2012-01-28, 15:52
Medlem
Jäklar vad folk dunkar rygg här Ärlighet vara längst imo..

Vill du ha en ärlig bedömning så kan jag bjuda på en! Hur länge har du tränat? Gissar 20-25% bf iaf
Citera
2012-01-28, 18:20
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoingPro
Jäklar vad folk dunkar rygg här Ärlighet vara längst imo..

Vill du ha en ärlig bedömning så kan jag bjuda på en! Hur länge har du tränat? Gissar 20-25% bf iaf
Haha, jag vet. De är på tok för snälla

Ja för fan, kör hårt! Det är det jag vill ha.

Ja ca 15 mån är det man kan räkna som träning, 2-3 ggr vecka.

Fanken, 25% var nog mer än jag trodde.

Kallingarna är f.ö fula, ja vet.
Citera
2012-01-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Haha, jag vet. De är på tok för snälla

Ja för fan, kör hårt! Det är det jag vill ha.

Ja ca 15 mån är det man kan räkna som träning, 2-3 ggr vecka.

Fanken, 25% var nog mer än jag trodde.

Kallingarna är f.ö fula, ja vet.

Supersvårt att gissa BF% men du ser ganska lönn ut och du ser dessutom lönn ut över hela kroppen. Jag kan t.ex hålla 20% på ryggen men ligga runt 4% på armarna men du ser "jämnfet" ut vilket får mig att gissa så högt. Gå och gör en kaliper, jag kan mycket väl ha fel!

Tycker utöver det att du ser ganska jämnutvecklad ut med aningens små ben. Benen krymper ofta rejält när man rippar och jag tycker inte dom lirar med överkroppen. Formen lämnar en del att önska men det vet du ju redan! För 15 månaders träning tycker jag du är helt på banan och det handlar bara om att ge det tid. Kanske vore läge att dieta så du verkligen ser hur du ligger till?

edit: Fast du ser ändå inte fet ut ska jag tillägga.. Lite sälform som Bengtz
Citera
2012-01-28, 19:13
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoingPro
Supersvårt att gissa BF% men du ser ganska lönn ut och du ser dessutom lönn ut över hela kroppen. Jag kan t.ex hålla 20% på ryggen men ligga runt 4% på armarna men du ser "jämnfet" ut vilket får mig att gissa så högt. Gå och gör en kaliper, jag kan mycket väl ha fel!

Tycker utöver det att du ser ganska jämnutvecklad ut med aningens små ben. Benen krymper ofta rejält när man rippar och jag tycker inte dom lirar med överkroppen. Formen lämnar en del att önska men det vet du ju redan! För 15 månaders träning tycker jag du är helt på banan och det handlar bara om att ge det tid. Kanske vore läge att dieta så du verkligen ser hur du ligger till?

edit: Fast du ser ändå inte fet ut ska jag tillägga.. Lite sälform som Bengtz
Jaha, bara att ta sjävmord då..

Haha, nej det där var positivt i mina ögon. Hade väntat mig en riktigt fet diss.Tackar för analysen.

Själv är jag faktiskt ganska nöjd med mina resultat, om man får säga så. Jag vet ju vad som hade krävts för ett synbart bättre resultat, och den energin och motivationen har jag inte haft. Ibland har jag t.om bromasat mig själv eftersom jag vet att det inte skulle funka. Träningen är planerad runt livet, och knappt något tvärtom.
Kosten är nog den största delen av det jag måste jobba på.
Ska faktiskt ge mig på en diet om ca en månad, kommer att gå mer till 67-68 och se vad det blir av det.

Ang just benen är det dom som växt bäst Synd att jag imte har några bra bilder att jämföra med men det var i princip två gurkor med knän i mitten. Vaderna kommer nog aldrig att bli helt ok hur jag än gör.
Citera
2012-01-28, 19:16
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Ser bra ut! Goa axlar och rygg. Hade tänkt mig tt du såg ut som din avatar så blev lite tagen på sängen med snaggen, men jag gillart. Tung biff kriminell-looken lever ju delvis på snaggade frisyrer och halslänkar!

