Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".
Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.
Kan jag komma och halsa på dig i Beverly Hills, 9107 Wilshire Boulevard 4th Floor, anda adressen jag hittar som skrivits har i traden. Kan komma imorgon runt 9 AM till 5 PM, da jag ar på affarsresa i LA nu, men aker hem på onsdag. Har ev. nagra serieforslag som behover en utgivare.
Jag vill visa dessa planer for hogsta instans direkt, da jag inte litar pa mellanhander. Foredrar allt oppet eller inget, sa jag ringer inte. Besoker bara o tar det face to face!
EDIT: Litar inte heller på Flashback-PM, da moderatorerna kan lasa det. Jag antar att ditt hem ar sakerhetsklassat. Om du inte kan nu sa kommer jag tillbaka till LA om ca 2 manader, kanske passar battre da?