Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
”PK TEXT”
Vad fan tror du ditt fitt?
Finns en hel del orsaker till att man inte vill ha en MENA babbe som granne.
Svensk kultur och babbens kultur är två mycket olika saker.
Till exempel så gillar babbar att slåss och dom är inte blyga med att döda för sin heder, vet inte någon svensk som ser sin heder på så stort allvar att man skulle behöva döda, slåss eller kaxa för att kunna upprätthålla den.
Babbar luktar illa och dom bryr sig inte om vett och etikett.
Sen heter ju landet faktiskt Sverige, det är väl ganska självklart att svenskarna inte borde vara en minoritet här.
Sen är babbar jävligt duktiga på att kräva till sig saker från Sverige. Misstycker dom om något eller känner sig kränkta så måste såklart svenskarna anpassa sig, inte babben. Hade detta dock hänt i något av deras hemländer, att svenskar kom och krävde saker så hade man bara fått ett skott i nacken, sen vore det avklarat.
Finns inte många babbar som har respekt för Sverige, just för att det är ett sånt jävla mesland, som inte vill ta den minsta lilla konflikt, vilket gör att babbarna känner att dom kan ta för sig hur som helst utan att få det minsta lilla smisk för det, vilket dom definitivt hade fått i sitt hemland.
Grejen är den att svenskar, och den svenska kulturen är inte uppbyggd på våld, så som babbarnas kultur är. I Sverige så lär man sig att man slåss inte och man ska visa respekt för sin medmänniska.
I babbekulturen så tar man till våld redan från barnstadiet. Man lär sig att hedern är det viktigaste.
Svenskar är humana, babbar är våldsbenägna barbarer.
Nu vet jag att allt PK-folk kommer att säga att jag drar alla babbar över en och samma kam.
Och visst, jag vet att människor är olika, och att det finns snälla babbar också.
Men i överlag så är dom fitt med sitt jävla islam, halal, heder, jihad och sånt annat skit.
Tack, det var allt för mig.