2021-07-09, 01:13
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Verkar som lodisen el lobos farsa/släktingar har ett hus i marbella av att döma från hans intervjuer/instagram. En rikemans son som har adhd och har valt 1% vägen. Har Olof rekryterat el lobo då han trodde el lobo hade våldskapital/fastigheter i marbella som Olof skulle kunna scamma till sig ?

Ett vanligt hus i Marbella kostar ju som en mindre lägenhet i Sthlm innerstad, hur stort är detta hus ifall han kan kallas rikemans son?
Citera
2021-07-09, 20:15
Medlem
Citat:
Verkar som lodisen el lobos farsa/släktingar har ett hus i marbella av att döma från hans intervjuer/instagram. En rikemans son som har adhd och har valt 1% vägen. Har Olof rekryterat el lobo då han trodde el lobo hade våldskapital/fastigheter i marbella som Olof skulle kunna scamma till sig ?
allt som visas är hyrt annars tar kronkalle det
Citera
2021-07-09, 20:21
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
allt som visas är hyrt annars tar kronkalle det

Så är det nog angående olof och el lobo. El lobo är ju så fattig att han försöker snatta gucci väskor
Citera
2021-07-10, 07:52
Medlem
Rekas avatar
Olof är väl för söt när han försöker spela Allan på Twitter.
4/5 "skryter" han i Expressen att han har skulder på 1,4 mSEK.
Nu tweetar han att han inte alls har några skulder, och hans barn-följare ger uppmuntrande tillrop som vanligt.

Det börjar väl bli svårt att hålla reda på alla lögner. Räkan... förlåt... Vargen får väl hjälpa till lite där.

https://ibb.co/FnGvJMv
Citera
2021-07-10, 08:05
Medlem
Rekas avatar
Citat:

Är vargens pappa så tät egentligen? Vargen yrade ju i fyllan att hans pappa är miljonär men körde en risig Cheva Trans Sport (eller vad det nu var).

Men nästan alla av hans bolagsengagemang visar röda siffror. Äger en Audi A1 (2016), och bor i en hyresrätt på 60 kvm.
Officiellt ser han inte så tät ut, men det kan ju finnas svarta pengar.

Men det hus i Marbella som OG försöker framstå som att han äger vill man ju få klarhet i.
Förmodligen ett Airbnb igen.
Senast redigerad av Reka 2021-07-10 kl. 08:07.
Citera
2021-07-10, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Olof är väl för söt när han försöker spela Allan på Twitter.
4/5 "skryter" han i Expressen att han har skulder på 1,4 mSEK.
Nu tweetar han att han inte alls har några skulder, och hans barn-följare ger uppmuntrande tillrop som vanligt.

Det börjar väl bli svårt att hålla reda på alla lögner. Räkan... förlåt... Vargen får väl hjälpa till lite där.

https://ibb.co/FnGvJMv

Han visar ju ngt från Kronofogden. Men man kan ju ha skulder utan att man hamnar där. Många har ju tex mångmiljonlån för att man köpt hus mm, det kan man ju oxå räkna som ngn slags skuld men de syns ju inte hos Kronofogden.
Citera
2021-07-10, 11:38
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Han visar ju ngt från Kronofogden. Men man kan ju ha skulder utan att man hamnar där. Många har ju tex mångmiljonlån för att man köpt hus mm, det kan man ju oxå räkna som ngn slags skuld men de syns ju inte hos Kronofogden.

Ja, det var min tanke också (bortse från Kfm utdrag han stoltserar med). I tweetens början försöker han få det att låta som att han är skuldfri, men i maj berättade han om sina privata skulder.

Endera har OG betalat igen de skulderna, eller så svamlar han som vanligt - sannolikt det senaste.

Anmärkningsvärt ändå att han tar sig tid att bevisa för massa okända personer att han inte är reggad hos Kfm. Jag skiter helt i om okända, eller kända, personer tror att jag är reggad där.
Citera
2021-07-10, 11:45
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Ja, det var min tanke också (bortse från Kfm utdrag han stoltserar med). I tweetens början försöker han få det att låta som att han är skuldfri, men i maj berättade han om sina privata skulder.

Endera har OG betalat igen de skulderna, eller så svamlar han som vanligt - sannolikt det senaste.

Anmärkningsvärt ändå att han tar sig tid att bevisa för massa okända personer att han inte är reggad hos Kfm. Jag skiter helt i om okända, eller kända, personer tror att jag är reggad där.

Fodringsägarna har väl inte kunnat delge olof därför har det inte hamnat hos fogden.
Citera
2021-07-10, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Okej, då styr vi in tråden på något mer väsentligt: VAD HAR HAN FÖR ETNISK BAKGRUND?

Bella Nilsson är hans moster, enligt hans egna ord i Dialogiskt-intervjun. I samma intervju säger han att hans mamma är ryska/ukrainska. Problemet är bara att Bella Nilsson har arabisk/persisk bakgrund.

Så, vad gäller? Var släktskapet med Bella Nilsson bara en av alla dessa smålögner som kännetecknar psykopater? Blir lite komiskt när intervjuaren säger "jag trodde du var vallon", alltså klintbergaren om att södra Belgien skulle befolkas av en grupp särskilt svartmuskiga européer som alla mörkhåriga svenskar härstammar från.

Olof är jude.
Citera
2021-07-10, 17:11
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar
Jag kontaktade GoFundMe:s pressavdelning angående TMZ-artikeln där det påstås att kampanjen samlat in tio miljoner dollar. Enligt det svar jag fick existerade kampanjen och den togs bort av GoFundMe då den bröt mot deras villkor och eventuella donationer återbetalades i samband med detta. De intygade även att skärmdumpen i TMZ-artikeln var förfalskad och att kampanjen inte hade lyckats samla in den nämnda summan.

Det är med allra största sannolikhet Olof som lekt lite i Google Chrome, ändrat beloppet och sedan skickat detta vidare till TMZ som såklart inte faktagranskat uppgifterna.

Makes more sense!!tack för att du tog tag i detta för jag alltid undrat om de verkligen kom undan med detta och allt talade för det, men skönt att kunna konstatera att även det var en lögn.
Citera
2021-07-11, 00:10
Medlem
Olof har twittrat en bild på ett av sina "gamla visitkort" med en "diamant" på, roligaste är att bilden på honom på visitkortet är bilden där han Photoshoppat in sitt huvud på Craigs kropp
Citera
2021-07-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Olof har twittrat en bild på ett av sina "gamla visitkort" med en "diamant" på, roligaste är att bilden på honom på visitkortet är bilden där han Photoshoppat in sitt huvud på Craigs kropp
Grattis, du tog betet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in