Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Isobel H-K kunde inte riktigt dementera om någon PR-byrå eller annan uppdragsgivare varit inkopplad.
Vad säger tweetme? Johanes Axner? Eller DonVonFjant? Någon som till 100% kan dementera att ingen PR-byrå, organisation eller liknande varit inkopplad?
Haha, det är skillnad på "kunde inte" och "ville inte"

Men ärligt, hade ni släppt hela tråden om Isobel dementerat? Nej, tänkte väl det.
Koljonen och många flera har sagt att de inte känner AA. Journalister och inblandade säger att det finns tusentals berättelser. Alla i kampanjen säger att det är spontant och inte riktat mot Assange. Har NÅGOT av detta fått er att tänka om?
Jag bara vet att @mymlan dementerat att hon fått betalt. Har inte läst nått om det från de övriga. Och även om jag hade gjort det är det väl ingen garanti för er, eller?
Så nej, till skillnad från er gör jag inte övertygelser till sanning. Hur skulle jag till 100% kunna dementera det? Dock ter det sig fullkomligt orimligt med vad jag vet om kampanjen och de inblandade.
Kan du dementera till 100% att inte hälften av de som postar i denna tråd bär foliehattar MEDAN de skriver inläggen? Va, kan du det? TILL 100%?!
Lite löjligt