Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-12, 17:29
  #2473
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Var är lämpligast att lägga in den här tråden? "Ska Apotekspersonal syssla med miljöaktivism?"
Tog upp frågan internt. Kan du skicka ett PM till #SvartaBjorn som är moderator i (FB) Företagsskvaller och närmare beskriva din tråd - sannolikt kan den passa där.
Citera
2019-04-19, 10:44
  #2474
Medlem
pantywankers avatar
Kan jag åka fast för rattfylla om jag åker på min hoverboard?
Vart?
Citera
2019-04-19, 14:27
  #2475
Medlem
Glad påsk! Jag undrar var ni anser att jag bör placera en tråd där det ska diskuteras om våld och hur man kan använda det som metod för att främja sina egna syften i vardagen. Litteratur ska det tipsas om även.

Vänligen Egotrippen.
Citera
2019-05-01, 22:22
  #2476
Medlem
dufrianords avatar
Hej,

Tänkte skapa en tråd om de förslag om förbjuda antisemitism globalt efter den där hunden i New York Times. Förslag som detta har kommit Israeli envoy calls for criminalizing antisemitism after NYT cartoon

Borde redan finnas sån tråd men hittar inte när jag sökte. fall de inte finns någon vilken forumdel passar den tråden bäst i?
"Censur och Yttrandefrihet" kanske?

Tacksam för hjälp!
Citera
2019-05-02, 10:38
  #2477
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Var placera en tråd som handlar om Instagram, men med fokus på att de (Instagram) kommer att börja dölja antalet följare och "likes" och vad detta kan få för konsekvenser dels psykologiskt för mer narcissistiskt lagda användare, men också ekonomiskt och "genomslagsmässigt" för "influencers".
Citera
2019-05-02, 11:35
  #2478
Medlem
temys avatar
Tänkte starta en tråd där man diskuterar med andra hur man skriver inlägg och hur dem som skrivit många inlägg tänker och hittar ämnen att skriva i, funderade att placera i Flashback men vet inte, behöver hjälp
Citera
2019-05-02, 12:59
  #2479
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temy
Tänkte starta en tråd där man diskuterar med andra hur man skriver inlägg och hur dem som skrivit många inlägg tänker och hittar ämnen att skriva i, funderade att placera i Flashback men vet inte, behöver hjälp

Börja med att läsa på själv först.

https://www.flashback.org/sitemap/index.php/ för att se vilka avdelningar och underavdelningar som finns

FAQ (FB) Flashback Forum FAQ och naturligtvis reglerna https://www.flashback.org/regler
Citera
2019-05-08, 02:26
  #2480
Medlem
Engelitzs avatar
Varför åker "negrer" spårvagn hela nätterna?
Vart ska jag placera den tråden? Och hur byter jag så att tråden hamnar rätt?
Citera
2019-05-08, 18:41
  #2481
Medlem
Pope666s avatar
Jag mår ganska dåligt över att tappa mitt hår och skulle vilja starta en tråd som tar upp det. Jag vill diskutera när det är som bäst att raka av sig allt hår (rent socialt), hur jag trimmar skallen. vilken apparat jag ska skaffa mig, snygga skallade män, hur jag hanterar frågor kring min nya "look" m.m.

Det givna valet av forum är kanske "hår" men jag vill som sagt även diskutera det som jag tog upp ovan. Psykologi kanske skulle kunna vara något men jag vill ju även ta upp det rent praktiska.

Såg att moderatorn på hår inte varit inloggad sedan 26 april så orkar inte riktigt vänta tills hon loggar in igen.

Något tips om vart jag kan placera min tråd utan att den åker i papperskorgen? Skulle vilja få svar o diskutera mina frågor och få lite pushar för att våga ta steget.
Citera
2019-05-08, 18:49
  #2482
Medlem
Pope666s avatar
En tanke jag har är att dela upp tråden i två olika forum:

Det praktiska dvs vilken trimmer jag ska ta osv på hårdelen och en tråd i psykologi om hur jag ska "komma ut" som skallad och hur jag ska ta snacket kring det.
Citera
2019-05-19, 05:26
  #2483
Medlem
pantywankers avatar
Undrar var jag skall posta en fråga om var jag kan finna bilder från bygget av dom stora broarna och tunnlarna i Göteborg.
Dvs Angeredsbron, Älvsborgsbron, Götatunneln, Lundbytunneln. Tingstadstunneln, Götaälvbron.
Citera
2019-05-19, 08:00
  #2484
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Undrar var jag skall posta en fråga om var jag kan finna bilder från bygget av dom stora broarna och tunnlarna i Göteborg.
Dvs Angeredsbron, Älvsborgsbron, Götatunneln, Lundbytunneln. Tingstadstunneln, Götaälvbron.

(FB) Stadsplanering, infrastruktur och arkitektur
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback