2012-05-11, 10:19
Avslutad
Kom ihåg på ett sommarläger, slutet av 90talet.. Dåvarande flickvännen och jag, samt andra hade druckit och var något fulla.. Dåvarande flickvännen somna på undersidan av en våningssäng. Över låg jag och en annan brud och körde på för fullt. Jag var ond på den tiden.
Citera
2012-05-11, 11:21
Medlem
XeQteRs avatar
Träffade en 25-årig kvinna i höstas med två barn (fyra och fem år gamla om jag inte missminner mig). Jag är yngre än henne.

I vilket fall som helst. Vid första "dejten" var vi hemma hos henne. Barnen låg och sov. Vi började hångla i soffan efter att ha tittat på film. Vi förflyttade oss ned till hennes sovrum och säng. Vid otaliga tidigare diskussioner hade det kommit fram att hon var allergisk mot latex (vanliga kondomer) således visste jag att det inte skulle gå hela vägen då jag inte hade införskaffat latexfria kondomer till just detta tillfälle.

I alla fall, vi låg sedan nakna och smekte varandra, hon ville ha sex men jag vägrade med tanke på att vi inte hade kondom. Följaktligen stod jag sedan på knä i hennes säng med hennes nakna kropp framför mig. Hon låg på rygg. Jag runkade och skulle glasera hennes stora tuttar. Det var kolsvart i rummet och gick knappt att urskilja siluetter. Plötsligt säger hon: "Vi är inte ensamma."

Jag förstod först ingenting och fortsatte att runka. Hon upprepade sig och då lade jag märke till hur hennes fyra-åriga son hade kommit in i rummet, utan att jag hade märkt det, och lagt sig bredvid kvinnan. Observera min bild. Observera att jag inte spelar flöjt utan drar i ballen.
http://www.ladda-upp.com/bilder/68864/illustration

Vid det här laget var jag en aning förvånad men tänkte inte låta min orgasm förstöras av en skitunge. Jag sade: "Det här var ju lämpligt." Samtidigt som jag fortsatte och sedan sprutade ned kvinnas tuttar.

Det måste poängteras att ungen förstod inte vad vi sysslade med. Det var kolsvart och han lade sig med ryggen mot mig så att säga. Observera min bild igen. Ingen sperma hamnade på ungen trots att jag sprutar som fan. Kvinnan skrattade lite glatt efter detta och bar sedan in ungen till sitt eget sovrum. Alltså barnets sovrum. Barnet fick ingen sperma på sig.
Citera
2012-05-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Kom ihåg på ett sommarläger, slutet av 90talet.. Dåvarande flickvännen och jag, samt andra hade druckit och var något fulla.. Dåvarande flickvännen somna på undersidan av en våningssäng. Över låg jag och en annan brud och körde på för fullt. Jag var ond på den tiden.
att nåon fick se mig å tjejen ha samlag fick mig sjuk upphetsad.men pinsamt att höra hennes kompis säga.är din kille alltid så snabb med pippet.att höra henne tycka att ja va för snabb fick mig å bli kåt.att sen få se hon få samlag erkände ja för min tjej å henne att de va de mest upphetasande som ja fått uppleva å känna
Citera
2012-05-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
skulle va grymt om man kunde klara å ge en tjej ett knull som hon blev nöjd av.känns pinsamt att veta att man inte klara den biten
Citera
2012-05-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeQteR
Träffade en 25-årig kvinna i höstas med två barn (fyra och fem år gamla om jag inte missminner mig). Jag är yngre än henne.

I vilket fall som helst. Vid första "dejten" var vi hemma hos henne. Barnen låg och sov. Vi började hångla i soffan efter att ha tittat på film. Vi förflyttade oss ned till hennes sovrum och säng. Vid otaliga tidigare diskussioner hade det kommit fram att hon var allergisk mot latex (vanliga kondomer) således visste jag att det inte skulle gå hela vägen då jag inte hade införskaffat latexfria kondomer till just detta tillfälle.

I alla fall, vi låg sedan nakna och smekte varandra, hon ville ha sex men jag vägrade med tanke på att vi inte hade kondom. Följaktligen stod jag sedan på knä i hennes säng med hennes nakna kropp framför mig. Hon låg på rygg. Jag runkade och skulle glasera hennes stora tuttar. Det var kolsvart i rummet och gick knappt att urskilja siluetter. Plötsligt säger hon: "Vi är inte ensamma."

