2011-08-20, 21:56
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Jag slösar inte min tid på sån här skit. Jag förstår folk med gore som seriöst intresse, men det är knappast seriöst när det står några ungjävlar ute på gatan med sina fula kepsar med rak skärm och brölar om hur jävla häftig filmen är för att nån våldtar sitt nyfödda barn.

Det finns ju kepsbärande ungjävlar som brölar om hur "häftig" Cannibal Holocaust är, också. Det är liksom inte regissörernas fel att folk är dumma i huvudet.
Citera
2011-08-21, 11:19
Medlem
pappa våldtar nyfött barn? Låter som en skrattfest. eller som en rubrik i aftonbladet
Citera
2011-08-21, 11:27
Medlem
LakeLeonards avatar
Äckligaste jag sett, stängde av när jag märkte vad han gjorde med den nyfödda ungen...Fy faan vilken sick film!
Citera
2011-08-21, 15:12
Medlem
Longboats avatar
Har hört många rykten angående filmen, och införskaffade den idag för lite söndags "underhållning". Tanken slog mig att jag skall konsultera FB innan jag ser på eländet, och efter lite hoppande här i tråden tror jag fan att jag låter bli att se filmen. Det verkar ju helt enkelt inte vara värt att se den med tanke på kommentarerna här. För man kan ju som sagt inte göra den osedd när man väl har sett eländet...
Citera
2011-08-21, 15:28
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longboat
Har hört många rykten angående filmen, och införskaffade den idag för lite söndags "underhållning". Tanken slog mig att jag skall konsultera FB innan jag ser på eländet, och efter lite hoppande här i tråden tror jag fan att jag låter bli att se filmen. Det verkar ju helt enkelt inte vara värt att se den med tanke på kommentarerna här. För man kan ju som sagt inte göra den osedd när man väl har sett eländet...

Har du sett filmer som: Cannibal Holocaust eller Saló, så lär du inte bli chockerad.
Citera
2011-08-21, 20:21
Medlem
Longboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Har du sett filmer som: Cannibal Holocaust eller Saló, så lär du inte bli chockerad.

Har faktiskt sett båda två, blev inte så värst berörd. Kanske man ger sig in i leken i alla fall, har inte hittat någon annan intressant film ännu, och nu ska söndagsrullen ses! Återkommer med recensionen!
Citera
2011-08-26, 01:55
Medlem
Ookels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LakeLeonard
Äckligaste jag sett, stängde av när jag märkte vad han gjorde med den nyfödda ungen...Fy faan vilken sick film!

Samma här, hade inte kollat upp vad filmen handlade om. Fyfan va sjukt, stängde ner och tog bort skiten så fort jag såg den sjukaste jävla scenen jag sett i hela mitt liv... Fyfan.
Citera
2011-08-26, 02:03
Medlem
Densomvet83s avatar
Mår fan dåligt av att ens tänka på det, hur kommer man på något sånt..?
Citera
2011-08-26, 14:36
Medlem
David9s avatar
Vad är det som folk tycker är så grymt äckligt med filmen? Som till och med orsakar sömnproblem hos vissa? Visst, den är lite speciell men det finns ju grymt mycket värre filmer i samma kategori. Att blod och pedofiler finns är väl inte överraskning precis.
Citera
2011-08-26, 15:46
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David9
Vad är det som folk tycker är så grymt äckligt med filmen? Som till och med orsakar sömnproblem hos vissa? Visst, den är lite speciell men det finns ju grymt mycket värre filmer i samma kategori. Att blod och pedofiler finns är väl inte överraskning precis.

Det enda äckliga är att folk vill förbjuda den. Det är Motorsågsmassakern all over again...
Folk som bara har hört talas om filmen, och dess scener, spyr galla över den, och säger att den borde förbjudas. Folk är dumma i huvudet.
Citera
2011-08-31, 15:46
Medlem
kattrumpas avatar
Nyss sett filmen. Trodde den skulle vara mycket värre, kanske för att man blivit så hypad av alla andra för att den ska vara så sjuk?

Hur som helst. Det är en scen jag inte förstår:
Citera
2011-09-02, 07:41
Medlem
Såg aldrig klart den här filmen pga att den är så jävla sjuk.
Usch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in