2022-02-09, 22:53
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Dessa förlorade själar köper han tillbaka nästa gång barnbidraget kommer, precis som Anna Book och Isabella Löwengrip gör, vid lön eller barnbidrag "får" de flera tusen nya följare på en timme.

he he ok, vad betalar de för följare på youtube och insta? Skriver dessa följare även kommentarer? Verkar ju skumt annars att ha 1 miljon följare på youtube och 50 000 visningar eller 1 miljon följare på insta och 10 likes
Citera
2022-02-09, 23:16
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donollonos
Jag svarar aldrig men läst igenom hela tråden olof är ett pr geni allt är bara spel spel spel ni kommer få se det han leker med allt och alla
Ja det går gott att tänka sig att Olof ser sig själv som ett PR geni i Guerilla marknadsföring eller vad han vill döpa det till. Men är det någon annan som ser hans genialitet?

Tycker mest att han gör bort sig och stjäl pengar från redan fattiga för att ge till de redan rika, typ Trump.
Men visst Olof tar mycket lätt på andra människors värde och har ett extremt behov av att flyta ovanpå, antagligen pga ett stort mindervärde som sitter djupt. Något som gör att han känner behovet av att ha snackat med trump etc köper tillträde osv.

https://en.wikipedia.org/wiki/Celebr...rship_syndrome Speciellt stycke om
Citat:
Borderline-pathologicalThis classification is the most severe level of celebrity worship. It is characterized by pathological attitudes and behaviors, as a result of celebrity worship. This includes willingness to commit crime on behalf of the celebrity who is the object of worship, or to spend money on common items used by the celebrity at some point, such as napkins.[4][11][12]
En utpräglad groupie till den sociala stjärnglansen kan man också säga. Hans horande med sina egna inre värderingar bör göra att han förstår urkundens anatomi väldigt väl men ändå inte förstår varför han horar. Att han sålt in sitt egna horande till sig själv är såklart ett grundläggande drag för att kunna lyckas i bedräglighetens värld.
Citera
2022-02-10, 16:48
Medlem
Här är nått för Olof: https://www.expressen.se/nyheter/pix...r-tva-foretag/

Hon har lyckats lite bättre...
Citera
2022-02-10, 20:33
Medlem
Har skatteverket verkligen koll här? Är han obegränsat skatteskyldig i Sverige? Känns som att skatteverket måste titta närmare på denna pissluffare
Citera
2022-02-10, 20:51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Här är nått för Olof: https://www.expressen.se/nyheter/pix...r-tva-foretag/

Hon har lyckats lite bättre...

Two faced skitunge det där mannen.
Citera
2022-02-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Olof säger på sin youtube att han tjänade sin första miljon när han var 16 år gammal på serietidningar. Är det inte allmänt känt att olofs företag bara förlorade pengar?

Fast vad får Olof ut på att ljuga? är bara att googla så kommer alla hitta uppgifterna så han blir doxad direkt mannen. Han var miljonär redan vid 16, han kan inte hitta på massa saker utan att folk får reda på det. Faktumet att han säger det på youtube betyder att det är sanning för blir han påkommen med att ljuga är hans karrirär finitio, ingen vill göra affärer med någon som hittar och llögnar.

med tanke han är så framgångsrik och åker till dominkanska republiken till en resort som bara rikaste har råd som ni försöker få att framstå som något man får om man reser med apollo
Citera
2022-02-10, 23:05
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Fast vad får Olof ut på att ljuga? är bara att googla så kommer alla hitta uppgifterna så han blir doxad direkt mannen. Han var miljonär redan vid 16, han kan inte hitta på massa saker utan att folk får reda på det. Faktumet att han säger det på youtube betyder att det är sanning för blir han påkommen med att ljuga är hans karrirär finitio, ingen vill göra affärer med någon som hittar och llögnar.

med tanke han är så framgångsrik och åker till dominkanska republiken till en resort som bara rikaste har råd som ni försöker få att framstå som något man får om man reser med apollo

Det han får ut av att ljuga är att han kan göra pengar på såna som dig. Har du fått tillbaka dina 20000 du gav honom?
Citera
2022-02-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Det han får ut av att ljuga är att han kan göra pengar på såna som dig. Har du fått tillbaka dina 20000 du gav honom?

Mata inte trollet.
Citera
2022-02-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte

Nej jag har inte fått tillbaka pengar men jag fått andra fördelar som är värd mer än dessa 20 000 som arbetstillstånd och liknande och ja jag visa vad jag går för helt enkelt.

Blåser han förekom ingen köpa Escobar’s produkter men nu har ju släppt flera mobiler krypto valutor och liknande så hade det varit att han verkligen lurar folk sade inget köp de där det var dödsdömt du förstår att ingen är så korkad att man köper saker från ett märke som har bevisat ljugit det gör ingen kanske kanske kanske din fantasi värld
Citera
2022-02-11, 00:58
Medlem
johnthedickholmess avatar
Jag tror han blir utnyttjad av andra oseriösa företagare då han måste ha jobbiga diagnoser. Vet inte om han fattar det själv. Men han borde ju skaffa sig ett kul jobb och sluta med alla låtsas blåsningar. Men han är ju underhållande. Funktionell adhd och aspergers ändå. Han lever ju som i en påhittad fantasivärld. Har vanföreställningar och käkar säkert inte sin medicin som han skall.
Citera
2022-02-11, 07:52
Medlem
Citat:

Kan du googla det åt mig?

Alltså hänvisa inte till Google, utan länka till en seriös artikel, där det står att han var miljonär som 16-åring. Det kan du inte!
Citera
2022-02-11, 19:04
Medlem
Citat:
Nej jag har inte fått tillbaka pengar men jag fått andra fördelar som är värd mer än dessa 20 000 som arbetstillstånd och liknande och ja jag visa vad jag går för helt enkelt.

Blåser han förekom ingen köpa Escobar’s produkter men nu har ju släppt flera mobiler krypto valutor och liknande så hade det varit att han verkligen lurar folk sade inget köp de där det var dödsdömt du förstår att ingen är så korkad att man köper saker från ett märke som har bevisat ljugit det gör ingen kanske kanske kanske din fantasi värld

Varför gav du han 20.000sek?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in