2011-01-19, 18:59
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucillen
Jag och min kille har varit tillsammans ungefr ett halvr. Nr det gller sex s tror jag att han r ganska s oerfaren. Men iaf. I brjan av vrat frhllande kunde jag suga av honom lite d och d. Smaken var inte den bsta men det var ok. Nu nr jag ska suga s smakar hans kuk arsle. Det r s vidrigt och vi ska inte tala om frsatsen eller satsen. Sist s hll jag p att spy flera gnger. Detta resulterar till att jag aldrig suger lngre. Vilket han sjlvklart inte gillar. Han skulle ju helst vilja att jag har hans snopp i min mun hela dagarna. Ska jag sga t honom att hans kuk smakar ckligt och sra honom? Eller vad ska jag gra?

Snacka om usel trd.

Gissa 3 ggr???

Du sger till, han kanske blir lite sur men han fljder ditt rd och du suger hans kuk 24/7.

Du sger inte till, du suger inte hans kuk.
Citera
2011-01-19, 19:00
Medlem
Natteravns avatar
Be pajasen att tvtta korven oftare och noggrannare.
Citera
2011-01-19, 19:04
Medlem
Hundjavels avatar
Fy fan va drygt!

Jag har vart med om samma fast det var en tjej och det var s att jag nstan spydde nr jag tog henne doggy helt sjukt vad hon luktade illa frn allt! Piss, ingrodd fittsvettlukt och bajs. Detta vad i ett vldigt tidigt stadie i frhllandet s jag tnkte om hon r s nu hur FAN ska det bli sen?

Jag dumpade henne raskt.

Edit: Jag nmde aldrig ngot om det.
Citera
2011-01-19, 19:04
Bannlyst
Tvtta oftare eller sg som det r!
Citera
2011-01-19, 19:26
Medlem
Isildurrrrs avatar
Vanlig sktsel av sin hygien mste du vl kunna krva av din partner?

Sedan gr ananas mirakel fr smaken p satsen.
Kebab med mycket ss har motsatt effekt.
Citera
2011-01-19, 19:53
Medlem
TarmTomtes avatar
Kuk ska vl smaka kuk?....
Citera
2011-01-19, 20:08
Bannlyst
Var rlig emot stackarn s att han kan gra ngonting t det och s att du slipper att suga cklig kuk.
Citera
2011-01-19, 20:10
Medlem
-toxic-s avatar
Sg som det r bara. Du gr ju honom en tjnst genom att sga att han smakar illa. Inte ltt fr han att veta.
Citera
2011-01-19, 20:16
Medlem
Krests avatar
Sluta tnka kvinnligt och sg det. En man ska tla det.
Du ska inte tolerare att den luktar illa om du ska suga av. Vill han fortfarande och han har normal hygien s fr han kolla svampinfektion och lgga om kosten. Att dra ned p grnsaker var det smsta jag har hrt. Ktt, ost etc. frsmrar smaken medan hg andel frukt och grnt gr det smakar bttre.
Funkar inte det s r det bara att acceptera att han r sunkig. Mer hans frlust n din.
Citera
2011-01-19, 20:38
Medlem
ziggenoss avatar
Be han tvtta den innan du suger! Skulle aldrig suga en otvttad kuk och ja lskar suga! Han kan ju inte bli sur om du sger att du vill suga!
Citera
2011-01-19, 20:38
Medlem
seccs avatar
Bertta fr honom, hur ska han annars f reda p det? F honom att duscha innan sex och sklja kuken ordentligt bara.
Citera
2011-01-19, 20:39
Bannlyst
Be han tvtta piken. Skulle det vara s att han fortfarande inte tvttar den s vervg att kanske dumpa honom. Du ska inte behva ha en slusk till karl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in