2011-01-20, 21:24
Medlem
-toxic-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Hur svårt kan det vara för han att veta? Vilken idiot som helst märker väl om kuken inte är fräsch. Såna här tomtar ska inte få knulla överhuvudtaget, än mindre bli avsugna.

Om inte hans kuk luktar illa utan bara smaka illa. Hur fan ska han veta då?
Citera
2011-01-20, 21:42
Medlem
UseMes avatar
köp bromsrengöring på närmsta mack sen spruta på sen torka av med en duk bara så brukar en kompis göra
Citera
2011-01-20, 22:02
Medlem
SuperSumos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucillen
... så smakar hans kuk arsle. ...

Börja med det orala och avsluta med 2:an och inte tvärtom

Skämt åsido, de e klart du ska förklara för honom vad man har tvål å vatten till!
Citera
2011-01-20, 22:22
Medlem
Roedoress avatar
Ge igen.
Låt fittan mögla ett tag och låt han sen slicka.
Citera
2011-01-20, 22:43
Bannlyst
Be han tvätta dasen innan det är dags med tvål och vatten - Det är ju inget fel med det och nyttigt för alla. Då kanske han kan få kuken sugen iaf en gång i månaden. Härligt att du gillar att suga balle och svälja sats. Du låter som en perfekt tjej.
Citera
2011-01-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Bara att be han tvätta den. Det får han fan ta ifall han inte håller sin hygien.

Enda rätta, jag hade tagit de dock håller jag ju koll på min hygien
Citera
2011-01-21, 00:32
Medlem
Tunisiens avatar
be han bytta kallingar en gång om dan, för det gör han troligtvist inte ifall den smakar så illa.
Citera
2011-01-21, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunisien
be han bytta kallingar en gång om dan, för det gör han troligtvist inte ifall den smakar så illa.

Och byter han inte kallingar en gång om dagen så duschar han väl knappast varje dag heller? För vem är så vidrig och inihelvete korkad att han duschar och sen sätter på sig skitiga kallingar?

Men varför överhuvudtaget befatta sig med sådant äckel? Det finns ju gott om killar som klarar sin personliga hygien.
Citera
2011-01-21, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -toxic-
Om inte hans kuk luktar illa utan bara smaka illa. Hur fan ska han veta då?

Smakar den illa så luktar den också illa. Garanterat. Det hänger ihop.
Citera
2011-01-21, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Han har väl en kuk som jag har då, det är inte ovanligt, varför tror tjejer en kuk inte luktar?

Det samlas mer skit på en kuk än en fitta eftersom kuk har förhud och där samlas mycket gegga innanför som alstrar bakterier med tiden.

Och nej, alla killar tvättar inte kuken varje dag, jag gör det var 5:e dag ungefär.

Det tror fan att en kuk som tvättas var 5 dag luktar satan, det vet varje kille som gjort lumpen. Men skillnaden mellan normala killar och dig är att vi normala bara sunkar ner oss så jävligt när militära befäl tvingar oss till det och i alla normala omständigheter ser till att uppsöka en dusch minst en gång om dagen.
Du gör mig verkligen illamående. Och då är jag ändå kille. Fy fan vilket jävla öde för en tjej att förirra sig ner i dina brallor.

Seriöst, vem har lärt dig personlig hygien? Togs det aldrig upp i skolan? Ingen som klagat på att du luktar eller har alla tigit och lidit i det tysta som tvingats vistas i din fysiska närhet? Har du inte haft föräldrar? Var dina föräldrar missbrukare? Är du missbrukare? Är du psykiskt sjuk?

Ja som du ser så hopar sig frågorna men se det som omtanke och oro...
Citera
2011-01-21, 04:58
Medlem
tror faktiskt de finns piller för att sperman ska smaka jordgubb och så .. och att kuken smakar vidrigt rär ju skit äckligt, :S de betyder ju att han inte tvättar sig regelbundet oså, fyfan va vidrgt, USCCHHHH
Citera
2011-01-21, 06:04
Medlem
GREK3Ns avatar
Mata honom med frukt.
Det ändrar (oftast) smaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem