2014-07-18, 11:51
Medlem
Cugels avatar
Var det extra upphetsande att ha grupp sex med morsan?
Vad sa ni till varandra efteråt? Dagen efter? Nån ångest eller
bara garv?

Citat:
Ursprungligen postat av Ismene
Jag har gjort en hel del omoraliskt. Har alltid varit för kåt och oförsiktig för mitt eget bästa.

När jag var 13 så förlorade jag oskulden till en kille som var över 20. Det var efter en fest hos honom, han frågade om jag ville ge honom en avsugning och jag gick med på det. Men det slutade med vaginalt sex också och att jag sov över hos honom. Sedan hade han ångest dagen därpå. Men detta var mest omoraliskt av honom antar jag, det var ju våldtäkt enligt lag.

Jag har för något år sedan "prostituerat mig". En man runt 35 år frågade utanför en nattklubb om han fick ha sex med mig om han betalade 2000kr. Jag såg till att min kompis såg mannen och visste vad vi skulle göra, ifall något skulle hända. Han gav mig 1000kr direkt i handen först, jag skulle få resten efteråt. Sedan följde jag med mannen till hans lägenhet, han var gift och hade barn också verkade det som. Vi hade sex i en timme ungefär, jag stack när jag fick pengarna. Han såg bra ut och sexet var helt okej. Lättförtjänta pengar.

Detta är kanske det sjukaste: Jag och mamma var på en solsemester till Turkiet en gång. Jag var 16 och min mamma var 35-36. På vårt hotell bodde 3 killar från England som vi fick kontakt med, de var runt 25 år, de sa att vi var heta osv. Killarna följde med upp på vårt rum och där hade vi sex. Mammas och min säng var typ 1,5m ifrån varandra, vi blev knullade samtidigt nära varandra och killarna växlade mellan oss så vi fick smaka alla kukar, så att säga. Mamma tog kukar i röven också, men den vågade inte jag göra. Utan kondomer den gången var det dessutom.

Har gjort mer sattyg också, men orkar inte berätta mer just nu.
Citera
2014-07-18, 12:00
Medlem
Ismenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cugel
Var det extra upphetsande att ha grupp sex med morsan?
Vad sa ni till varandra efteråt? Dagen efter? Nån ångest eller
bara garv?
Mest garv, ingen ångest eller så.
Citera
2014-07-18, 15:24
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Jag har gjort en hel del omoraliskt. Har alltid varit för kåt och oförsiktig för mitt eget bästa.

När jag var 13 så förlorade jag oskulden till en kille som var över 20. Det var efter en fest hos honom, han frågade om jag ville ge honom en avsugning och jag gick med på det. Men det slutade med vaginalt sex också och att jag sov över hos honom. Sedan hade han ångest dagen därpå. Men detta var mest omoraliskt av honom antar jag, det var ju våldtäkt enligt lag.

Jag har för något år sedan "prostituerat mig". En man runt 35 år frågade utanför en nattklubb om han fick ha sex med mig om han betalade 2000kr. Jag såg till att min kompis såg mannen och visste vad vi skulle göra, ifall något skulle hända. Han gav mig 1000kr direkt i handen först, jag skulle få resten efteråt. Sedan följde jag med mannen till hans lägenhet, han var gift och hade barn också verkade det som. Vi hade sex i en timme ungefär, jag stack när jag fick pengarna. Han såg bra ut och sexet var helt okej. Lättförtjänta pengar.

Detta är kanske det sjukaste: Jag och mamma var på en solsemester till Turkiet en gång. Jag var 16 och min mamma var 35-36. På vårt hotell bodde 3 killar från England som vi fick kontakt med, de var runt 25 år, de sa att vi var heta osv. Killarna följde med upp på vårt rum och där hade vi sex. Mammas och min säng var typ 1,5m ifrån varandra, vi blev knullade samtidigt nära varandra och killarna växlade mellan oss så vi fick smaka alla kukar, så att säga. Mamma tog kukar i röven också, men den vågade inte jag göra. Utan kondomer den gången var det dessutom.

Bra jobbat! Fler av er sort skulle göra livet roligare
Citera
2014-07-18, 15:39
Medlem
Den absolut bästa tråden jag någonsin har sett, keep it up!

