Vissa kanske tycker om att köpa/äga saker och göra rätt för sig? Jag laddade hem den först och sedan köpte jag den då jag tyckte den var värd att äga på orginal och visa uppskattning mot filmindustrin
Varför inte bara ladda ner rullen? Den finns ute med bra kvalité och svensk text.
Inte för att jag vill att någon ska se den, mitt livs känns ganska tomt efter att ha sett den.
Om du såg vad jag skrev så är det en födelsedagspresent och jag tänkte inte ge bort en nedladdad fil. Antagligen så har jag redan filmen på datorn om jag inte har raderat den.
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Någon som kan bekräfta att det verkligen är den ocensurerade som finns på Play nu? Annars har tydligen Media markt den med i svensk utgåva för 179:- på bluray iaf.
Undrar samma sak! Men jag tror att den är tillräckligt lång för att vara den ocensurerade. Jag behöver filmen med engelsk undertext så jag kan nog inte köpa från mediamarkt iaf.
Blir både sur och äcklad när jag läser om filmen här och skippar nog att se den just därför. Hursomhelst så har jag läst igenom alla sidor nu och hittar ingen kommentar om budskapet så vad exakt är budskapet?
Gillar även han som reagerade på tavlan och fann ett dolt budskap i de, fler saker någon lagt märke till?
Det är en schysst film faktiskt. Den är rätt intensiv, snyggt fotad och med ett väldigt passande soundtrack. Den är inte alls lika utstuderat effektsökande som jag kanske hade trott, men vissa scener är ju riktigt råa, helt klart.
Jag må vara ganska härdad med sådana här saker men jag kollade nyss på filmen och känner mig riktigt spyfärdig.
Fy fan.
Vad ville dom få ut av denna filmen?
Förstår faktist inte varför det har blivit sån uppståndelse över den här filmen, tyckte inte att den va så speciellt "nasty" som alla påstår, en blandning av porr och saw filmerna typ.
Jag påstår däremot inte att filmen va dålig men den va ju inte så grotesk som jag hade hoppats på.
Soundtracket däremot är sjukt bra, har aldrig sett en film där soundtracket passar så bra till filmen som just denna.
Kan ju inte säga att den var så äcklig jag trodde den skulle vara efter alla skriverier. Men kan ju inte säga att jag inte vart provocerad. Filmen hade ju helt klart scener som har satt sig i huvudet.
Det enda som igentlligen verkligen tog på mig va när han tog spädbarnet, när milo satte på sin son och slutet innan credits kommer.
Soundtracket är ju som tidigare folk sagt riktigt grymt. Love it.
Filmen innehöll en del gore, men måste faktiskt säga att jag tycker tex senaste Saw-filmen var mer otäck att se, där ryser man av gore-scenerna. Visst innehöll denna film bland de hemskaste saker man kan se på film, men det berörde inte så värst mycket...
Soundtracket till filmen var grymt, stort plus! vet inte om man kan rekommendera filmen till nån, jag hade inga problem att se den, men det var inte sådär jättekul att kolla på ...
... när en vuxen man rövknullar sin egen son, eller ett nyfött spädbarn blir påsatt
Sen till er som sett filmen, i slutet när de tagit självmord, så står den där gubben och filmar dem, och sedan ska en ha sex med dem? hur hänger det ihop med handlingen? fattar inte riktigt vad som händer....
Jag måste säga att ja, det är den vidrigaste, äckligaste mest fasansfulla film jag sett.
Jag har ångest och mår illa, varför gör man en sådan film?
För att en massa snorungar ska kunna hävda sig som häftiga för att de sett en äcklig film?
Jag slösar inte min tid på sån här skit. Jag förstår folk med gore som seriöst intresse, men det är knappast seriöst när det står några ungjävlar ute på gatan med sina fula kepsar med rak skärm och brölar om hur jävla häftig filmen är för att nån våldtar sitt nyfödda barn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!