Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".
Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.
Hektisk heter det och är för övrigt ett helt felaktigt ordval i sammanhanget.
Om det ännu inte är bestämt vilken episod du ska vara med i varför hävdar då din påhittade "producent" i nästa andetag att du ska vara med i sista episoden?
Varför ska du ha miljardinvesterare (eller som du kallar det, miljardär-investerare) när du redan är miljardär själv? Du kan väl ta ur "Van Bancos" investeringsfonder? Varför raggar du investerare på
flashback om du redan har follk som vill investera miljarder(plus dina egna)? Vad tror du Mark Cuban säger när du kommer dragandes med en till intressent som du raggat up på ett anonymt svensktalande internetforum?
Du kanske skulle gjort det där sista året på gymnasiet ändå...