2021-06-28, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Du räknade precis upp allt som Escobar Inc o Olof scammat folk på. 😂😂

(FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod

https://trellis.law/rulings/party/ADENHEIM%20INC.

https://www.pcmag.com/news/please-st...other?amp=true

"I en stor tv-intervju för Expressen erkänner han nu att de sålde begagnade Samsungtelefoner med nya klistermärken"

Jag har redan besvarat detta typ 501 gånger redan. Jag känner advokater som skrattade när jag bad dem kolla detta. Är bara scamers som försökte scama Escobar Inc. alla bolag har sånt här på sig även Tesla, Microsoft och Apple. Är man framgångsrik kommer det vara massa sinnespsjuka 80-åringar och andra tattare som försöker stämma för att få pengar mannen.

Massor med kända youtubers som MKBHD Mrwhoosetheboss och Anis Don Demina och tusentals andra fick sina mobiler. Sen började klarna frysa pengarna och det försöker vi lösa för att alla ska få sina mobiler. Är synd att klarna som påstår sig vara så rika ska sno pengar från ungdomar som få en bra mobil för en bra slant. Som sagt svär inte som djävulen i en kyrka och kalla Olof för scammer.

Han trollade bara i expressens intervju klart att det inte är scam. Finns massor med folk som fått båda telefonerna som sagt utan problem innan klarna började sno deras pengar.

Jag tror att ni har några men, vet inte, ingen kan vara så dum och tro att Olof och Escobar inc är scammers efter alla bevis som jag och Escobars PR-team har släppt i tråden. Vi har bevisat allt och när vi ber er ta hit experter från federal reserve vågar ni inte.

Ni är som Zlatan, sitter och spänner sig bakom en säkerhetsdörr och säger sig vara skadad för han platsar inte i landslaget. Eller Jan Emanuel som känner sig alfa i sin övernattningslägenhet och tvingar pensionärer som bert karlsson att åka upp till Stockholm för att han inte ens vågar besöka skara...

Nej vi ser på twitter och youtube, folket ställer upp bakom Olof. Han är vårs tid Jan Stenbeck
Citera
2021-06-28, 22:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag har redan besvarat detta typ 501 gånger redan. Jag känner advokater som skrattade när jag bad dem kolla detta. Är bara scamers som försökte scama Escobar Inc. alla bolag har sånt här på sig även Tesla, Microsoft och Apple. Är man framgångsrik kommer det vara massa sinnespsjuka 80-åringar och andra tattare som försöker stämma för att få pengar mannen.

Massor med kända youtubers som MKBHD Mrwhoosetheboss och Anis Don Demina och tusentals andra fick sina mobiler. Sen började klarna frysa pengarna och det försöker vi lösa för att alla ska få sina mobiler. Är synd att klarna som påstår sig vara så rika ska sno pengar från ungdomar som få en bra mobil för en bra slant. Som sagt svär inte som djävulen i en kyrka och kalla Olof för scammer.

Han trollade bara i expressens intervju klart att det inte är scam. Finns massor med folk som fått båda telefonerna som sagt utan problem innan klarna började sno deras pengar.

Jag tror att ni har några men, vet inte, ingen kan vara så dum och tro att Olof och Escobar inc är scammers efter alla bevis som jag och Escobars PR-team har släppt i tråden. Vi har bevisat allt och när vi ber er ta hit experter från federal reserve vågar ni inte.

Ni är som Zlatan, sitter och spänner sig bakom en säkerhetsdörr och säger sig vara skadad för han platsar inte i landslaget. Eller Jan Emanuel som känner sig alfa i sin övernattningslägenhet och tvingar pensionärer som bert karlsson att åka upp till Stockholm för att han inte ens vågar besöka skara...

Nej vi ser på twitter och youtube, folket ställer upp bakom Olof. Han är vårs tid Jan Stenbeck
Jag har sett tre videos på YT med Escobar-telefoner. Var är alla andra? Varför stängde Klarna av Escobar Inc och frös betalningarna?

Och varför påstår man att det är Escobar-telefoner när dom bara är omfolierade telefoner som vem som helst kan köpa?

Det är ju lite på grund av dom bevis som du och Escobars PR-team har släppt i tråden, som gör att vi är lite skeptiska. Dom bevis består av din glappande käft. Som inte kan svara på enkla frågor. Som hur det kommer sig att det är decembermörkt i en video som spelades in alldeles nyligen?

Sen, aningens OT men alltså.. Om man köper en rysk fru, varför köper man inte en snygg?
Citera
2021-06-28, 22:30
Medlem
BigFatCones avatar
mofasti... Jag rekommenderar dig att du skaffar dig en bra advokat. En advokat som inte kommer från "Escobars legal". Jag vet att du inte förstår rebusen så jag ska förklara den.

The Unknown Stuntman är titellåten till en serie som heter The Fall Guy. Det är en ganska putslustig titel då den handlar om en stuntman, och då faller man ju. En "fall guy" är även en person som får ta smällen när skiten träffar fläkten. Det är roligt för att en stuntman inte bara faller, utan han får ju bokstavligen talat "ta smällen".
Citera
2021-06-28, 22:36
Medlem
Citat:
Jag tror att ni har några men, vet inte, ingen kan vara så dum och tro att Olof och Escobar inc är scammers efter alla bevis som jag och Escobars PR-team har släppt i tråden

Hmm! Jag har inte sett ett enda bevis som du påstår. Skicka lite länkar vetja!
Citera
2021-06-28, 23:31
Medlem
Citat:
Vi har enormt många saker men vi försöker inte visa upp allt för att slippa betala massa skatt.

