2011-01-27, 21:18
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackximus
Och har någon nån idé om vad han håller på med?

Ni kvinnor och eran benägenhet att alltid vinkla det hela bort från er själva
Jag kan ha missförstått frågeställningen, om det var en ärlig fråga verkar det fortfarande dumt dock då det är ganska uppenbart.
Citera
2011-01-28, 10:08
Medlem
T
Citat:
Ursprungligen postat av eldikan
Det är sånna brudar som dig som får män att tro dom är i helvetet!

Asså vilken Jävla kungkommentar!
Citera
2011-03-20, 16:30
Medlem
Mackximuss avatar
Update 2 månader senare: vi träffas/dejtar fortfarande. Utan att liknande fadäs har uppkommit (thank god). Så till alla er som tror att ni fuckat upp rejält: det KAN gå vägen
Citera
2011-03-20, 19:02
Medlem
Yohos avatar
Citat:
Update 2 månader senare: vi träffas/dejtar fortfarande. Utan att liknande fadäs har uppkommit (thank god). Så till alla er som tror att ni fuckat upp rejält: det KAN gå vägen

Sjukt.. Hur lyckades du?
Citera
2011-03-20, 19:19
Medlem
Pachinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoho
Sjukt.. Hur lyckades du?

Att han är villig att dejta henne efter en sån här fars säger väl mer om honom än henne...
Citera
2011-03-20, 19:24
Medlem
Bronx1979s avatar
Shite, ett typiskt offer av Supermånen! Tror det kan bli lite hårt att reparera relationen till snubben efter alla dina tilltag. Men visst finns det en liten chans att det löser sig, om än minimal.

/Floskel-mode on, "Bollen är hos honom" /off. Det känns som att det är helt upp till honom, blir tufft för dig att direkt försvara alla dina orationella konstigheter du visat upp.

Edit: Grattis!
Citera
2011-03-20, 21:03
Medlem
Mackximuss avatar
Hur jag lyckades? Tre steg:

1) Jag låg LÅGT (INGEN kontakt)
2) Jag såg till att alltid se snygg ut
3) Gick ut och drack vin och låtsades som att jag var mycket glad, tillfreds och eftertraktad.

Gör detta så länge det behövs. Han fick panik och ringde efter cirka en vecka.
Citera
2011-03-21, 00:15
Medlem
Psyko Dads avatar
Gör inte om det & dra lärdom av dina misstag nu?
Spela inte spel & försök inte fjolla med att få männen att tigga efter dig.
Spel gör sig bäst i form av trisslotter där du kan faktiskt få en vinst, men irl så har du lyckats framställa dig som en tvättäkta stalker/ psykopat / kläning brud plus allt annat desperat jag kan tänka mig.
BIG NO NO!

Ok såg dina uppdates & att du lyckats smärja honom & wow, tur att han inte var min bror för då hade du rykt ur hans liv pronto.
Han måste vara knepig som har överseende med ditt tidigare utflippade psykbryt men va fan....lycka till då.
Senast redigerad av Psyko Dad 2011-03-21 kl. 00:17.
Citera
2011-03-21, 00:24
Bannlyst
Haha ja grattis då, vad det här säger om snubben får jag väl vara snäll och hålla för mig själv...
Citera
2011-03-21, 00:28
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Gör inte om det & dra lärdom av dina misstag nu?
Spela inte spel & försök inte fjolla med att få männen att tigga efter dig.
Spel gör sig bäst i form av trisslotter där du kan faktiskt få en vinst, men irl så har du lyckats framställa dig som en tvättäkta stalker/ psykopat / kläning brud plus allt annat desperat jag kan tänka mig.
BIG NO NO!

Ok såg dina uppdates & att du lyckats smärja honom & wow, tur att han inte var min bror för då hade du rykt ur hans liv pronto.
Han måste vara knepig som har överseende med ditt tidigare utflippade psykbryt men va fan....lycka till då.

Att hon sedan använde den klassiska mallen för dessa situationer säger ju att ingen lösning är inom räckhåll. Denna donnan är en notoriskt sinnessjuk person som alltid ska smussla fram vad denne känner, manipulera fram känslor och helt enkelt bara vara en otroligt jobbig människa.

Hon måste ju ta den i 2an, suga kuk hela vägen eller ha en kropp som valfri kvinnlig gud för att någon som sett hennes sidor ska vela straffknulla henne med tång.
Citera
2011-03-22, 11:28
Medlem
Citat:
Ok, bare with me...bla bla

“Bear with me,” the standard expression, is a request for forbearance or patience.
“Bare with me” would be an invitation to undress.

KAN man inte, SKA man fan inte heller skriva engelska uttryck
Citera
2011-03-22, 12:24
Medlem
[quote=eldikan]Det är sånna brudar som dig som får män att tro dom är i helvete
im with ya bro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem