Citat:
Ursprungligen postat av Giladi
Stämmer bra...Jag läste detta på Ha'aretz som brukar vara en pålitlig källa. Frågan är om det är sant eller så är det bara spekulationer det handlar om.
http://www.haaretz.com/news/international/reports-say-mubarak-s-health-gravely-deteriorated-since-stepping-down-1.343536
Citat:
According to recent reports in the Arab media, ousted Egyptian President Hosni Mubarak's medical condition has seriously deteriorated and the 82-year-old has been rumored to be in a coma or even close to death.
On Sunday, the Egyptian daily al-Masry al-Youm reported that Mubarak fell into a coma on Saturday, following his final speech in which he handed over his authority to former Vice-President Omar Suleiman.
mvh
Giladi
Jag skulle vilja klassa detta som spekulationer eller rykten, som det i Harretz artikeln uppenbarligen står att det är.
"has been
rumored to be in a coma "
Tills vidare ivf,. Tills det framkommer mer uppgifter, det är ju rätt så många rykten nu, är han i Saudi, i Sharm El Sheik, i Tyskland osv, osv,.
En annan galen ledare från regionen som drabbades utav koma ödet är ju Ariel Sharon, somliga straffar gud meddetsamma..
Men, om man får fortsätta att spekulera i ryktesspridningen lite,
Jag tycker att det är jävligt märkligt att han skulle ramla omkull och få koma precis när han lämnat över, kan han blivit utsatt för en komplott ?
Alltså, någon form utav underättelsetjänst har sett till att han fick "koma" strax efter att han utfört det viktigaste administrativa ???
Att (man) inte vill att vissa ledare ska finnas kvar och kunna vittna om allehanda verksamheter. borde väl vara uppenbart.
Tex, varför avrättade man Saddam och Ceauşescu, hade det inte varit för allmänheten intresse att låta ledare likt dessa leva kvar och kunna vittna om olika uppgörelser det gjort med tex, främmande makter.
Som sagt en spekulering ibland alla de spekuleringar som pågår om tex, Mubaraks vara eller icke vara.