2021-09-15, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Vem fick Bentleyn förresten? Kan vi få åtminstone en hint om vem som är ny ägare till detta vrålåk?

Ok men det gäller ju för precis allt du skriver så det är vi ju vana vid.

Vet inte vem som fick det men är nog ett NDA då vinnaren annars hade fått hat. Många som gav sitt nummer fick massa skumma samtal och det var av anti-olofare som sagt. Klart Olof månar om sina följare och håller det low key så att man kan få priset utan att bli utsatt för något.

Vad får han ut att snacka om en bently han importar om han inte ger bort den? går att söka i fordonsregistret mannen när den är inne.
Citera
2021-09-15, 17:51
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Har ni sett att Jabba The Hutt attackerat Hanif Bali på dennes senaste tweet?
Nä, vad sa han där då?
Citera
2021-09-15, 18:02
Medlem
Undrar när han ska sluta öka i vikt.
Citera
2021-09-15, 18:42
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Undrar när han ska sluta öka i vikt.

Undrar om han har passerat 200?
Citera
2021-09-15, 18:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Undrar om han har passerat 200?
Han är nog uppe och nosar på 210-220 nu tänker jag.
Citera
2021-09-15, 19:15
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nä, vad sa han där då?

Skämde ut sig i vanlig ordning.

Olofs inlägg:

https://twitter.com/olof_gustafsson/...658745856?s=19

Original-tweet från Hanif:

https://twitter.com/hanifbali/status...632107522?s=19

Olof skriver fler pinsamma inlägg så bara att scrolla ned och fascineras...
Citera
2021-09-15, 21:01
Medlem
Rekas avatar
Motsägelsefullt att Olof hackar på Bali när han själv har en mördare som husgud. Vad kallar man det? Two-faced?
Citera
2021-09-15, 21:02
Medlem
Giant Squids avatar
Finns det ingen vuxen som kan ge Olof lite tips angående ansiktsbehåring.
Citera
2021-09-15, 21:51
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Motsägelsefullt att Olof hackar på Bali när han själv har en mördare som husgud. Vad kallar man det? Two-faced?

Nej, "two-faced motherfucker". Utredningen kring Hanif har inte ens färdigställts eller visat på att han är skyldig, men vänster-skaran är framme med högafflarna direkt och modus operandi är fastställd - Hanif skall grillas, och det på ett kebabspett. Det kan mycket väl vara på det sättet Hanif skriver.

Olof försöker plocka enkla poäng här, men i sin narcissistiska hybris inser han inte att hans inlägg är pinsamma.
Citera
2021-09-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Roberto Escobar, råkade skriva fel namn alla latinonamn är så lika ändå.

Finns många rika se bara i scarface tony montana och hans fru var gangsters rika och drogberoende som sagt.

Freud tog droger, Marilyn Monroe, Curt Cobain, Winston Churchill så många kända rika och framgångsrika tar det.

Att han åkt dit för snatteri spelar som sagt ingen roll. Han säljer picassos och andra tavlar och då tjänar man pengar som han inte vill lägga in på sitt konto på nordea utan förmodligen är i utländska banker.

Är ju Olof med som importerar bilar då det är lönsammare då han annars får börja förklara vars han får sina pengar ifrån om han köper kontant på någon lyxbilhandlare här i Sverige mannen.

Vänta lite här nu, vem i h-e är det du påstår säljer Picassotavlor? Är du helt från vettet???

Tror du Picasso är något som går att köpa på Ikea och som säljs som om det vore allmän konst? Att sälja EN Picassotavla är få förunnat i världen och göra knappast av random snubbe från Sverige, hahaha!

Du är medveten om att en försäljning handlar om åtskilliga hundratals miljoner?

Du är mer korkad än vad jag misstänkte.
Citera
2021-09-16, 20:25
Medlem
apanola IIs avatar
Fläskobar inc. Hur mycket väger pojkstackarn egentligen? Han är ju gigantisk och då bara i fett. bilden med Olof, hans fru/flickvän (?) och Donald Trump var banne mig inte vacker. Kavajen ser ut att sprängas av det framvällande fläsket, magen hänger över byxorna, fy fasen alltså! Vilket jävla fetto stackarn är, banta eller dö!
Citera
2021-09-16, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Vänta lite här nu, vem i h-e är det du påstår säljer Picassotavlor? Är du helt från vettet???

Tror du Picasso är något som går att köpa på Ikea och som säljs som om det vore allmän konst? Att sälja EN Picassotavla är få förunnat i världen och göra knappast av random snubbe från Sverige, hahaha!

Du är medveten om att en försäljning handlar om åtskilliga hundratals miljoner?

Du är mer korkad än vad jag misstänkte.

Mannen wallah jag ljuger inte alls bram.

https://www.hollywoodreporter.com/li...e-art-1078847/

Men där börjar det svamlas om att det är fejk, Escobar inc kör bara det real deal du har även en del intervjuer med El Lobo där han snackar om det finns en video där han och Olof snackar om när dem sålde tavlor i Prag mannen.

Även SVT gör en dokumentär om detta, varför skulle Olof ljuga? alltså ge mig några exempel där det finns bevis på att han har ljugit så kommer jag acceptera det, men ingen här har lyckats visa att han erkänt att han ljugit om något förutom någon aftonbladet interjuv som ändå inte räknas då han bara trollade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in