2021-06-29, 18:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Vi äger alla rättigheter till Pablo Escobar och allt som hände där. Det vet alla även President Duque.

Att någon tattare försöker stämma Olof för att han inte gav ett bra lån är bara skrattretande. Lån är inte något fuggeri utan det är för att tjäna pengar mannen.

Så jämför inte en ett världskonglomerate som Escobar INC jämfört med Margarita Fernandez som bor i en trailor park i Arizona.

Så nej inte samma sak, dessutom hade folk accepterat lag och ordning hade alla betalt royalties och sluppit betala så mycket när vår legal enhet stämmer asset ur dem.

Det fetade;

Utveckla gärna, jag hänger inte riktigt med i vad du syftar på när du säger att ni ”äger alla rättigheter till Pablo Escobar och allt som hände där..”

Och presidenten..? Really?
Citera
2021-06-29, 18:06
Medlem
Rainmans avatar
Finns det något årsbokslut från dessa escobar inc lirare?
Citera
2021-06-29, 18:52
Medlem
2n00b4Us avatar
Om man känner en mytoman så ser man många likheter hos Olof Gustafsson.
Citera
2021-06-29, 18:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Om man känner en mytoman så ser man många likheter hos Olof Gustafsson.
Jag känner en mytoman och bedragare. Det främsta gemensamma draget är alltid att det som ska komma, det kommer alltid "sen" eller "snart".
Citera
2021-06-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Med olika efternamn?

Hans mamma har psykiska problem och har haft förmyndare och bedömdes olämplig som vårdnadshavare. Det framkommer i FUP där Olof golade ned sin pappa för vapenbrott.

Syftar du på domen? Jag fick enbart ut dagboken och domen och FUPen är gallrad. Om du har FUPen tar jag den gärna.

Följt med här så är relativt säker att den inte blivit postad men jag kanske minns fel.
Citera
2021-06-29, 19:34
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Syftar du på domen?

Ja, fel av mig!
Citera
2021-06-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Finns det något årsbokslut från dessa escobar inc lirare?

Finns en på Twitter som redovisat det.

https://twitter.com/VladIIIBasara/st...761142792?s=19
Citera
2021-06-29, 20:55
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Finns en på Twitter som redovisat det.

https://twitter.com/VladIIIBasara/st...761142792?s=19

25miljoner usd tillgångar .
Senast redigerad av Rainman 2021-06-29 kl. 21:07.
Citera
2021-06-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Att jag betlade 20 000 var för att visa att jag inte är en tattare utan är seriöst att arbeta för escobar inc.

Tycker det är lite gulligt att Mofasti gång på gång skryter om den enorma summan på 20.000kr han behövde donera för att visa sig vara en riktig player.

20.000kr är en summa pengar som de flesta svenskar som jobbar med ett ok jobb kan slänga iväg på skräp utan att bekymra sig efteråt. Tror alla som tvivlar på Olof i denna tråden har råd att göra din urusla investering utan att det känns i plonkan.

Jag gillar till exempel teknik. Så köper ofta ny MacBook när Apple släpper en ny modell av MacBook Pro 16”. Vilket är något mer än din investeringen och den utgiften svider inte direkt i plånboken.

Sen bodde jag ett tag i Marbella för några år sedan. Hyrde en ganska stor lägenhet nära bargatan. Innan jag ens hade landat i Spanien hade jag redan fått betala mer än din investering för att ens få flytta in i lägenheten.

Det är lite detta som gör att ingen ingen i denna tråden tar dig seriöst mofasti. För en investering på 20000kr tycker endast en 12 åring eller en pundare som går på Soc låter häpnadsväckande eller extremt.

Tror de flesta som har jobbat ihop lite kapital kan swisha ut småsummor till kids om de har lust. Problemet är att en framgångsrik vuxen människa gör inte sånt 😂
Citera
2021-06-30, 00:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickaminkuk
Hur menar du med "går"?
Det är så klart bara jag som sparkar på nån som ligger ner. Ta inte mina inlägg i den här tråden allt för seriöst.
Citera
2021-06-30, 01:44
Citat:
Vem är det som ligger ner?

Fläsk-Olof. Men då han är lika hög på bredden som på längden så kan det vara svårt att se.
Citera
2021-06-30, 01:48
Citat:
Vem är Fläsk-Olof? Står det i tråden?

Svar: Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem