2022-08-24, 15:11
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Ja underhållande, även om jag nu bara stör mig rejält på fanskapet så jag kan inte titta längre, men det underhållande är ju hans pinsamhet och värdelöshet i mina ögon. Tågkraschen liksom.

Underhållande mytomaner för mig ska berätta grejer som kunde varit sanna och med finess och raffinemang.

Men olika smak!!

Ja du har en poäng, men lik förbannat sitter du och jag här och diskuterar människan kl 15 på en onsdag.
Citera
2022-08-24, 15:12
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Ja du har en poäng, men lik förbannat sitter du och jag här och diskuterar människan kl 15 på en onsdag.

Haha ja.

Jag vill inte för livet missa dagen då nån skriver här att han blivit intagen eller bor på en parkbänk eller nåt.
Citera
2022-08-24, 15:19
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Haha ja.

Jag vill inte för livet missa dagen då nån skriver här att han blivit intagen eller bor på en parkbänk eller nåt.

Det hade varit givande, rätt sjukt hur mycket man kan störa sig på någon man aldrig träffat.

Mannen är fylld av talanger.
Citera
2022-08-24, 17:09
Medlem
Detta är stor humor (no pun intended). Varje gång real lokal försöker säga något blir han avbruten vilket resulterar i att han bara sitter och säger ”det e det” medan Olof K blir mer och mer upphetsad av sina egna lögner.

Varje gång Olof pekar med fingret på någon i Colombia då blir det som han bestämmer, enligt denne själv. Olof K:s ord är lag i Medellin. Det e det asså.

Fan, 100 spänn till den som klipper ihop en compilation över real lokals alla det e det i senaste videon
Citera
2022-08-24, 17:22
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakirflyget
Detta är stor humor (no pun intended). Varje gång real lokal försöker säga något blir han avbruten vilket resulterar i att han bara sitter och säger ”det e det” medan Olof K blir mer och mer upphetsad av sina egna lögner.

Varje gång Olof pekar med fingret på någon i Colombia då blir det som han bestämmer, enligt denne själv. Olof K:s ord är lag i Medellin. Det e det asså.

Fan, 100 spänn till den som klipper ihop en compilation över real lokals alla det e det i senaste videon

Escobar familjen är enligt olof världens rikaste familj just nu. Haha så komiskt medans roberto escobar knappt kan ta sig fram ekonomiskt där nere utan måste hora ut sig till turister för att få mat på bordet. Detta medans olof svullar i överflöd runt om i världen.
Citera
2022-08-24, 17:40
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Haha ja.

Idag satt dom iaf på en parkbänk

Dom är så jävla jobbiga på att lyssna, det enda dom kan säga är "fukin" och "mannen"

Samt att Olof påstår att Escobar familjen är världens rikaste på jorden
Dom va väl inte ens rikast när Pablo levde? vet att han låg på Forbes top 10 lista när han levde
Citera
2022-08-24, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Att han är alldeles för fet för klockan han köpt och behöver förlänga armbandet om han ska kunna bära den utan att det ska se så komiskt ut. Är man fet så är det inte ett bra stilval att sätta på sig en klocka som ser ut som en strypsnara runt handleden, det får en person att se ännu fetare ut.
Tack.
Citera
2022-08-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Idag satt dom iaf på en parkbänk

Dom är så jävla jobbiga på att lyssna, det enda dom kan säga är "fukin" och "mannen"

Samt att Olof påstår att Escobar familjen är världens rikaste på jorden
Dom va väl inte ens rikast när Pablo levde? vet att han låg på Forbes top 10 lista när han levde

Börjar bli pinsamt nu. Dom har samma fanclub som Tobbe Trollkarl. Flashar för 13-15åringar.
Lokal ser så jävla HVB gangster ut när han stressröker när det blir lite människor runt dom.
Vem fan röker under youtubeklipp? Whitetrash.
Hur mycket har Olof i förmögenhet? Månadslön?
Lever han på banditlånen från USA för några år sen.
Citera
2022-08-24, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakirflyget

Åhh så sant.
Hur många gånger har Lokal inte fått höra
Du är fattig mannen
Du har inget mannen
Du är ingen, jag är VD för fucking Escobar Inc mannen.
Får du ihop 2000kr? (Och Lokal svarar på riktigt - jo vafan 2000 har jag)
Du är en nolla grabben
Du har 50k på youtube, det är inget, det kan man inte leva på.
Citera
2022-08-24, 19:52
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Börjar bli pinsamt nu. Dom har samma fanclub som Tobbe Trollkarl. Flashar för 13-15åringar.
Lokal ser så jävla HVB gangster ut när han stressröker när det blir lite människor runt dom.
Vem fan röker under youtubeklipp? Whitetrash.
Hur mycket har Olof i förmögenhet? Månadslön?
Lever han på banditlånen från USA för några år sen.
Söker man så har han tillgångar på runt 45-50miljoner dollar, hur sant det är vet jag inte.
Citera
2022-08-24, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Richard Nilsson som juridiskt ombud. Vi snackar alltså om mannen som suttit på livstid för trippelmord.
No further questions, your honor!

Herregud..

Edit: Olof borde steppat av efter förra året när han var som mest hype, nu är de mest pinsamt
Senast redigerad av dogeatingadog 2022-08-24 kl. 20:18.
Citera
2022-08-24, 20:04
Medlem
pazeras avatar
En fet mytoman sitter på en parkbänk och skryter, bredvid sitter en lobotomerad youtube-hipphoppare.
Kommentatorfältet består av 12-åringar som ryggdunkar, om två år kommer de skämmas ihjäl om man konfronterat dem med kommentaren de la på -denna youtube-videon.

Olof k var underhållande i fem minuter, nu känns det bara som en psykiskt sjuk person som får utrymme att tala.

Hur länge kommer Olof vara "content"?. Min gissning är max två videos till på "Lokal kanals" youtube, statistiken säger sitt.

Hade inte alls blivit förvånad om nästa stora sak kring "olof k" varit en rubrik i expressen om att han blivit rånad, två månaders fame till. Efter det hade hans psykiska sjukdomar tagit över och han blir inlåst på psyket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in