Träffade en 25-årig kvinna i höstas med två barn (fyra och fem år gamla om jag inte missminner mig). Jag är yngre än henne.
I vilket fall som helst. Vid första "dejten" var vi hemma hos henne. Barnen låg och sov. Vi började hångla i soffan efter att ha tittat på film. Vi förflyttade oss ned till hennes sovrum och säng. Vid otaliga tidigare diskussioner hade det kommit fram att hon var allergisk mot latex (vanliga kondomer) således visste jag att det inte skulle gå hela vägen då jag inte hade införskaffat latexfria kondomer till just detta tillfälle.
I alla fall, vi låg sedan nakna och smekte varandra, hon ville ha sex men jag vägrade med tanke på att vi inte hade kondom. Följaktligen stod jag sedan på knä i hennes säng med hennes nakna kropp framför mig. Hon låg på rygg. Jag runkade och skulle glasera hennes stora tuttar. Det var kolsvart i rummet och gick knappt att urskilja siluetter. Plötsligt säger hon: "Vi är inte ensamma."
Jag förstod först ingenting och fortsatte att runka. Hon upprepade sig och då lade jag märke till hur hennes fyra-åriga son hade kommit in i rummet, utan att jag hade märkt det, och lagt sig bredvid kvinnan. Observera min bild. Observera att jag inte spelar flöjt utan drar i ballen.
http://www.ladda-upp.com/bilder/68864/illustration
Vid det här laget var jag en aning förvånad men tänkte inte låta min orgasm förstöras av en skitunge. Jag sade: "Det här var ju lämpligt." Samtidigt som jag fortsatte och sedan sprutade ned kvinnas tuttar.
Det måste poängteras att ungen förstod inte vad vi sysslade med. Det var kolsvart och han lade sig med ryggen mot mig så att säga. Observera min bild igen. Ingen sperma hamnade på ungen trots att jag sprutar som fan. Kvinnan skrattade lite glatt efter detta och bar sedan in ungen till sitt eget sovrum. Alltså barnets sovrum. Barnet fick ingen sperma på sig.