2011-01-26, 22:17
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Fast vi lär knappast dö ut bara för att vi inte är i majoritet i Sverige längre.

Vi kommer att blandas ut för att till sist sluta existera. I framtiden kommer hela världen att vara en enda stor soppa av mixade etniciteter, det kommer inte att finnas några unika...alla kommer att vara samma skit.
Citera
2011-01-26, 22:20
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juanteres
Det här inlägget fick mig att skratta lite. Först skriver du att du gillar mångkultur, och sedan redovisar du "problemet"; men det "problem" som du skriver är ju hela poängen med mångkultur.

Så med andra ord så vill du att den svenska kulturen skall raderas? Eftersom att det är hela tanken med vår "mångkultur", och du gillar tydligen den.

Jag skiter i att zionisterna har kapat ordet mångkultur, Ivan Lendl förstod mitt inlägg helt korrekt. För mig är poängen med mångkultur en värld med en palett av kulturer, att våran krackelerar utifrån av zionist-ägd media och urholkas inifrån av främmande element och svagsinta politiker är en skam.
Som sagt, jag gillar mångkultur men utvecklingen går från en genuin kultur mot en av fienden pådyvlad förstörande sådan, i Sverige ska det finnas en kultur och den ska vara våran. Hoppas jag var tydlig nog nu.
Citera
2011-01-26, 22:23
Medlem
KillForSatans avatar
Problemet? Problemet kommer vara att det bildas en massa små klansamhällen likt somalia när herrefolket, dvs vi svenskar, är i minoritet. Vilka ska hålla infrastrukuren fungerande om bara ett fåtal jobbar? Vem har tänkandet och tekniken för att åtminstone kunna hålla samhället vid liv? Inte är det aggressiva araber eller analfabeter från afrika i alla fall.

Vill man ha kvar ett välmående sverige så är det nödvändigt att vi har kvar även etniska vita svenskar. Vågar vi gissa på att klanen med etniska svenskar har störst möjlighet att klara sig? Resten av landet lär se ut som en förort i paris
Citera
2011-01-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Det brukar framhållas som ett hot och ett problem att ”svenskar” i framtiden eventuellt inte kommer vara i majoritet i Sverige längre. Vad som i detta avseende menas med ”svenskar” brukar variera men det är dock inte direkt relevant för frågeställning i sig.

Frågan är dock vad är det stora problemet om detta skulle inträffa? Själv bryr jag mig inte nämnvärt om det. Jag ser det som irrelevant vilken hudfärg mina grannar har eller vilken kultur de har under förutsättning att de respekterar mina rättigheter. Därför bryr jag mig heller inte vilket land de kommer ifrån eller vad de definierar sig som. Samtidigt är det många som framför det som ett stort problem. Därmed lär det också ha en stor betydelse för många människor om ”svenskar” nu inte skulle vara i majoritet i Sverige någon gång i framtiden.

Anledningen till att jag sätter ”svenskar” inom citat tecken är som sagt pga av att alla har sin egen definition av vem som är svensk och vem som inte är det. Istället för att jag ska försöka skapa en definition av det i tråden kan ni helt enkelt använda er egen definition av vem som är svensk när det står ”svenskar” i texten och därmed slipper det bli en diskussion om definitioner.

Frågeställning

1.Frågeställningen sägs egentligen i rubriken ”Vad är problemet om ”svenskar” inte är i majoritet i Sverige?”
Du vet att i andra länder slåss man om mark och välfärd, precis som Sverige gjorde förr. Det gör mig ärligt förvånad att du föreslår att vi bara ska ta och lämna vårt så väl uppbyggda land och gratis ge det till ett packe outvecklat folk som kommer rasera det.
Citera
2011-01-26, 22:46
Bannlyst
Vad problemet är? Varnagel förklarade det bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Du fattar ändå inte, men detta kommer inte att rädda vare sig dig eller din unge i framtiden. Se på Sydafrika eller Brasilien. Där kan inte ens de rikaste vita som bor i befästa områden och har privata livvakter känna sig helt säkra. Inte ens de har någon livskvalitet som är i närheten av den de flesta svenskar hade i det homogena Sverige. När icke-vita utgör en majoritet i Stockholm, vilket de förmodligen ganska snart kommer att göra, så kan du inte köpa dig fri så lätt längre. När vita blir en maktlös minoritet så kommer de icke-vita att rösta för att dela ut de vitas pengar till de icke-vita och så småningom kommer de vita att bli bli förföljda och dödade. De kommer att våldta dig och dina barn och döda dig. Kanske kommer du t.o.m. att bli uppäten. Är du redo för detta? Har du förberett dig?
Citera
2011-01-26, 22:51
Bannlyst
SGT.O hälsar att han, så snart han hittar lite tid, kommer att joina diskussionen som pågår i den här tråden, och sätta de flesta sugare till debattörer på plats. Det gäller även de som kallar sig själva "medvetna", som Cimmerian, skogsvete, Rex..., etc. Alla kommer att läsa ett och annat här som inte stämmer överens med deras egna lilla teorier. De har ju hittat "sin egen" sanning.

