2011-09-27, 08:39
Medlem
ojns avatar
Hemelektronik, ljud och bild kanske?
Citera
2011-09-27, 13:19
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vad ska man placera min fina tråd om att kapa TV-nätet?
https://www.flashback.org/t1665607

Mvh
Five Two Sixxx

Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Hemelektronik, ljud och bild kanske?

Nu vet jag inte alls vilken teknik som är bakom, men borde inte IT-säkerhet vara hyffsat rätt?
Citera
2011-09-27, 15:18
Medlem
Det du frågar efter i tråden är väl något som går under regel 1.02, se tråd: OBSERVERA: Diskussioner om illegal avkodning av tv-signaler är förbjudna . Jag är inte helt säker på att du brutit mot den regeln någon får gärna rätta mig. Om du brutit mot den så hör inte din tråd hemma någonstans på forumet.

Citat:
Vad ska man placera min fina tråd om att kapa TV-nätet?
https://www.flashback.org/t1665607

Mvh
Five Two Sixxx
Citera
2011-09-28, 18:54
Medlem
Carelesss avatar
Lämpar sig en diskussion om fotbollsstudierna på tv (vill mest klaga på deras s.k. "experter") bättre i tv-forumet eller fotbollsavdelningen? Eller så kanske den redan finns, fast jag lyckas inte hitta någon.
Citera
2011-09-28, 19:44
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Lämpar sig en diskussion om fotbollsstudierna på tv (vill mest klaga på deras s.k. "experter") bättre i tv-forumet eller fotbollsavdelningen? Eller så kanske den redan finns, fast jag lyckas inte hitta någon.

Det finns samlade trådar med olika inriktning, någon av dom passar nog. https://www.flashback.org/sok/sportkommentatorer

EDIT: Jag kanske missförstod din fråga ser jag nu...
Senast redigerad av b0gfetto 2011-09-28 kl. 20:17.
Citera
2011-09-28, 23:06
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
Det du frågar efter i tråden är väl något som går under regel 1.02, se tråd: OBSERVERA: Diskussioner om illegal avkodning av tv-signaler är förbjudna . Jag är inte helt säker på att du brutit mot den regeln någon får gärna rätta mig. Om du brutit mot den så hör inte din tråd hemma någonstans på forumet.
Det ju snarare "påkodning"
Citera
2011-09-28, 23:10
Medlem
Citat:
Det ju snarare "påkodning"

Missförstod dig lite i så fall, tack för att du "rättade" mig . Men klandra mig inte då du skapade en tråd som bara innehöll en mening.
Citera
2011-09-28, 23:53
Medlem
Jag tänkte lägga upp en tråd om tips till praktikplats utomlands. Pluggar till kock andra året och ska under mitt tredje och sista år ut och praktisera i 8 veckor.
Citera
2011-09-29, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dvdgmz
Jag tänkte lägga upp en tråd om tips till praktikplats utomlands. Pluggar till kock andra året och ska under mitt tredje och sista år ut och praktisera i 8 veckor.

Utbildning och studier

Citera
2011-09-29, 17:32
Bannlyst
Tänkte skapa en tråd som handlar om Reverse Engineering. Men i just denna tråd vill jag att folk ska dela med sig utav sina "crack mes" och lösningar till dem. Lite som tråden "Förklara Säkerhetsfelet (Quiz)" fast med programvaror. Den stora frågan är vart jag ska lägga tråden, är det i Systemutveckling(C#, C++ och Assembler) eller IT-säkerhet?
Om någon är jätteintresserad utav vad mer tråden ska handla om så är ni välkomna att fråga det!

/eO
Citera
2011-09-30, 14:40
Medlem
UAAs avatar
Undrar vart i forumet jag kan diskutera nyhetsartiklar och händelser rörande rasismen i USA?

Integration och invandring har jag hört gäller endast Sverige.
Politik utrikes känns väldigt felplacerat.
Rasforskning handlar det definitivt inte om.

Tankar?
Citera
2011-09-30, 15:02
Medlem
ojns avatar
Det finns väl massvis med trådar i I&I som handlar om andra länder än Sverige..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in