Citat:
Ursprungligen postat av GoingPro
Supersvårt att gissa BF% men du ser ganska lönn ut och du ser dessutom lönn ut över hela kroppen. Jag kan t.ex hålla 20% på ryggen men ligga runt 4% på armarna men du ser "jämnfet" ut vilket får mig att gissa så högt. Gå och gör en kaliper, jag kan mycket väl ha fel!
Tycker utöver det att du ser ganska jämnutvecklad ut med aningens små ben. Benen krymper ofta rejält när man rippar och jag tycker inte dom lirar med överkroppen. Formen lämnar en del att önska men det vet du ju redan! För 15 månaders träning tycker jag du är helt på banan och det handlar bara om att ge det tid. Kanske vore läge att dieta så du verkligen ser hur du ligger till?
edit: Fast du ser ändå inte fet ut ska jag tillägga.. Lite sälform som Bengtz

Jaha, bara att ta sjävmord då..
Haha, nej det där var positivt i mina ögon. Hade väntat mig en riktigt fet diss.Tackar för analysen.
Själv är jag faktiskt ganska nöjd med mina resultat, om man får säga så. Jag vet ju vad som hade krävts för ett synbart bättre resultat, och den energin och motivationen har jag inte haft. Ibland har jag t.om bromasat mig själv eftersom jag vet att det inte skulle funka. Träningen är planerad runt livet, och knappt något tvärtom.
Kosten är nog den största delen av det jag måste jobba på.
Ska faktiskt ge mig på en diet om ca en månad, kommer att gå mer till 67-68 och se vad det blir av det.
Ang just benen är det dom som växt bäst

Synd att jag imte har några bra bilder att jämföra med men det var i princip två gurkor med knän i mitten. Vaderna kommer nog aldrig att bli helt ok hur jag än gör.