Tog 5 sekunder att i huvudet komma på vem det plagget tillhörde.

Hahaha. Alvarligt Olof, har du klippt och klistrat?
Citera
2013-03-01, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av DadoPrso
Hahaha. Alvarligt Olof, har du klippt och klistrat?

Ja, vetenskapligt bildbevis

Han har inte gjort mkt. Andrat storleken pa 663c6920_quantum_of_solace_tuxedo_order_page.jpeg sa den ar 200px bred, fifflat lite med kontrasten, andrat bredden pa ena armen och klistrat in sitt fula tryne.

Om nagon orkar gora en serios GIF som visar transformationen sa har jag jamforelsen i PSD-format, hojta till sa kan jag skicka den.

Lite info:
  • Bilden skapades: 2012:11:16 21:50:07-08:00
  • Redigerades med: Adobe Photoshop Elements 10.0 Windows
  • Komprimerades med: JPEG (old-style)
  • Redigeringshistorik: created, saved, converted, derived, saved

Vill paminna Olof om att det ar allmanheten han forsoker lura. Allmanheten ar inte dum. Vi hittar dig vilka redigeringslager du an gommer dig bakom, min lilla sjalvfotande prinsessa.
Senast redigerad av kodapan 2013-03-01 kl. 10:18.
Citera
2013-03-01, 17:01
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Ja, vetenskapligt bildbevis

Han har inte gjort mkt. Andrat storleken pa 663c6920_quantum_of_solace_tuxedo_order_page.jpeg sa den ar 200px bred, fifflat lite med kontrasten, andrat bredden pa ena armen och klistrat in sitt fula tryne.

Om nagon orkar gora en serios GIF som visar transformationen sa har jag jamforelsen i PSD-format, hojta till sa kan jag skicka den.

Lite info:
  • Bilden skapades: 2012:11:16 21:50:07-08:00
  • Redigerades med: Adobe Photoshop Elements 10.0 Windows
  • Komprimerades med: JPEG (old-style)
  • Redigeringshistorik: created, saved, converted, derived, saved

Vill paminna Olof om att det ar allmanheten han forsoker lura. Allmanheten ar inte dum. Vi hittar dig vilka redigeringslager du an gommer dig bakom, min lilla sjalvfotande prinsessa.

Vilken tok. Vad lider Olof av egentligen? Hans beteende verkar i det närmaste farligt. Killen borde explodera när han inser att han inte kommer att lyckas med sitt mål att bli dollarmiljonär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in