Vi har en enorm legal enhet, vi stämmer folk som inkräktar på Escobar märket som vi har äkslusiv rätt på som sagt.

Vi släpper världsledande mobiltelefoner för ett förmånligt pris, vi skapar framtidens teknik för den prismedvetne generation X. Vi släpper eldkastare och lanserar revolutioncerande kryptovalutor.

Vi erbjuder även asset management åt rika personer och fördelaktiga lån i USA bland annat. Detta är ett explock av allt vi gör men att säga att det inte finns någon verksamhet är sinnesjuka villvarelser gubben.

Olof snackar mycket om detta i sina videos, vi har även påverkat val och arbetar som valstrateger och där vet ni alla om att Olof var med i Vice news som sagt.

Men Mofasi, visa upp NåGOT iaf!

Du måste förstå att din chef och han Lobo är WT, nobodys. Du verkar indoktrinerad av deras retorik och kommer bli oerhört besviken när tiden kommit ikapp. Ingen, verkligen ingen med lite studielån ser dessa herrar eller detta företag som något som ens kan likna vid någon som helst seriös verksamhet. Än mindre lönsam sådan.

Det är drägg du omger dig med. Lobo (eller vad hans namn är) skulle inte ens får tvätta golvet på vårt kontor. Inte med sitt belastningsregister iaf. Än mindre på hur han för sig och klär sig. Dom har varken stil, klass eller något som visar på att dom är mer än WT som driver ett källarbolag.

Ta en bild på ditt fiiiina kontor när du sitter på din arbetsplats. Något som bevisar hur lyxiga kontor ni har överallt. Så svårt kan det väl inte vara? Du rör dig ju ändå i den miljön dagligen?

Var har ni ert lyxiga kontor i Sthlm?
Citera
2021-06-29, 00:10
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har sett tre videos på YT med Escobar-telefoner. Var är alla andra? Varför stängde Klarna av Escobar Inc och frös betalningarna?

Och varför påstår man att det är Escobar-telefoner när dom bara är omfolierade telefoner som vem som helst kan köpa?

Det är ju lite på grund av dom bevis som du och Escobars PR-team har släppt i tråden, som gör att vi är lite skeptiska. Dom bevis består av din glappande käft. Som inte kan svara på enkla frågor. Som hur det kommer sig att det är decembermörkt i en video som spelades in alldeles nyligen?

Sen, aningens OT men alltså.. Om man köper en rysk fru, varför köper man inte en snygg?

Lite Skeptiska?
Personerna är uppenbart Riksidioter och borde titulera som Certifierade Idioter. Jag kan skriva ut certifikatet...jag gör bara som dom tar ett fint papper kopierar någons coat of arms och skriver under med Regeringen Sverige.
Citera
2021-06-29, 01:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Lite Skeptiska?
Personerna är uppenbart Riksidioter och borde titulera som Certifierade Idioter. Jag kan skriva ut certifikatet...jag gör bara som dom tar ett fint papper kopierar någons coat of arms och skriver under med Regeringen Sverige.
En brittisk underdrift och ett återhållsamt språk får mofasti, som inte ens behärskar språket ordentligt, att se ännu sämre än vad han redan gör. Kanske inte så stort som människa av mig, men det roar mig.
Citera
2021-06-29, 01:50
Medlem
HRTs avatar
Citat:
En brittisk underdrift och ett återhållsamt språk får mofasti, som inte ens behärskar språket ordentligt, att se ännu sämre än vad han redan gör. Kanske inte så stort som människa av mig, men det roar mig.

Ja, klart men ibland vill man ju explodera dessa dårar är hejdlöst efterblivna och fortsätter detta är jag rätt övertygad om att dessa ursäkta (cunts) hamnar i polisens förvar pga kriminalitet, scam och hot via youtube.
Citera
2021-06-29, 02:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Ja, klart men ibland vill man ju explodera dessa dårar är hejdlöst efterblivna och fortsätter detta är jag rätt övertygad om att dessa ursäkta (cunts) hamnar i polisens förvar pga kriminalitet, scam och hot via youtube.
Jag får erkänna att dom helt enkelt roar mig. Jag känner för det mesta som det fucktard jag är, men så finns det såna här människor som får mig att känna mig, kanske inte som en bra människa, men att det i alla fall finns värre fucktards än mig.
Citera
2021-06-29, 06:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Som jag förstod det när jag läste mofastis svar var att intervjun spelades in i december under något ”julbord”, och att den är ny i den mening att den tidigare inte visats bara..🤔
Citera
2021-06-29, 08:19
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Är bara scamers som försökte scama Escobar Inc. alla bolag har sånt här på sig även Tesla, Microsoft och Apple. Är man framgångsrik kommer det vara massa sinnespsjuka 80-åringar och andra tattare som försöker stämma för att få pengar mannen.
Hmm, intressant!

Escobar Inc stämmer framgångsrika för att få pengar. Tattare gör detsamma.
Summering: Escobar Inc är med andra ord tattare!
Citera
2021-06-29, 11:27
Medlem
Jag ska troligtvis till Colombia på jobb framöver, räkna med research och en date med Roberto.

Återkommer när/om resan blir av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in