2011-01-19, 18:52
Medlem
Jag och min kille har varit tillsammans ungefr ett halvr. Nr det gller sex s tror jag att han r ganska s oerfaren. Men iaf. I brjan av vrat frhllande kunde jag suga av honom lite d och d. Smaken var inte den bsta men det var ok. Nu nr jag ska suga s smakar hans kuk arsle. Det r s vidrigt och vi ska inte tala om frsatsen eller satsen. Sist s hll jag p att spy flera gnger. Detta resulterar till att jag aldrig suger lngre. Vilket han sjlvklart inte gillar. Han skulle ju helst vilja att jag har hans snopp i min mun hela dagarna. Ska jag sga t honom att hans kuk smakar ckligt och sra honom? Eller vad ska jag gra?
Citera
2011-01-19, 18:54
Medlem
burgerkungs avatar
Doppa den i lite jordgubbssylt!
Citera
2011-01-19, 18:54
Bannlyst
sluta sug hans kuk d.
Citera
2011-01-19, 18:55
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucillen
Jag och min kille har varit tillsammans ungefr ett halvr. Nr det gller sex s tror jag att han r ganska s oerfaren. Men iaf. I brjan av vrat frhllande kunde jag suga av honom lite d och d. Smaken var inte den bsta men det var ok. Nu nr jag ska suga s smakar hans kuk arsle. Det r s vidrigt och vi ska inte tala om frsatsen eller satsen. Sist s hll jag p att spy flera gnger. Detta resulterar till att jag aldrig suger lngre. Vilket han sjlvklart inte gillar. Han skulle ju helst vilja att jag har hans snopp i min mun hela dagarna. Ska jag sga t honom att hans kuk smakar ckligt och sra honom? Eller vad ska jag gra?

be honom skta hygienen. tvtta kuken flera ggr och dagen samt ta dra ner p grnsaker och liknande. en ren kuk varken luktar eller smakar.
Citera
Medlem
vafan sluta sug bara
Citera
Medlem
Bttre att vara rlig s att han kan tgrda problemet p ngot stt. Annars riskerar ni konflikter och det slutar med att du en dag argsint sger det och du kommer han nog inte ta det s bra.

Inte fr jag tror han kommer bli glad nu heller men sanningen ska svida ibland.
Citera
2011-01-19, 18:56
Medlem
RedSuxs avatar
be att han tvttar den mer oftare
Citera
Medlem
Bara att be han tvtta den. Det fr han fan ta ifall han inte hller sin hygien.
Citera
Medlem
Adam211s avatar
lgg korten p bordet och sg som det r till honom.
Citera
Medlem
pang olufsens avatar
Sg t honom att sluta rka och supa, snt pverkar smaken p sperman.
Citera
2011-01-19, 18:57
Medlem
Sg till honom att kuken smakar som insidan p en papperskorg och att du inte vill gra det nge mer.. Problem Solved!
Citera
2011-01-19, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
be honom skta hygienen. tvtta kuken flera ggr och dagen samt ta dra ner p grnsaker och liknande. en ren kuk varken luktar eller smakar.

Han ter aldrig grnsaker s det kan det absolut inte vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in