2022-08-22, 20:15
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Har 0 skvaller om människan men han är ju en riktigt underhållande figur, han är fantastiskt duktig på att snacka skit.
Citera
2022-08-22, 21:21
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Har 0 skvaller om människan men han är ju en riktigt underhållande figur, han är fantastiskt duktig på att snacka skit.

Ja ,och det är väl just där det stannar. Att snacka skit. För mer klarar inte denna loser att göra. Bortsett från några scams som han tjänat pengar på.

Reallokal hade verkligen något på gång då han fick in många kändisar till sin kanal för debatter, mm. Men när han överlät kanalen till scammern Olof k så gick allting eastbound & down.

Känns till och med som tjackpundaren el lobo börjar inse att Olof är en bluff
Citera
2022-08-22, 21:27
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Ja ,och det är väl just där det stannar. Att snacka skit. För mer klarar inte denna loser att göra. Bortsett från några scams som han tjänat pengar på.

Reallokal hade verkligen något på gång då han fick in många kändisar till sin kanal för debatter, mm. Men när han överlät kanalen till scammern Olof k så gick allting eastbound & down.

Känns till och med som tjackpundaren el lobo börjar inse att Olof är en bluff

Jag vet inte vilka dessa människor är, har bara sett några klipp med den korpulente mytomanen.
Citera
2022-08-22, 21:28
Medlem
XtraXs avatar
https://eu.usatoday.com/story/news/p...nner/94658906/

Tydligen inte helt gratis att få en middag med Trump i stearinljusens sken....
Citera
2022-08-22, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus

Varje gång jag lyssnar på honom så förundras jag över hur han kan snacka så jävla mycket och samtidigt inte säga någonting alls.
Citera
2022-08-22, 22:38
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krendel
Varje gång jag lyssnar på honom så förundras jag över hur han kan snacka så jävla mycket och samtidigt inte säga någonting alls.

Han borde ha blivit politiker.
Citera
2022-08-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
https://eu.usatoday.com/story/news/p...nner/94658906/

Tydligen inte helt gratis att få en middag med Trump i stearinljusens sken....

Fast det där var ju när han var president. Borde vara bra mycket billigare idag.
Citera
2022-08-22, 23:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Fast det där var ju när han var president. Borde vara bra mycket billigare idag.

Misstänkte att det kunde vara så (tydligen en gammal artikel). Förstår inte heller varför det står President Donald Trump på sackosäckens "inbjudan". Inser de fortfarande inte att Biden vann.
Citera
2022-08-22, 23:28
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Misstänkte att det kunde vara så. Förstår inte heller varför det står President Donald Trump på sackosäckens "inbjudan". Inser de fortfarande inte att Biden vann.
I USA envisas det med att kalla någon som varit president för just president under resten av livet.
Citera
2022-08-22, 23:29
Medlem
Citat:
Misstänkte att det kunde vara så. Förstår inte heller varför det står President Donald Trump på sackosäckens "inbjudan". Inser de fortfarande inte att Biden vann.

Det missade jag! Men Offa potatismos är inte så nogräknad. Han måste ju trots allt betala för träffa sina idoler.
Citera
2022-08-23, 16:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
I USA envisas det med att kalla någon som varit president för just president under resten av livet.

Så löjligt.

Citat:
Är roligt att Olof tweetar att det är en romantic candlelight dinner 1 of 12 people with President Donald J. Trump.

Låter nästan lite bögigt
Citera
2022-08-24, 07:04
Medlem
Jaha. nu har Olof köpt ännu mer följare på Twitter. fullt med fake följare nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in