2021-06-28, 11:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilbo10
Förstår egentligen inte varför ni ger killen uppmärksamhet. Eller varför han får medial uppmärksamhet överlag. Jag tror alla som är vuxna kan se att Olof är väldigt psykiskt sjuk och troligen även mytoman.

Detta är ett luftslott och kommer med all säkerhet krasha snart. Såg/lyssnade ingen på intervjun i poden Dialogiskt?

Finns ingen som helst substans i det han säger, han ordbajsar om vad som helst. Ensamrätt på Michael Jackson, möten med Donald Trump o.s.v. Och han backar inte 5% av vad han ordbajsar.

Det är på riktigt synd om killen, han har troligen någon asperger schizophrenia diagnos deluxe.
Har du hört uttrycket "Ge dom nog med rep, så hänger dom till sist sig själva" nån gång?
Citera
2021-06-28, 11:53
Medlem
Är det som så att El Lobo (så barnsligt namn) blivit "smittad" av tjockisens psykos och de nu lever i samma värld? Och har man sett vilka tavlor av Picasso han har? Och till sist varför håller de på att chatta med barn över instagram? Om man är millionär/miljardär brukar man inte ha den tiden.
Citera
2021-06-28, 12:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Är det som så att El Lobo (så barnsligt namn) blivit "smittad" av tjockisens psykos och de nu lever i samma värld? Och har man sett vilka tavlor av Picasso han har? Och till sist varför håller de på att chatta med barn över instagram? Om man är millionär/miljardär brukar man inte ha den tiden.
Kom igen nu. Kingen gör ju så klart ingenting själv. Han har ju folk som är ute och reser och letar deals att göra. Han sitter ju bara och håvar in degen. Du fattar väl att en snubbe som är CEO för ett företag med, vad var det, 26 miljarder dollar i tillgångar bara cashar in. mofasti är ju en av hans många "boots on the ground". Jag menar, du kan nog inte göra en bättre investering än att langa 20K till Kingen för att få bli en del hans multinationella konglomerat.

VARNING: Ovanstående inlägg innehåller spår av sarkasm och ironi.
Citera
2021-06-28, 12:59
Medlem
Hahahaha den grova svengelskan i den senaste intervjun med El Lobo.
Citera
2021-06-28, 15:59
Medlem
Ni verkar inte ha gjort ett hårt dagsverke i erat liv.

Escobar Inc har mycket pengar, mycket vetrksamheter som vi inte pratar om.

Vi lever i den nya världen vi bryr ossi nte så mycket om massa cv som folk har fått för att fjäska som min VD sa skicka oss 10 flaskor dompa så kan vi snacka.

Att jag betlade 20 000 var för att visa att jag inte är en tattare utan är seriöst att arbeta för escobar inc.
Pengarna kommer jag få in i multum men ni lyssnar mer på alla hatare. Jag vill ju sjävlklart bjuda på saker för att visa min uppskattning även om jag ännu inte har pengarna att ta Olof och El Lobo på mer exlusiva ställen.

EL lobo kanske inte är så bra på engelska men det är för att han varit i colombia i flera år, han pratar bra spanska och kan läsa don quijote utan problem. Även Olofs spanska är på C2 om ni lyssnar på hans samtal med Don Roberto.

Så nej detta är ingen verksamhet som är scam. Han håller i vad han säger för han ljuger inte om något, bara är en bunt autistiska här som är en liten klick som vägrar acceptera sannningen.

Kolla på Olofs youtube, är massor med folk som är på hans sida, ni som kejsaren utan kläder mannen.
Citera
2021-06-28, 16:18
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti

EL lobo kanske inte är så bra på engelska men det är för att han varit i colombia i flera år, han pratar bra spanska och kan läsa don quijote utan problem.

Pundar-Tobias kan inte läsa svenska ens och än mindre stava till Don Quijote.

Haha, kommentarerna i senaste videon med guccitjyven på Olofs YT är nog inte vad dom ville ha hahaha.....
Citera
2021-06-28, 17:33
Medlem
Citat:
Så nej detta är ingen verksamhet som är scam.

