Jag skulle vilja sänka bort konst jag gjort själv. Jag har en hel del hemma som bara samlar damm.
Jag vill att det ska gå till såhär: Jag numrerar min konst, intresserade väljer ett nummer och jag skickar alstret med det numret till personen.
Jag vill inte informera om vad det är för konstverk som erbjuds, utan jag vill att konstintresserade ska bli nyfikna och sedan bli överraskade över vad dom får.
Nu kanske någon tänker att jag inte har rent mjöl i påsen och att jag skulle använda detta som ursäkt för att skicka dumheter till folk och hävda att det är ett "konceptuellt" konstverk eller liknande men jag kan intyga att så inte är fallet. Det är inte heller något stötande eller kontroversiellt.
Det är inga konstigheter utan rätt konventionell konst materialen är till största del papper, färg, plast och ibland trä.
Det är fina saker en del har det lagts ner en hel del tid på, annat är enklare men allt helt okej enligt mig själv.
Syftet är att konsten ska komma någon till glädje istället för att ligga i lådor hemma.
Det är ett slags slump/överraskningskonst projekt som jag ser det.
Men frågan är var detta ska utföras?
Jag hade gärna sett att det kan vara en egen tråd i Eget konstnärligt skapande så alla nummer betas av och folk kan lämna feedback på vad dom fått om dom är missnöjda eller nöjda osv.
Men jag ställer inga som helst krav på någon, man får det numret man valt jag betalar givetvis porto och allt no strings.
Men jag kan se att det kan finnas problem med var detta egentligen hör hemma vad säger ni?