2010-12-03, 19:34
Medlem
Benzoftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiro
Skriver som många andra. Heeelt rubbad film

Men VART får jag tag på musiken som börjar 00:46 in i denna trailer

http://www.dailymotion.com/video/xdb...r-t_shortfilms

http://www.youtube.com/watch?v=DT29aK0z3YQ
Citera
2010-12-03, 20:13
Medlem
Whiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzoftw
http://www.youtube.com/watch?v=DT29aK0z3YQ

Tackar
Citera
2010-12-06, 09:20
Medlem
Den 7/1-2011 så släpps filmen på dvd och blu-ray. Finns att boka på discshop redan nu.
Citera
2010-12-08, 19:51
Medlem
Såg precis klart filmen. Kan börja med att säga att jag är totalt avtrubbad när det gäller sånt här, kan se 3 guys 1 hammer medans jag äter gröt. Filmen är inte jättegrafisk.

Men filmen har en riktigt jobbig stämning. Man känner sig helt enkelt tom när man ser den.

Slutet är också bland det sjukaste jag har sett i filmväg. Återigen inte grafiskt, utan känslomässigt sett.
Citera
2010-12-12, 07:52
Medlem
GuzziLagos avatar
Det är den mest censurerade filmen i England på 16 år, 4 minuter tror jag dom fick klippa bort. Flera filmfestivaler i Europa har ju tackat Nej till att visa den.

Själv tyckte inte att det va någon skräckfilm direkt men helt klart rå. Kanske ingen film man ser på flera ggr men helt klart sevärd.
Citera
2010-12-12, 09:49
Citat:
Ursprungligen postat av GuzziLago
Det är den mest censurerade filmen i England på 16 år, 4 minuter tror jag dom fick klippa bort. Flera filmfestivaler i Europa har ju tackat Nej till att visa den.

Själv tyckte inte att det va någon skräckfilm direkt men helt klart rå. Kanske ingen film man ser på flera ggr men helt klart sevärd.

Va fan, Murder Set Pieces 23minuter. 6 minuter är väll ingenting isåfall. När det gäller filmen Grotesque så blev den ju inte censurerad utan helt förbjuden....är det inte mer intressant om en film blir förbjuden helt än att 6 fjuttiga minuter blir klippta?
Citera
2010-12-14, 17:22
Bannlyst
Även om jag skulle vilja se den, vet jag att jag nog kommer må dåligt efteråt. Den låter som en jävligt spekulativ film, som vädjar till människans absolut lägsta. Lite som att den är lite mysko "halv dokumentär", utan att producenterna säger för mycket..

Dessutom spär det på uppfattningen att folk i östeuropa är sinnesjuka hemmakirurger, vars liv brukar framställas genom en skakig videokamera.

Ganska många öststatare gillar inte detta, och jag förstår dem! Skulle jag själv tågluffa och behöva en sängplats i kroatsien, eller Bratislava, vilka tankar dyker då upp om man ser en skylt som säger Hostel...
Citera
2010-12-14, 22:51
Citat:
Ursprungligen postat av GuzziLago

3.48min tror jag det var.

Citat:
Ursprungligen postat av SelinaKyle
Den 7/1-2011 så släpps filmen på dvd och blu-ray. Finns att boka på discshop redan nu.

Känns på ngt sätt skumt att discshop kommer sälja filmen. Men jag får bita mig i läppen, köpa filmen, och se om mitt psyke är byggt för detta.
Citera
2010-12-19, 23:25
Medlem
Precis sett den och tyckte det var jobbigt att ta mig igenom den på vissa ställen faktiskt, och jag har sett en del sjuka saker tycker jag.
Citera
2010-12-20, 11:03
Medlem
nsbmras avatar
Är den värd att se då? Blir bara tröttsamt om det enbart är massa gore utan vettig handling.
Citera
2010-12-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Är den värd att se då? Blir bara tröttsamt om det enbart är massa gore utan vettig handling.
Den har absolut vettig handling. Och en tanke bakom våldet; hur sjukt det än må vara att se.
Citera
2010-12-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Den har absolut vettig handling. Och en tanke bakom våldet; hur sjukt det än må vara att se.

glöm inte den feta musiken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in