2010-04-24, 05:19
Medlem
Seriously.s avatar
"Milos, en föredetta porrstjärna, lever ett normalt liv med sin vackra fru och deras femåriga son Stefan. Det är hårda tider och familjen har svårt att få pengarna att räcka. När Milos blir kontaktad av en gammal kollega från porrbranschen med erbjudande om ett jobb tvekar han först men inser att han behöver pengarna. Sakta men säkert märker han att det inte är en vanlig porrfilm han ska vara med i. Men nu är det alldeles för sent att försöka dra sig ur."

Låter kanske inte SÅ illa, va?

"The film posits the belief that once your eyes and your brain are pummeled with visions both horrific and inhumane, that you're never really the same. The creators of A Serbian Film have seen such things first-hand, and their film seems aggressively intent on delivering some moments that, indeed, you will never forget. Even if you want to."

"Practically unreleasable in its current state, A Serbian Film feels like a giant, screaming exclamation point of a film -- from a nation that rarely produces films at all. I think the film is tragic, sickening, disturbing, twisted, absurd, infuriated, and actually quite intelligent. There are those who will be unable (or unwilling) to decipher even the most basic of "messages": buried within A Serbian Film, but I believe it's one of the most legitimately fascinating films I've ever seen. I admire and detest it at the same time.
And I will never watch it again. Ever.
"

Utdrag från en recension.

Vad tycker ni om filmer så som denna?
Hör dom hemma i filmvärlden?

För dom nyfikna så innehåller filmen bl.a

Trailer finns här: http://www.bloody-disgusting.com/news/19526
Citera
2010-04-24, 06:15
Medlem
saturs avatar
väldigt, väldigt äcklig tycker jag, äcklas av porr i viss grad, fast det här.. kände mig faktiskt obehagligt skum tom. några timmar efter, vet ej när det slutar, äckel äckel ysch ysch, bra producerat dock, tror jag.

EditOT: åt precis ett litet småkryp som jag trodde var ett chockladdoppat kex, bittersweet.
Citera
2010-05-24, 23:07
Bannlyst
Men hur vad varför? Antar att man måste se verket själv... får bli fredagsfilmen.
Citera
2010-05-24, 23:48
Medlem
Rakiis avatar
Hoppas att den dyker upp snart, sett fram emot filmen ett tag nu.
Citera
2010-05-25, 11:14
Medlem
darklydivinests avatar
Hmm, det finns tydligen ingen ände på hur långt en del kan gå för att få lite uppmärksamhet. Men måste ju ses så klart.
Citera
2010-05-25, 11:28
Bannlyst
Hade hört om filmen innan, ja, den verkar äcklig.
Citera
2010-05-25, 13:34
Medlem
DoktorDoktors avatar
Våldtäkt mot en bebis tills den dör??.. njae.. jag avvaktar nog lite.. det är nog det enda jag inte kan tänka mig att se. Mår illa bara av att tänka på det. Ångesten kommer krypande. Fy fan.
Citera
2010-05-25, 13:41
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDoktor
Våldtäkt mot en bebis tills den dör??.. njae.. jag avvaktar nog lite.. det är nog det enda jag inte kan tänka mig att se. Mår illa bara av att tänka på det. Ångesten kommer krypande. Fy fan.

Mjo, det är ju ganska extremt men ser fortfarande fram emot filmen riktigt mycket då jag verkligen gillar hela den här genren.
Citera
2010-05-25, 14:26
Medlem
DoktorDoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Mjo, det är ju ganska extremt men ser fortfarande fram emot filmen riktigt mycket då jag verkligen gillar hela den här genren.

Jag väntar och ser vad andra säger om filmen. Om scenen med bebisen inte är så detaljerad och grafisk kanske jag pallar att se den ändå..
Citera
2010-05-25, 15:40
Medlem
Bobby Creeks avatar
Varför framstår vi Europeer alltid som perversa i filmer?

Vet inte om jag kommer kolla på filmen, Hostel fick mig att må riktig illa.
Citera
2010-05-25, 17:32
Medlem
DoktorDoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii

Vilken genre syftar du på? har inte så stor koll på denna filmen.
Citera
2010-05-25, 17:35
Medlem
darklydivinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDoktor

Men följ TS exempel och dra en spoiler om du ska yttra dig om något som är taget ur en spoiler! För helvete...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in