Håll i er, vilseledda grubblare och flickor.
Senast redigerad av SGT.O 2011-01-26 kl. 22:54.
Citera
2011-01-26, 22:54
Medlem
Calaverras avatar
vadå; "svenskar". Finns vi inte som folkgrupp eller?

Sen är väl det uppenbara vad problemet är? Ingen folkgrupp vill ju utrotas, speciellt inte i sitt eget land. Vi har självbevarelsedrift.

men det är något som du aldrig skulle begripa dig på Orzion. Du känner ingen samhörighet med svenskar och Sverige överhuvudtaget. Du är en sann förrädare utan dess like här på flashback och du skulle aldrig tveka en sekund på att föra en politik som skulle säkerställa vår undergång. Inte bara det, du ser inte heller något problem med det av denna trådstart att bedöma.

Jag såg dig förr som ett skämt. En rolig, naiv individ man kunde skratta åt här på flashback. Du håller fast vid din idiotiska ideologi trots att ett flertal medlemmar har motbevisat dig gång per gång.

Men nu är jag rädd att det har gått för långt. Detta svenskhat du visar tycks inte ha några som helst gränser. Detta är droppen över bägaren. Jag ser ner på dig och hyser ingen respekt överhuvudtaget för dig längre. Därför tänker jag härmed börja ignorera dig och jag kommer inte kunna läsa vad du skriver i fortsättningen. Jag kan liksom inte ens skratta åt dig längre.
Citera
2011-01-26, 22:55
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGT.O
SGT.O hälsar att han, så snart han hittar lite tid, kommer att joina diskussionen som pågår i den här tråden, och sätta de flesta sugare till debattörer på plats. Det gäller även de som kallar sig själva "medvetna", som Cimmerian, skogsvete, Rex..., etc. Alla kommer att läsa ett och annat här som inte stämmer överens med deras egna lilla teorier. De har ju hittat "sin egen" sanning.

Håll i er, vilseledda grubblare och flickor.
Vi väntar med spänning på ditt allvetande inlägg
Citera
2011-01-26, 23:01
Medlem
Moffegrevs avatar
Orizon har noll koll på vare sig liberalism eller ett realistiskt samhälle. Han är ung och naiv, och kommer troligtvis komma till insikt efter ett par år.

Ska inte racka ner på honom allt för mycket, eftersom det kommer växa förstånd i honom också, var så säkra. Så länge man söker information så är inte hoppet borta.
Citera
2011-01-26, 23:01
Medlem
darktriads avatar
Saxat från Wikipedia:
Balkanisering betecknar generellt uppsplittring av en geostrategisk region i mindre, ömsesidigt fientliga småstater eller autonoma områden.

Är detta något att sträva efter?
Citera
2011-01-26, 23:02
Medlem
Kh4ns avatar
Möjligtvis det att utan svenskar finns det inte en svensk kultur och man kan helt lugnt säga att svensk kultur är bland de bästa i världen tillsammans med andra nordeuropeiska kulturer.
Detta både när det kommer till utveckling och mänskliga rättigheter som inte kan ta en stark grund om inte folket står bakom sådan politik.

Jag anser att människor som TS (om han nu är svensk) skall krypa ut ur sitt trygga hemområde och i bästa fall flytta till länder där han får ta del av deras underbara kultur.
Om han istället är invandrare så är jag dock inte det minsta förvånad om man kan räkna ännu en individ till skaran av invandrare som anser att svenskar skall ge plats i sitt eget land och offra sin egen kultur för andra människor.

Man kan helt lugnt se den katastrofala utvecklingen överallt i Europa där invandrare från Afrika och Mellanöstern fått ett allt starkare fotfäste.
Där finns det inte plats för vita Europeer längre.

Citat:
Ursprungligen postat av darktriad
Saxat från Wikipedia:
Balkanisering betecknar generellt uppsplittring av en geostrategisk region i mindre, ömsesidigt fientliga småstater eller autonoma områden.

Är detta något att sträva efter?

Bra inlägg! TS är antingen en extremt naiv liberal eller en invandrare.
Senast redigerad av Kh4n 2011-01-26 kl. 23:09.
Citera
2011-01-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Jag skiter i att zionisterna har kapat ordet mångkultur, Ivan Lendl förstod mitt inlägg helt korrekt. För mig är poängen med mångkultur en värld med en palett av kulturer, att våran krackelerar utifrån av zionist-ägd media och urholkas inifrån av främmande element och svagsinta politiker är en skam.
Som sagt, jag gillar mångkultur men utvecklingen går från en genuin kultur mot en av fienden pådyvlad förstörande sådan, i Sverige ska det finnas en kultur och den ska vara våran. Hoppas jag var tydlig nog nu.

Åh. Då var det jag som missförstod dig. Jag håller med dig, i princip.

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Du tillhör den "nationella rörelsen", va?

Jag är inte medlem i någon nationell rörelse.

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Och varför skulle jag gilla sionister? För att jag ogillar deras monokulturella agenda? Din logik är inte glasklar.

Hm. Tycker du att alla kulturer här i världen har rätt att existera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in