Jag förstår vad du menar, men då utmanar jag dig att hitta kopplingar till AA för
Linda Hjertén Jag tog översta artikeln på aftonbladet.
Jag tror nog inte det är någon slump iaf, helst inte nu efter att
Claes Borgström (lägg även märke till tv-inslaget och den aggressiva stämningen mot assange) #prataromdet.
Men just att det är en "konspiration" kan vi nog lägga ned.
Det finns lite olika alternativ.
1. En smutskastningskampanj som startades enbart eller till stor del i syfte att smutskasta JA, som även lyckats ganska bra.
2. En "feministisk" kampanj - eller vad man nu ska kalla det när man offergör kvinnan till handlingsförlamad -, som syftar till att få fler kvinnor att inse att man är offer och därmed kunna skjuta lagstifningen mer åt samtyckeshållet.
3. En gräsrotsrörelse som släppte lös vågen av behov från kvinnor rumtom i landet att #prataomdet.
Massor med människor har släppt ut sina känslor i 140tecken och kopplingarna till Anna Ardin och Åklagar-sidan i stort är bara en ren slump, att var och varannat inslag i tv/media tar upp Assange och direkt tar ställning för åklagarsidan är också en slump.
4. En blandning mellan två eller alla tre alternativ.
Oavsett så är det en vidrig kampanj som allra viktigast har belyst problemet med att media består till för stor del utav tokar som dessa
människor Detta är människor som har stöd hos kanske 0.20% av befolkningen(t.om F! hyser vettigare feminister än såhär) men som spyr ut sin agenda i riksmedia vareviga dag.
Det är tur att vi har Flashback och internet i stort som väger upp mycket av detta, men Sverige består ju tyvärr inte enbart av flashback-nördar som oss och därför så måste vi göra vad vi kan för att sprida nyheten om dessa rabiata feminister så att ringarna på vattnet kanske kan tysta deras inflytande i 3e statsmakten.
En bra början kan ju kanske vara en länk på Facebook osv för att nå ut till Svenssons.