2011-01-25, 22:55
Citat:
Ursprungligen postat av KlaraM
Tack för förklaringen.
En socialdemokratisk feminist som låter sig bli våldtagen av en annan man (speciellt om det är Julian Assange) låter ju lite misstänkt, jag ska inte anta något bara sådär nu så därför frågar jag hur Anna Ardin och Julian Assange har träffats? För de hänger väl inte direkt i samma umgängeskretser precis.
Jag hörde att han var på sverigebesök på detta skulle ha hänt, blev de introducerade under något politiskt möte eller liknande?
Sedan våldtog han även den andra kvinnan, var detta under samma omständigheter eller längre fram i tiden?
Inte direkt som att man var dag ser socialdemokratiska feminister hänga med folk som Julian Assange. Det finns dock fortfarande ingenting som utesluter att de har blivit våldtagna, men vad vi vet nu är definitivt att #prataomdet inte har varit den gräsrotskampanj den påstått sig vara.
En socialdemokratisk feminist som låter sig bli våldtagen av en annan man (speciellt om det är Julian Assange) låter ju lite misstänkt, jag ska inte anta något bara sådär nu så därför frågar jag hur Anna Ardin och Julian Assange har träffats? För de hänger väl inte direkt i samma umgängeskretser precis.
Jag hörde att han var på sverigebesök på detta skulle ha hänt, blev de introducerade under något politiskt möte eller liknande?
Sedan våldtog han även den andra kvinnan, var detta under samma omständigheter eller längre fram i tiden?
Inte direkt som att man var dag ser socialdemokratiska feminister hänga med folk som Julian Assange. Det finns dock fortfarande ingenting som utesluter att de har blivit våldtagna, men vad vi vet nu är definitivt att #prataomdet inte har varit den gräsrotskampanj den påstått sig vara.
Den andra kvinnan raggade upp Assange dagen efter och de hade frivilligt sex på natten med kondom. Sen på morgonen hade de sex igen utan kondom och frågeställningen handlar om huruvida det var våldtäkt eftersom kvinnan halvsov när morgonsexet inleddes.
Hela idén om våldtäkt verkar ha uppkommit därför att båda kvinnorna tillsammans gick till polisen för att ta reda på om man kunde tvinga Assange att HIV-testa sig, eftersom han inte genast sprang iväg och gjorde det när de krävde det av honom.
Anna Ardin var den som bjöd in Assange till Sverige för att han skulle hålla en föreläsning. Hon erbjöd honom också att bo i hennes 1:a på Södermalm medans han var här. Själv skulle hon inte vara i lägenheten men hon ändrade sig och de delade lägenheten.
Hoppas det var tillräcklig bakgrund. Vill du veta mer så fråga i tråden som utreder Assangefallet. Jag svarar där också.