Citat:
Ja. Du har rätt som vanligt. Dina inlägg skulle också passa bra i en faktatråd om OKG.
Ja har levt i förnekelse. Jag har trott på allt Olof har sagt. Varje "ärlig" dollar Olof har spenderat på nätet har för mig varit som en sanning. En verklighet jag aldrig vågat ifrågasätta.
Jag trodde anklagelserna mot Olof bara var påhittade av avundsjuka människor som själva inte hade 31 miljarder dollar på kontot. De som inte skickat in papper till ett brevlådeföretag i Puerto Rico och uppgett att företaget omsatte 100 miljoner dollar. Jag tänkte inte på att det bara var siffror på ett papper och inte riktiga pengar.
Jag har tittat på Olofs videos på Youtube och börjat inse att han kanske inte alls känner Donald Trump på riktigt eller ens någon Wallenberg här i Sverige. Det verkar som allt jag trott på om Olof är påhittat och inte på riktigt.
Jag har insett att Olof kanske har lurat de där pensionärerna i USA på deras besparingar tillsammans med Daniel Reitberg i alla fall. Däremot verkar Olof vara den som signerat alla känsliga papper och Daniel R verkar ha tagit pengarna och dragit.
Det är mycket prat om telefoner och rövhål här i tråden. Genom att signera papperen verkar det vara Olof som åker dit för bedrägerierna. Telefonerna som Escobar sålde verkar faktiskt inte varit helt på riktigt de heller, fast jag har tittat på reklamen för dem på nätet. Rövhålet Daniel Reitberg verkar ha blåst Olof genom att använda Olof som "målvakt".
Jag fick googla ordet "målvakt" men det verkar vara personer som är mentalt underpresterade eller utsatta på andra sätt som skriver på handlingar i affärer som inte är helt lagliga utan att få mer än några futtiga procent av de stulna pengarna. De som tar pengarna och drar bryr sig ofta inte om att målvakten åker dit och får sitta i fängelse.
Eftersom Olof nu verkligen sitter i fängelse i Spanien tror jag att han är mentalt underpresterande och att han var målvakt åt Daniel Reitberg utan att själv få mer än en mindre del av pengarna. Tydligen har Olof satsat mycket av pengarna på onödiga saker för att visa upp en "lyxig" livsstil. Pengarna verkar slut då jag såg att Olof flyttade in i någon källare i Sverige innan han blev uppgraderad till cellen i Spanien.
Jag tackar dig Novus4212 för att du öppnade mina ögon och nu inser också jag att Olof är en kriminell mytoman som hör hemma i fängelset.
Senast redigerad av ursprungligen 2024-10-10 kl. 15:16.
Senast redigerad av ursprungligen 2024-10-10 kl. 15:16.