Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Han har väl en kuk som jag har då, det är inte ovanligt, varför tror tjejer en kuk inte luktar?
Det samlas mer skit på en kuk än en fitta eftersom kuk har förhud och där samlas mycket gegga innanför som alstrar bakterier med tiden.
Och nej, alla killar tvättar inte kuken varje dag, jag gör det var 5:e dag ungefär.
Det tror fan att en kuk som tvättas var 5 dag luktar satan, det vet varje kille som gjort lumpen. Men skillnaden mellan normala killar och dig är att vi normala bara sunkar ner oss så jävligt när militära befäl tvingar oss till det och i alla normala omständigheter ser till att uppsöka en dusch minst en gång om dagen.
Du gör mig verkligen illamående. Och då är jag ändå kille. Fy fan vilket jävla öde för en tjej att förirra sig ner i dina brallor.
Seriöst, vem har lärt dig personlig hygien? Togs det aldrig upp i skolan? Ingen som klagat på att du luktar eller har alla tigit och lidit i det tysta som tvingats vistas i din fysiska närhet? Har du inte haft föräldrar? Var dina föräldrar missbrukare? Är du missbrukare? Är du psykiskt sjuk?
Ja som du ser så hopar sig frågorna men se det som omtanke och oro...