Tack o bock!
Hmm, som Krister Sjögren alltså.. Haha, har är ju typ 92 eller nått.
Citera
2012-01-29, 04:28
Medlem
Starcrows avatar
Ser bra ut gilla ryggen skarpt
Tycker benen släpar en del men det är inte det lättaste att få fina ben =/
Citera
2012-01-29, 15:08
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starcrow
Ser bra ut gilla ryggen skarpt
Tycker benen släpar en del men det är inte det lättaste att få fina ben =/
Tackar! Ja ryggen har ökat ok tycker jag, särskilt erektorn har blivit större.
Nä fy fan för mina ben, de är skit från grunden. Dessutom har jag ju tränat primärt för styrka, men jag borde nog lägga mig på en högre volym. Men först ska jag ta 150 i böj, det känns väldigt viktigt av någon anledning.

F.ö åt jag hos brorsan i går och ställde mig på vågen på kvällen - 76,9kg! Haha, 4 kg på två dagar. Var ju naturligtvis full i skit och svullen som ett drunkningslik.

Marken får jag nog ta det lugnt med ett tag, korsryggen är bradigt sliten och stel. Inga tunga vikter, så nu har har sopis en liten liten liten chans att gå om. Får slå från underläge i stället, det är jag bra på.
Citera
2012-01-29, 18:16
Medlem
Arne.Negerforss avatar
Citat:
Tackar! Ja ryggen har ökat ok tycker jag, särskilt erektorn har blivit större.

Jag läste detta som "erektion har blivit större".

Härlig vinterkropp du har, mysig som få. Palla vara Zyzz-ripped 24/7.

Citat:
Nä fy fan för mina ben, de är skit från grunden. Dessutom har jag ju tränat primärt för styrka, men jag borde nog lägga mig på en högre volym. Men först ska jag ta 150 i böj, det känns väldigt viktigt av någon anledning.

150 i böj är lite sådär svenskt "lagom", det är över 100 vilket är en drömgräns i alla övningar och ger "wow" från den oinsatta massan, medan 200 är drömgräns för den insatta massan.

Citat:
F.ö åt jag hos brorsan i går och ställde mig på vågen på kvällen - 76,9kg! Haha, 4 kg på två dagar. Var ju naturligtvis full i skit och svullen som ett drunkningslik.

Man kan inget annat än älska bukfylla.
Citera
2012-01-29, 19:23
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Negerfors
Jag läste detta som "erektion har blivit större".

Härlig vinterkropp du har, mysig som få. Palla vara Zyzz-ripped 24/7.

150 i böj är lite sådär svenskt "lagom", det är över 100 vilket är en drömgräns i alla övningar och ger "wow" från den oinsatta massan, medan 200 är drömgräns för den insatta massan.

Man kan inget annat än älska bukfylla.
Japp, go o glad kexchoklad! Som min babe Anja.P

Då kan jag nämna att min absoluta drömgräns var 130 när jag var ca 18, det var en ganska bitig kille på gymmet som tog det ( nästan ingen körde böj i detta lilla källargym) jag tyckte det var helt woooow bara ojojoj. Nu i efterhand förstår jag att han var enorm disco och tämligen värdelös samt mest fet.
150 är mitt mål, 200 är min drömgräns.

God mat slår ett hyggligt samlag vilken dag som hellst, utom under en bakfylla. Då är det 100% vagina som gäller.
Citera
2012-01-29, 19:27
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Japp, go o glad kexchoklad! Som min babe Anja.P

Då kan jag nämna att min absoluta drömgräns var 130 när jag var ca 18, det var en ganska bitig kille på gymmet som tog det ( nästan ingen körde böj i detta lilla källargym) jag tyckte det var helt woooow bara ojojoj. Nu i efterhand förstår jag att han var enorm disco och tämligen värdelös samt mest fet.
150 är mitt mål, 200 är min drömgräns.

God mat slår ett hyggligt samlag vilken dag som hellst, utom under en bakfylla. Då är det 100% vagina som gäller.
Hellst stavas helst helst.
Citera
2012-01-29, 19:36
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Hellst stavas helst helst.
Hästen är död, Sopis!
Du kan sluta piska den nu!
Citera
2012-01-29, 19:43