Men det finns ju ingen verksamhet.
Och om det skulle finnas så kan du ju berätta om den och var inkomsterna kommer ifrån.
Det roliga är oxå att Olof har 24k följare på Twitter och 1% av hans följare lajkar hans inlägg och det är de 12åringar som bara vill ha en Swish skickad till sig. Resten följer bara för att få sig ett gott skratt åt rikstönten.
Jag skiter fullständigt i hur mycket pengar han har scammat ihop för han är en stor jävla looser som har en fru som gillar att sparka honom på pungen.
Citera
2021-06-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Men det finns ju ingen verksamhet.
Och om det skulle finnas så kan du ju berätta om den och var inkomsterna kommer ifrån.
Det roliga är oxå att Olof har 24k följare på Twitter och 1% av hans följare lajkar hans inlägg och det är de 12åringar som bara vill ha en Swish skickad till sig. Resten följer bara för att få sig ett gott skratt åt rikstönten.
Jag skiter fullständigt i hur mycket pengar han har scammat ihop för han är en stor jävla looser som har en fru som gillar att sparka honom på pungen.

Vi har enormt många saker men vi försöker inte visa upp allt för att slippa betala massa skatt.

Vi har en enorm legal enhet, vi stämmer folk som inkräktar på Escobar märket som vi har äkslusiv rätt på som sagt.

Vi släpper världsledande mobiltelefoner för ett förmånligt pris, vi skapar framtidens teknik för den prismedvetne generation X. Vi släpper eldkastare och lanserar revolutioncerande kryptovalutor.

Vi erbjuder även asset management åt rika personer och fördelaktiga lån i USA bland annat. Detta är ett explock av allt vi gör men att säga att det inte finns någon verksamhet är sinnesjuka villvarelser gubben.

Olof snackar mycket om detta i sina videos, vi har även påverkat val och arbetar som valstrateger och där vet ni alla om att Olof var med i Vice news som sagt.
Citera
2021-06-28, 18:31
Medlem
Citat:
Vi har enormt många saker men vi försöker inte visa upp allt för att slippa betala massa skatt.

Vi har en enorm legal enhet, vi stämmer folk som inkräktar på Escobar märket som vi har äkslusiv rätt på som sagt.

Vi släpper världsledande mobiltelefoner för ett förmånligt pris, vi skapar framtidens teknik för den prismedvetne generation X. Vi släpper eldkastare och lanserar revolutioncerande kryptovalutor.

Vi erbjuder även asset management åt rika personer och fördelaktiga lån i USA bland annat. Detta är ett explock av allt vi gör men att säga att det inte finns någon verksamhet är sinnesjuka villvarelser gubben.

Olof snackar mycket om detta i sina videos, vi har även påverkat val och arbetar som valstrateger och där vet ni alla om att Olof var med i Vice news som sagt.

Du räknade precis upp allt som Escobar Inc o Olof scammat folk på. 😂😂

(FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod

https://trellis.law/rulings/party/ADENHEIM%20INC.

https://www.pcmag.com/news/please-st...other?amp=true

"I en stor tv-intervju för Expressen erkänner han nu att de sålde begagnade Samsungtelefoner med nya klistermärken"
Senast redigerad av Person1988 2021-06-28 kl. 18:40.
Citera
2021-06-28, 18:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Jag hoppas vid allt jag håller heligt och alla Gudar vars namn jag tagit i min mun att du försöker trolla. För din egen skull.

Jag lämnar er med en liten rebus, "Balladen om en Okänd Stuntman" skulle man kalla den.. Eller vad hette serien nu igen?
Citera
2021-06-28, 18:44
Medlem
Citat:

Vilka begagnade telefoner folierar ni nu?

Citera
2021-06-28, 18:47
Medlem
Rainmans avatar
Pablo måste vända sig i graven när han ser hur dessa luffare utnyttjar hans namn. Dom hade varit två likpåsar i colombia under 80-talet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in