2021-05-25, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16255
Nä precis man ställer de inte på gatan.

Man ställer de i sitt privata garage eller på sin uppfart bakom grind, som människor med riktiga pengar gör. Eller även vanliga svenssons för den delen också...

Miljardär, my ass...
Som sagt tror jag inte på hans yviga lögner, men klart är ju att han äger bilarna. Eller har jag missat någonting som du kan upplysa mig om?

Citat:
Vad gäller ”beater” så har kidsen i förorterna fräschare ”beaters” än Olof när de ställer av sina tyska bilar under vinterhalvåret.
Och vad har det med vad jag skrev att göra? Jag påpekade bara att man inte ställer en Rolls eller en Ferrari på gatan.

Citat:
Tror du på tomten också?
Du tror alltså inte att han äger bilarna? Varför tror du inte det?
Citera
2021-05-25, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Som sagt tror jag inte på hans yviga lögner, men klart är ju att han äger bilarna. Eller har jag missat någonting som du kan upplysa mig om?

Och vad har det med vad jag skrev att göra? Jag påpekade bara att man inte ställer en Rolls eller en Ferrari på gatan.

Du tror alltså inte att han äger bilarna? Varför tror du inte det?

Han har köpt bilarna när de redan hade många år på nacken, med pengar han scammat människor på. Nu är de importerade för att de ska säljas.

Bara för att man inte ställer en Ferrari på gatan så kör man inte runt med en sketen Cadillac.

Vanliga svensson som kör V90 glider runt betydligt finare än vad Olof gör. En begagnad bmw 3 serie för 100k är finare bil än Cadillacen.

De jag vill komma fram till är att snubben uppenbart inte är rik.

Som Ahmed i förorten som kör en bmw M5 för 1,2 miljoner kronor, så gör det honom inte rik, dessutom är Ahmeds M5 värd mer än vad Olofs gamla Ferrari är.

Återigen, snubben är inte rik, då hade han inte glidit runt i en Cadillac, även en svensson-volvo hade varit finare bil i detta fallet.
Citera
2021-05-25, 00:55
Medlem
Citat:

Det finns väldigt många som ställer sina Ferraris på gatan, vad yrar du om?

Vill inte Olof ha sin Ferrarinpå gatan så kan han väl ställa den på sin uppfart eller i sitt garage? Ja just det, blir nog svårt när man snålbor hos sin pappa trots att man är miljardär.
Citera
2021-05-25, 00:57
Medlem
Citat:
Återigen, snubben är inte rik, då hade han inte glidit runt i en Cadillac, även en svensson-volvo hade varit finare bil i detta fallet.
Var skrev JAG att han är rik? Tips: det gjorde jag inte. Det enda jag påpekade var att man är dum i huvudet om man ställer en dyr bil på gatan, framför allt om man har två dyra bilar och ytterligare dum i huvudet är man om man dessutom inte ens kör dem särskilt ofta.

Jag tror att han vid något tillfälle hade lite pengar att röra sig med (via scams och liknande) och eftersom han är så otroligt mån om att framstå som rik så fixade han snabbt både en Rolls och en Ferrari för att imponera på stabben, men sen sinade inkomstkällan snabbare än han hade anat och nu sitter han där han sitter. Det står liksom "Svetlana Gustafsson" i lädret på Ferrarin, det ÄR ju hans bilar.
Citera
2021-05-25, 00:59
Medlem
Citat:
Det finns väldigt många som ställer sina Ferraris på gatan, vad yrar du om?

Vill inte Olof ha sin Ferrarinpå gatan så kan han väl ställa den på sin uppfart eller i sitt garage? Ja just det, blir nog svårt när man snålbor hos sin pappa trots att man är miljardär.
Ursäkta mig, men vad yrar DU om? För det första skulle jag gärna vilja veta i vilken stadsdel du hittar flertalet Ferraris som står på gatan parkerade som allehanda folkvagnar och japaner. För det andra, som jag sagt kanske fem gånger nu, jag TROR inte att Olof är rik. Läs vad jag skriver istället för att trycka på svarsknappen i ren affekt.
Citera
2021-05-25, 00:59
Medlem
Citat:
Var skrev JAG att han är rik? Tips: det gjorde jag inte. Det enda jag påpekade var att man är dum i huvudet om man ställer en dyr bil på gatan, framför allt om man har två dyra bilar och ytterligare dum i huvudet är man om man dessutom inte ens kör dem särskilt ofta.

Jag tror att han vid något tillfälle hade lite pengar att röra sig med (via scams och liknande) och eftersom han är så otroligt mån om att framstå som rik så fixade han snabbt både en Rolls och en Ferrari för att imponera på stabben, men sen sinade inkomstkällan snabbare än han hade anat och nu sitter han där han sitter. Det står liksom "Svetlana Gustafsson" i lädret på Ferrarin, det ÄR ju hans bilar.

När sa jag att bilarna inte är hans?

Ja sa att han inte är rik, vilket han uppenbart inte är för då hade han inte glidit runt i en sketen Cadillac.

Är du rik och inte parkerar din Ferrari på gatan, så kör du runt i något lite finare än en sketen Cadillac under den tiden du inte kör din Ferrari.

Hänger du med?
Citera
2021-05-25, 01:05
Medlem
Och vad jag vet så har han inte ngt körkort. Det har kommit fram tidigare i tråden.
Citera
2021-05-25, 06:41
Medlem
Killen åker Ryan Air som den pissluffare han är.
Citera
2021-05-25, 07:44
Medlem
Alltså jag är otroligt extremt förvirrad. Vad är det här för människa? Sett hans namn i några månader, trodde han var nån retarderad ö-kändistönt. Men har han på riktigt kopplingar till Escobars släktingar? Är han på riktigt vd för ett stort företag? Är allt en lögn?
Citera
2021-05-25, 08:06
Medlem
Såg han flugit SAS Business till Spanien, heter det inte Plus inom Europa och Business när det är utanför Europa dvs USA och Asien flygningarna?
Citera
2021-05-25, 08:09
Citat:
Folk tror att foton är photoshoppade. Snacka om losers. Jag är inte en influenser, flugit privat 100 tals gånger utan att filma eller ta bilder lol. Dem bästa planen med dem mest shady personerna sitter man inte och filmar! Ingen 2 face shit här gubbar. Thats fucking it mannen.

Han skulle gått ut SFI innan han satsade på att bli dollarmiljardär.
Citera
2021-05-25, 08:49
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeOchFasa
Såg han flugit SAS Business till Spanien, heter det inte Plus inom Europa och Business när det är utanför Europa dvs USA och Asien flygningarna?

Jo, men alla Olofs gangsterideal är från en tid då man bara sa "Businessclass" för att säga att man flyger fint så han har inte brytt sig om att kolla upp vad man säger nu när 90-talet tagit slut.

Även faktumet att ingen öht bryr sig om eller blir imponerade av att flyga business inom EU har paserat honom förbi, det är liksom en kopp te och en macka som är skillnaden på hur Glufs-Glufs flyger och hur Svensson gör det, samt att man får boarda lite tidigare så man slipper stå i kö så länge och slita på dom stackars knälederna.

Det är alltså det här obeskrivliga lyxet Glufsis omger sig med i dom 3 timmarna före han är framme i Marbella, EUs sunkigaste ställe:

On flights to Europe and within Scandinavia you will enjoy comfort and service.

Coffee and tea.
Meal/snack.
Fast Track.
SAS Lounge.
Priority boarding.
Free WiFi (available on most flights)

Wow alltså, bara wow Meal OCH Snack???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto