2022-12-25, 03:10
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
I mitt tycke är detta den enda låt han har gjort som är bra. Resten är bottenskrap.

Jag tycker den där låten han gjorde i nästa nivå var fet dock.
Den andra med som hette havet är djupt.
Det är absolut inget bottenskrap direkt.
Jag kan förstå att man kan tycka att många rappare ifrån orten är skräp för det tycker även jag.
Lokal är dock duktig rent tekniskt när det kommer till musik.
Det var även Einar sen kan man tycka att texterna är barnsliga men jag blir ändå imponerad utav grabbarnas sätt att rimma på.
Det är snyggt och absolut inte det simplaste.

Men vi alla får tycka olika, god jul på dig kompis.

Edit: Lyssnade på hans nya låt Häromkring och vart inte det minsta imponerad.
Hatar när Lokal inte litar på sin vanliga röst och istället väljer att dränka den i smutsig autotune.
Textmässigt kan han bättre än såhär också.
1/5 tyvärr.
Senast redigerad av Knarkpojken 2022-12-25 kl. 03:12.
Citera
2022-12-25, 04:19
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Vad tror ni Olof pysslar på med om fem år?

Det är en intressant frågeställning. Hoppas jag lever och får se hur det slutar för herrarna.

Någonting i mig säger trots allt att Olof går en ljusare framtid till mötes än den snattande tavelmiljardären.
Citera
2022-12-25, 10:29
Medlem
paperfaces avatar
Tkr det sjukaste med Olof och company är deras besatthet av Lundell.

Jag ogillar också Lundell med råge men aldrig i helvete skulle jag som vuxen människa välja att trakassera på sättet de gör. Videos är skitsamma men när de ringer upp och ngn tjomme gastar horunge(?) i luren och Olof sedan börjar snacka om escobar och skit. På avstånd är det lätt att säga ”han snackar bara skit” men jag tror personligen att om ngn ringde till mig och gastar och denna person på ngt sätt har koppling till escobar och börjad skrika massa konstiga grejer så skulle jag inte tycka att det var vidare soft.

Dumpen grejen var också helt sjuk förövrigt.
Citera
2022-12-25, 14:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Det förklarar ju i sin tur hans perioder av lyxkonsumtion. Han bränner sina framtida ekonomiska möjligheter genom att maxa sitt kort hos AMEX. Samma sak några år innan med Svea Ekonomi.
Han är en luffare som lever ett liv på kredit, om det inte vore för kreditbolagen skulle han sitta utanför dunken med en mugg i handen men det är väl inget för instafeeden.
Citera
2022-12-25, 19:40
Medlem
XtraXs avatar
Vilket julbord Herr Fridell sitter och njuter av i sin ensamhet såhär dagen efter julafton (var inte hans dag igår). Lite trist att han inte verkar ha haft tid eller förstått att man ska steka korven men den smakar nog nästan lika bra rå.

God Jul!
Citera
2022-12-25, 20:09
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vilket julbord Herr Fridell sitter och njuter av i sin ensamhet såhär dagen efter julafton (var inte hans dag igår). Lite trist att han inte verkar ha haft tid eller förstått att man ska steka korven men den smakar nog nästan lika bra rå.

God Jul!

Var kan vi njuta av bilden?
Citera
2022-12-25, 20:14
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Var kan vi njuta av bilden?

Instagram story.

https://www.instagram.com/stories/to...8234150833138/

Måste ha konto tror jag.
Citera
2022-12-25, 20:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

God Jul!
Det var mig ett fattigt julbord, ingen skagenröra, ingen löjrom, inga revben, ingen jansson. Måste kommit från frälsningsarmen eller dylikt.

Fick han inte fira med momme?
Citera
2022-12-25, 20:22
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det var mig ett fattigt julbord, ingen skagenröra, ingen löjrom, inga revben, ingen jansson. Måste kommit från frälsningsarmen eller dylikt.

Vem köper ens det färdigt? Är han efterbliven?
Citera
2022-12-25, 20:28
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Har han inte samhällstjänst på stadsmissionen eller liknande, säkert fått resterna därifrån.
Citera
2022-12-25, 22:50
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Han är en luffare som lever ett liv på kredit, om det inte vore för kreditbolagen skulle han sitta utanför dunken med en mugg i handen men det är väl inget för instafeeden.
Han lever enligt devisen ”värt att leva fattigt om man kan vara en kung för en dag”. Allt för likes på insta.
Citera
2022-12-26, 01:33
Medlem
DeDenAssos avatar
Citat:
God jul 😁😁😁😁

https://pbs.twimg.com/media/FkuW4KSXgAEgFUX.jpg

Som riktiga iranier äter de kebab kobideh.
Olofs morsa är ju iranska

Go mat har dom iaf

Sen så är en av hans kusiner och moster vid bordet också, för er som undrar.

ThinkPink Bella är ju en annan, men hon är inte med på bilden
Senast redigerad av DeDenAsso 2022-12-26 kl. 01:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in