2014-07-15, 00:26
Medlem
C-3POs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Jag ska starta en tråd där jag behöver människor med erfarenhet med att jobba inom hotelladministration. Ska fråga om hur de behandlar dödshot till hotellet.
Testa i (FB) Arbetsliv och arbetsmarknad
Citera
2014-07-15, 02:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anjoh66
Problemet är att Polar79 inte kan posta i laidback med endast två inlägg.
Det är jag fullständigt medveten om.

Menar du på fullt allvar att du tycker att en Laidbacktråd kan startas i en annan avdelning bara för att den som vill starta tråden inte uppnått kriterierna?

Hur kan man ens beteckna det som ett problem? Är det en Laidbacktråd så är det.
Citera
2014-07-30, 20:08
Medlem
Iloveludas avatar
En tråd Om att idioterna på Swedbank kommer att göra det omöjligt för oss som kör windows xp att logga in på internetbanken från och med i höst Jag behöver förslag på hur man kan komma runt det utan att byta os. Var postar jag det?
Citera
2014-07-30, 20:25
Moderator
^Eazs avatar
Spontant.

Antingen (FB) Övriga dator- och IT-diskussioner eller (FB) Programvara - Windows
Citera
2014-07-30, 21:56
Medlem
bombaccis avatar
Jag vill fråga kring pride-kulturhuset men vet inte om det finns någon sådan tråd eller vart jag kan skapa en sådan någonstans?
Citera
2014-07-31, 04:02
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
En tråd Om att idioterna på Swedbank kommer att göra det omöjligt för oss som kör windows xp att logga in på internetbanken från och med i höst Jag behöver förslag på hur man kan komma runt det utan att byta os. Var postar jag det?
Jag skulle köra på (FB) Mjukvara (Nätverk).
Citera
2014-07-31, 12:27
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Jag skulle köra på (FB) Mjukvara (Nätverk).
Tack. Testar det.
Citera
2014-08-02, 20:00
Medlem
Iloveludas avatar
En till. Om man använder ett billigt elverk utan riktig sinuskurva. Kan man då använda en bärbar dator och sätta den vanliga laddkabeln i elverket utana att något går sönder? Var postar jag detta?
Citera
2014-08-02, 20:20
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
En till. Om man använder ett billigt elverk utan riktig sinuskurva. Kan man då använda en bärbar dator och sätta den vanliga laddkabeln i elverket utana att något går sönder? Var postar jag detta?

El - det är kärnfrågan - (FB) El, VVS och bygg
Senast redigerad av 1FF 2014-08-02 kl. 20:23.
Citera
2014-08-03, 07:10
Medlem
bombaccis avatar
Vart kan man placera en tråd om bra gay ställen dit man kan träffa en partner?

Skulle vara intressant att diskutera olika gay ställen i olika städer. Förhoppningsvis utan oseriösa och otrevliga inlägg.
Citera
2014-08-03, 08:21
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vart kan man placera en tråd om bra gay ställen dit man kan träffa en partner?

Skulle vara intressant att diskutera olika gay ställen i olika städer. Förhoppningsvis utan oseriösa och otrevliga inlägg.

Min första tanke var här -> Barer och nattklubbar
Citera
2014-08-06, 15:23
Medlem
Sitter och läser i tråden om vår lilla skogsbrand och reagerar lite över att det är så många som tittar på aftonbladet och sedan kommenterar att det man gör är dåligt (det aftonbladet gör). Skulle vilja diskutera varför man väljer att läsa något man inte är nöjd med. Men det hör knappast hemma brandtråden och söker man på aftonbladet så hittar man lite drygt 700trådar. Någon som har förslag?

Det jag vill diskutera är alltså:
Varför läser man aftonbladet om man är missnöjd med kvaliten på repotagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in