Jag förstod först ingenting och fortsatte att runka. Hon upprepade sig och då lade jag märke till hur hennes fyra-åriga son hade kommit in i rummet, utan att jag hade märkt det, och lagt sig bredvid kvinnan. Observera min bild. Observera att jag inte spelar flöjt utan drar i ballen.
http://www.ladda-upp.com/bilder/68864/illustration

Vid det här laget var jag en aning förvånad men tänkte inte låta min orgasm förstöras av en skitunge. Jag sade: "Det här var ju lämpligt." Samtidigt som jag fortsatte och sedan sprutade ned kvinnas tuttar.

Det måste poängteras att ungen förstod inte vad vi sysslade med. Det var kolsvart och han lade sig med ryggen mot mig så att säga. Observera min bild igen. Ingen sperma hamnade på ungen trots att jag sprutar som fan. Kvinnan skrattade lite glatt efter detta och bar sedan in ungen till sitt eget sovrum. Alltså barnets sovrum. Barnet fick ingen sperma på sig.

Hahaha, så sjukt! Men fortfarande så jävla klockrent
Citera
2012-05-11, 21:15
Medlem
GLYKOZs avatar
Har tillsammans med min äldre bror knullat lillebrorsan tjej, min lillebror var inte med!
Har knullat min storebrors fru, när brorsan sov i rummet intill!
Citera
2012-05-11, 22:01
Medlem
att erkänna inför sin flickvän å hennes tjej kompis dom bägge va 17 å ja fyllda 25 att erkänna att ja gick iång när min tjejs kompis hadde samlag å när min tjej blev sur över att jainte gillade å pippa henne som alla killar går igång på fick hennes kille å värkligen berätta att då måste ja va dålig på sex eftersom alla hans kompisar klara å pippa sina tjejer.men att höra hur snabbt ja bruka komma i samlag så skulle han skämas som kille å ge en tjej kuk.när hon fick veta att de gick när ja hörde henne pippa tyckte hon skulle va ett klart tecken på samlags problem.som tjej är de nog pinsamt om å höra en sådan sak spridas om problemet kring andras sexliv
Citera
2012-05-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
sådär
skulle du skämmas bland dina vänninor om din killes problem inom ert sex började spridas ut på din syster skola.
Citera
2012-05-12, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runarstres
skulle du skämmas bland dina vänninor om din killes problem inom ert sex började spridas ut på din syster skola.

Har inga väninnor. Har ingen kille.
Hotar du att outa mig?
Citera
2012-05-12, 11:53
Medlem
RuinationIPAs avatar
Vet inte om det platsar här, eller ens är omoraliskt?

Jag (som en del andra i annan tråd) går igång på att andra män raggar på min hustru, kanske till och med sätter på henne.

Så jag har uppmuntrat henne att ta betalt vid några tillfällen.
Citera
2012-05-12, 14:23
Medlem
Milizers avatar
När jag var 14 så hände det att jag letade i tvättkorgen efter min systers använda trosor och sniffade på dessa medan jag runkade.
Citera
2012-05-12, 15:46
Medlem
Q1986s avatar
Passande tråd för det som hände mig för 2 veckor sedan

Kl 21: jag och flickvännen är hemma hos hennes föräldrar som precis åkt till Frankrike på semester. Vi skulle hälsa på hennes syster som är 18 år.

Kl 23: Efter en filmkväll och en flaska vin går vi och lägger oss.

23:45: Skulle upp på toa och kissa då jag ser att hennes syster lyssnar på musik i sitt rum. Jag blir nyfiken och går in och säger "tja, vaken?" Hon vänder sig om och ler och säger att hon inte är trött.

00:15 Efter att ha spenderat ca 30 min i hennes rum (samtidigt som min tjej, hennes storasyrra sover) börjar vi hångla.

01:00 Efter en stund med att vi hade sex och jag sprutade henne återvänder jag till rummet och lägger mig hos flickvännen.

Vi har träffats 1 gång efter detta och det var mest jobbigt för "lillasyrran" som var lite röd i ansiktet.

VILKEN jävla kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in