2013-02-05, 15:54
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulTudorJones
Bekräftat att han säger att han ska va med på TV! Olof sa detta i Skype till en kompis för bara ett antal timmar sen!

Hysteriskt roligt om det kommer med i framtida program.
Citera
2013-02-05, 17:24
Medlem
diacetyls avatar
Japp detta är riktigt, Olof stoltserar med att han ska va med i den där företagsserien! Det står förövrigt om serien att det är i genomsnitt 6 miljoner tittare.

Känner jag olle da man rätt så mytar han nog men om han nu talar sanning så kommer det ju bli så jävla episkt att bevittna, han kommer bli första svensk att va med i den serien och det kommer lätt skrivas om honom i svensk media som troligtvis kommer ta upp allt rabalder om han på flashback
Citera
2013-02-05, 17:28
Medlem
Ojojoj kommer bli trevligt att se han slaktas av hajarna i tanken då!
Citera
2013-02-07, 20:07
Citat:
Bekräftat att han säger att han ska va med på TV! Olof sa detta i Skype till en kompis för bara ett antal timmar sen!

Med tanke pa antalet "entrepenorer" som medverkat sa ar det kanske inte sa spannande. Olof Gustafsson kan bli en slaende succe pa samst kabeltid i nagon ensamstaendes husvagn. Se bara de andras genialiska miljardprojekt:

"We all scream for ice cream, but what if you could only BARK? The Bear & The Rat makes probiotic, cool treats for dogs!"

"The children's clothing line Cozy Bug is known for their "pillowcase dresses." Cozy Bug "pillowcase" dresses can be worn for several years by kids instead of just for the season like most children't clothes out there."

"Teddy Needs a Bath!® is the first cotton washer and dryer bag. It's great for all dedicates but marketed specifically for cleaning stuffed animals."
Citera
2013-02-07, 20:55
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Med tanke pa antalet "entrepenorer" som medverkat sa ar det kanske inte sa spannande. Olof Gustafsson kan bli en slaende succe pa samst kabeltid i nagon ensamstaendes husvagn. Se bara de andras genialiska miljardprojekt:

"We all scream for ice cream, but what if you could only BARK? The Bear & The Rat makes probiotic, cool treats for dogs!"

"The children's clothing line Cozy Bug is known for their "pillowcase dresses." Cozy Bug "pillowcase" dresses can be worn for several years by kids instead of just for the season like most children't clothes out there."

"Teddy Needs a Bath!® is the first cotton washer and dryer bag. It's great for all dedicates but marketed specifically for cleaning stuffed animals."

Fast just glass för hundar är tydligen poppis där borta i amerika.
Såg för ett tag sedan dragons den, och där investerades det i hund glass. Just pgr av att hon hade varit och sett hur bra det gick för liknande produkt i usa.
Citera
2013-02-07, 22:51
Medlem
Danielxbf32s avatar
Citat:

Spännande att Olof som i sin marknadsföring påstår sig redan bada i pengar helt plötsligt behöver stå och be riskkapitalister om pengar.... Varför finansierar han inte projektet själv? Det är ju hans (påstådda) grej.
Citera
2013-02-07, 23:14
Medlem
Fy fan vad jag blir äcklad av honom.
Citera
2013-02-07, 23:39
Medlem
Ministry.of.Truths avatar
fake it til you make it! hah, han skulle inte bli den förste helinkompetente idioten som tjänat en stor summa pengar OM han lyckades... finns, i synnerhet i USA folk som sväljer det där tugget. men i grund och botten är det synd om honom, han måste vara sjuk på något sätt...
Citera
2013-02-09, 06:11
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Ingen som vet om den riktiga banken Van Banco gjort något åt intrånget i deras rättighet (namnet)?
Citera
2013-02-17, 17:57
Medlem
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".

Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.
Citera
2013-02-17, 20:10
Medlem
Danielxbf32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".

Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.

Hektisk heter det och är för övrigt ett helt felaktigt ordval i sammanhanget.
Om det ännu inte är bestämt vilken episod du ska vara med i varför hävdar då din påhittade "producent" i nästa andetag att du ska vara med i sista episoden?

Varför ska du ha miljardinvesterare (eller som du kallar det, miljardär-investerare) när du redan är miljardär själv? Du kan väl ta ur "Van Bancos" investeringsfonder? Varför raggar du investerare på flashback om du redan har follk som vill investera miljarder(plus dina egna)? Vad tror du Mark Cuban säger när du kommer dragandes med en till intressent som du raggat up på ett anonymt svensktalande internetforum?

Du kanske skulle gjort det där sista året på gymnasiet ändå...
Citera
2013-02-17, 20:52
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson

Jaga kapital på flashback och ett tv-program på miljardnivå, väldigt smidd! Gå och sug på någon gammal socka lilla varelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in