Har väl aldrig varit så omoralisk av mig så det värsta jag har gjort var när jag tröck på en tjej som bästa polaren typ var tillsammans med och sen sticka hem till tjejen och trycka på henne.
Kommer jag på fler så kommer dem upp här kan ja lova
Citera
2014-07-18, 15:42
Medlem
Ismenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Bra jobbat! Fler av er sort skulle göra livet roligare
Tackar, det tycker jag med.
Citera
2014-07-18, 19:45
Medlem
Jag fick för några månader sen ett meddelande av en kille jag var ihop med i femman om att han verkligen ville ha sex med mig eftersom att han inte skulle kunna släppa mig annars (vi är 25 idag), innan han skulle flytta till Irland..
Jag ville lite ha sex med honom också så han betalade taxi hem till honom mitt i natten, där han var med sin kompis och drack lite öl. Detta var en torsdagskväll för ca sex månader sen.
Vi drack mer öl, pratade minnen och bastade nakna alla tre. Sen gick han och jag ut i duschen och hade sex medans hans kompis var utanför. Det var mysigt efterlängtat sex, vi hade ju väntat enda sen femman.
Lite senare tillbaka i soffan sög jag av honom, och försökte få suga av hans kompis också som satt bredvid, men han ville inte (?)..
Till min frustration skulle killen på familjeträff tidigt dagen efter så jag var tvungen att åka hem 6 på morgonen för att slippa träffa hans familj (som jag också känner lite..)! Fick till och med betala taxin själv! Hehe.
Aja, vandrade runt efter-packad på väg hemåt på tomma gator och passerar två killar..
Hej, säger jag. Hej säger dom och stannar nyfikna. Jag berättar då lite upprörd vad som hänt (alltså att jag vart "utskickad" tidigare av en kille vid denna tid!)..
Dom tyckte det var väldigt taskigt gjort av den killen och sa att jag fick följa med hem till dom istället.. då vart jag glad igen!
Väl hemma hos dom förklarar dom att dom är stygga killar och tar fram colat och gräset och vodkan. Det vart en hejdundrande fest helt plötsligt och jag börjar hångla med den ena.. och sen har vi trekant! Dom får bla. ta mej samtidigt i varsitt hål..
Vi fortsätter festa och ha sex hela den dagen och kvällen.. jag sover lite på natten (till lördag) och när jag vaknar på morgonen vill dom bjuda med mig på finlandsbåt 24 timmar. Jag tvekar lite eftersom jag ska långt utomlands i 6 månader på tisdagen och har inte ens packat ^^. Men tillslut säger jag såklart Ja!
Några andra män (deras vänner) kommer till lägenheten med mer knark och alkohol. Alla tittar på mej som om de vet om allt som hänt dagen innan. ^^,
På båten fortsätter festen med cola och tjack och en massa dricka. Jag raggar upp två stenade killar till hytten och de fick vara med på festen inget sex dock men nära inpå! Jag började landa lite där nån gång på natten..
Söndagsmorgonen (eller eftermiddagen? Oklart ;D) därpå mår jag riktigt äckligt (är ingen rutinerad tjackis) och längtar hem till min säng. Och har lite ångest över packningen.
Massa konstiga saker händer innan jag kommer hem på kvällen och får vila över natten till måndag... hinner packa lite på måndagen tills..
..en kille jag träffat via en sexsajt och haft sex med en gång några dagar tidigare hör av sig och vill ha en sista avsugning innan jag ska åka bort. Orkade egentligen inte, kände mig smutsig.. men efter lite tjat från honom och en dusch så fick han hämta mig på kvällen.
Vi åkte hem till honom och han fick sin avsugning och sen fick han ta hand om mig. Det vart väldigt avslappnat och skönt faktiskt..
Sen skjutsade han hem mej. Jag fick packa klart och sooova lite till för att på tisdag morgon, fortfarande snurrig, blek och ömm, bege mig till Arlanda..

Nu är jag fortfarande här utomlands..
Hade en härlig session på en strand, lite i vattnet, helt nakna och iakttagna av några fnittrande människor som försökte fota oss i mörkret.
På hans hotellrum också med hans vän i sängen bredvid. Minns inte ens vad han heter.. men han var väldigt het..

Fast detta kanske inte är särskilt omoraliskt, utan mest spännande?
Citera
2014-07-18, 21:17
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:

Härlig historia. Får man fråga vart ni tog emot sperman, du och morsan? Och hur såg ni ut på den tiden?
Berätta gärna mer om sattygen du antyder om! Du verkar ju vara en härligt skruvad brud.
Citera
2014-07-18, 21:29
Medlem
Det mest omoraliska jag nog har gjort är att köpa sex av en 14-åring (vilket hon dock inte angav i annonsen) och varit stammis hos en 16-åring.
Citera
2014-07-21, 18:34
Medlem
Ngt som idag känns lite sådär är att jag hade en jobbrelatetad kontakt med en kvinna. Både hon o jag var gifta. Vid ett tillfälle knullade vi i min bil i sb m en lunch. Ngn månad senare berättade hon att hon var gravid med sin man (hade kådis vid bilknullet). Där hade ju historien kunnat stanna, men hela hennes graviditet låg vi med varandra i snitt en gån/vecka. Sista gången tre dagar innan barnet kom.

Som krydda kan nämnas att hon var invandrad från MÖ (dock kristen).
Citera
2014-07-21, 20:09
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelrullo
Ngt som idag känns lite sådär är att jag hade en jobbrelatetad kontakt med en kvinna. Både hon o jag var gifta. Vid ett tillfälle knullade vi i min bil i sb m en lunch. Ngn månad senare berättade hon att hon var gravid med sin man (hade kådis vid bilknullet). Där hade ju historien kunnat stanna, men hela hennes graviditet låg vi med varandra i snitt en gån/vecka. Sista gången tre dagar innan barnet kom.

Som krydda kan nämnas att hon var invandrad från MÖ (dock kristen).

Så var barnet ditt eller hans?
Citera
2014-07-21, 20:32
Medlem
Trodde du var läskunnig. Igen: H A D E K Å D I S vid bilknullet. Som höll.
Citera
2014-07-21, 21:32
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelrullo
Trodde du var läskunnig. Igen: H A D E K Å D I S vid bilknullet. Som höll.

Jaja, är du säker så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in