2021-12-05, 09:48
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Finns det någon sida man kan se detta förutom svtplay?
Vill ogärna ge dem en stream öht.
Citera
2021-12-05, 09:51
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Varför inte nöjd?
Jag tycker det var en mycket bra dokumentär

Hade hoppats på att SVT skulle undersöka Olofs påståenden. Men har nu sett om den, och har ändrat uppfattning till det mer positiva hållet.

Att OG har pengar har jag inte tvivlat på, men den där tavelaffären har jag varit tveksamt till om den inträffat.
Men såg nu att någon form av konstattraktion har inträffat.
Citera
2021-12-05, 09:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Njaa....om allt som sägs om en är negativt så är all publicitet bara negativ.

Eller blir ni mera sugna på att göra affärer med Olle ju mera ni läser och vet om honom?
(Det vet jag att ni såklart inte blir)
Jag menar att för människor som lever på drama och att folk pratar om dom, så finns det ingen dålig publicitet.
Citera
2021-12-05, 10:28
Medlem
Olofs PP 5711 i dokumentären måste vara fejk. Alldeles för tjock boett och har inte finishen som äkta vara.
Citera
2021-12-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Olofs PP 5711 i dokumentären måste vara fejk. Alldeles för tjock boett och har inte finishen som äkta vara.
Det har ju spottats minst två fake tidigare på honom så ja, most likely.

Verkar vara en rätt värdelös mytomentär. Inte orkat mig klicka igenom hela än. Tär ju på både energi och själ att se.
Citera
2021-12-05, 11:41
Medlem
laxkaviars avatar
Lever han under skyddad identitet i Sverige?
Citera
2021-12-05, 12:38
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Svt-dokumentären på svt play var väldigt intressant! Jag gillar Olof - ärlig, okonventionell, smart, vänlig(men tuff). Vilken story egentligen. Livet är till för att levas.
Citera
2021-12-05, 12:46
Medlem
Efter att ha sett denna trötta dokumentär så bekräftas absolut ingenting, jag tror inte på denna kille, men förstår att små-kids och ortenluffare gör. Om något så tror jag ännu mindre på denna levande hjärttack än det lilla jag trodde på honom innan dokumentären.
Citera
2021-12-05, 12:52
Medlem
Scientologys avatar
Vad är en dokumentär som inte dokumenterar kritiska faktaförhållanden?

Väldigt tjat av Olof i dokumentären om att han klarade av gymnasiet på 2 år i stället för 3 år, men inte ett enda ljud om att betygen inte räckte till att göra det han ville och det han siktade på. Vad är det då för vits med en kortare skolgång? Den enkelsidigheten kännetecknar nog mest dokumentären. Olofs stora behov av att förknippas med kändisar på något sätt och visa att han själv är betydelsefull. Frånvaron av något djup blir lite självlysande.

Bara lite riktigt ifrågasättande på slutet om Escobars SCAM med mobiler, verkade vara mest för syns skull, helt utan fördjupning i ämnet. Vilken ytlig dokumentär av en människa som är besatt av just yta. Vem vinner på det? Jo mytomanen som inte ställs till svar ordentligt. Som kan fortsätta skarva på brutna grunders logik.
Citera
2021-12-05, 12:55
Medlem
fittslems avatar
https://www.svtplay.se/video/3329652...inc?id=jLZ5q6P

Man förstår att han inte går hem i mellanmjölks-Sverige. Tror inte på att han ljuger, rätt svårt att fakea allt det där.
Det sticker bara i lattefolkets ögon här helt enkelt som vill att han ska vara fake.
Citera
2021-12-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
https://www.svtplay.se/video/3329652...inc?id=jLZ5q6P

Man förstår att han inte går hem i mellanmjölks-Sverige. Tror inte på att han ljuger, rätt svårt att fakea allt det där.
Det sticker bara i lattefolkets ögon här helt enkelt som vill att han ska vara fake.
Killen ljuger smärtfritt om så jävla mycket. Läs lite papper ur brottsmål han figurerar i, kolla alla fakeprylar han använder etc. Många saker i hans liv som publiceras är säkert sant, men han är en mytoman av rang.
Citera
2021-12-05, 13:32
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Vad händer i "Klarna-gate"? Har Olof lyckats med sin stämning, har han fått ut de 4 miljoner som Klarna bank frös från Escobar Inc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in