Holy crap. Känner x antal personer som har råkat göra tjejer gravida och då menar jag inte att de sket i kondom. Mer att de ville använda kondom men tjejen säger att hon inte tål dem och lovar att hon tar p-piller. Blir sen gravid, tar upp det med killen. Han vill inte ha, hon vägrar överväga något annat än att behålla. Alla är unga. Typiskt WT-beteende.
Att säga till en kille att din mens är försenad och sen trycka hårt på att du "inte vill göra abort", det är ungefär som att ta chansen till ett någorlunda normalt förhållande, stoppa i en ask, skicka med astronauterna asken vid nästa voyagerresa, för att sedan lägga asken i en mindre raket och skjuta in i ett svart hål.
Poff.
Förutsatt att killen inte vill ha barn då givetvis. Skulle inte tro att dina chanser till sex är speciellt stora heller trots att du spelar "psychobitchkortet" som någon annan nämnde. Generaliserar lite nu men ens tanke på barn är en big no no för normala killar som inte har uppnått åldern för avlande.
Senast redigerad av Electrohead 2011-01-26 kl. 18:14.
Anledning: Grammatik.
Läser era svar...mjo, jag håller med er allihop. Varenda steg jag tagit idag har varit STEPS OF SHAME, mark my words. Jag vet inte men...som sagt första gången jag tabbar mig så här rejält med en karl. Lärt mig en läxa? Bloody hope so.
Hursomhelst för er som är intresserade så hörde mannen i fråga av sig idag (undrade vad FAN jag hade på hjärtat), dock har jag inte svarat. Skäms för mycket och har beslutat att lämna stackarn i fred. Vandrar vidare, tar mig ETT jävla vinglas på lördagkväll och tröstar mig med att det precis varit löning.
Kärlekslivet i fortsättningen får i mitt fall innebära: gottgöra denna kväll för evigt.
Jag lovar updata. Skriv för h-vete mer. Det var nästan VÄRT att göra bort sig för att läsa era kommentarer.
Läser era svar...mjo, jag håller med er allihop. Varenda steg jag tagit idag har varit STEPS OF SHAME, mark my words. Jag vet inte men...som sagt första gången jag tabbar mig så här rejält med en karl. Lärt mig en läxa? Bloody hope so.
Hursomhelst för er som är intresserade så hörde mannen i fråga av sig idag (undrade vad FAN jag hade på hjärtat), dock har jag inte svarat. Skäms för mycket och har beslutat att lämna stackarn i fred. Vandrar vidare, tar mig ETT jävla vinglas på lördagkväll och tröstar mig med att det precis varit löning.
Kärlekslivet i fortsättningen får i mitt fall innebära: gottgöra denna kväll för evigt.
Jag lovar updata. Skriv för h-vete mer. Det var nästan VÄRT att göra bort sig för att läsa era kommentarer.
Edit: Skämt.
Svara honom och be om ursäkt och se vad som händer?!
Tror jag håller mig j-vligt långt borta ett tag. Det värsta är att vi kommer att träffas i sociala situationer då och då. Frågan är vad jag gör då? Det kan ni allt vara bussiga att tipsa om små djävlar
Herregud så farligt är det inte, du var lite förvirrad och osäker, det blir man när man tycker om någon.
Verkar vara rätt normalt brudbeteende imo.
Däremot var det väldigt dumt att säga att du vill behålla barnet, nu vet han vad som gäller i framtiden.
Förklara att du mest var trotsig och visa att du är en vettig människa.
Tycker t.om. du verkar ganska empatisk med stor insikt om hur konstigt det blivit
Jag lägger på med orden: vill inte prata med dig på ett tag. Skickar också ett sms där jag påpekar att han inte är den person jag trodde. (håll i er här ballar det ur). Han svarar inte och jag RINGER UPP
FYI: som jag tidigare skrev: jag sa inte att jag ville behålla det barn som inte finns utan att jag inte ville göra abort igen. Delvis: jag vill inte göra abort igen MEN DET BETYDER INTE ATT JAG KOMMER ATT BEHÅLLA DET. MAO: man gör sådant man inte vill. Det missförstod karlsloken och hasplade ur sig ett antal elaka kommentarer.
Empatisk? Why thank you. Känner mig inte speciellt empatisk med mig själv idag. Känns som att be om ursäkt nu bara vore ett understatement.
men också för att "spela" honom lite - typ göra honom lite desperat efter mig). SJUKT beteende, jag vet men i sådana här situationer är man inte alltid klartänkt.
Märker jag av något sådant beteende hos en kvinna så avslutar jag direkt. Det finns ingen mening med att slösa tid på en sådan personer, det kan aldrig hålla i längden med en person som försöker manipulera mig och mina känslor för sin egen vinning, det är enligt min mening avskyvärt.
Du hänger upp dig på eran abort diskussion. Släpp saken inget har hänt!!!!!! eller?
Du gör det bara värre om du fortsätter på samma linje.
Och om du kommer att träffa honom igen i sociala sammanhang så tycker jag att det vore bäst att be om ursäkt även om du känner dig som en idiot då.
Ifa du inte gör det så kommer det troligen kännas jobbigare när du väl träffar honom igen i sociala sammanhang.
Be om ursäkt och vara ärligt. Och släpp abort diskussionen det gör er bara mer till fiende.
På de sättet räddar du det som går att rädda.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!