2013-04-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Fyller på lite, inte så grova saker men endå.

Fick en tjej att börja med knark, som jag sedan tjänade en bra slant på.
Denna tjej träffade via mig, en kompis till mig som med va torsk på det jag sålde.
Tillslut så började hon ha sex me honom för att få gratis knark.
Resultat = Money
Idag är hon självmordsbenägen och sitter inne på psyk.

Så du tycker inte att det är så grovt att du fått en tjej att bli självmordsbenägen och som sitter inne på psyk tack vare dig?
Grattis, du är inte bara omoralisk, du är ett omänskligt rövhål också, du borde bli chef på något företag, du verkar vara tillräckligt psykopatisk för det.
Citera
2013-04-23, 22:51
Medlem
Började knulla min brud i mina föräldrars vardagsrum (på den tiden jag bodde hemma) med vetskapen om att min vän skulle hämta upp mig om typ fem min. Var helt jävla omöjligt att komma så efter att polaren väntat i typ 1 timme och ringt mig typ tusen gånger så frågade jag min brud om jag kunde runka till en grej på datorn och spruta henne i ansiktet. Av någon outgrundlig anledning var det lugnt med henne så jag tog upp min laptop, tog fram en bild på hennes polare, runkade, sprutade henne i ansiktet, drog på mig kläderna på fem sekunder och åkte iväg med polaren och lämnade henne ståendes på knä i mina föräldrars vardagsrum naken, med sperma i fejset och vetskapen om sin egen otillräcklighet antagligen väldigt påträngande i hennes sinne.

För övrigt så har jag lagt min säd i en väldigt attraktiv kusins burk med ansiktskräm.. Var väl 14 bast..
Citera
2013-04-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuinationIPA
Vet inte om det platsar här, eller ens är omoraliskt?

Jag (som en del andra i annan tråd) går igång på att andra män raggar på min hustru, kanske till och med sätter på henne.

Så jag har uppmuntrat henne att ta betalt vid några tillfällen.

Jag är av samma uppfattning... På en kräftskiva på början av 90-talet så upptäckte jag min fetisch.vi hade ätit kräftor var glada bastat vid bastun vid sjön mycket folk på festen ingen koll. Framåt morgontimmarna sakna jag min sambo lite, gick för att pissa i skogs brynet där jag såg en sovsäck som det lät i från pissa sen lyssna jag lite extra vad de höll på med... Jo sex där fullt.. Men hörde min tjejs röst inifrån sovsäcken först blev jag faan va i helvete.. Men gick över på en sekund blev så jävla kåt..hörde hur han tog henne från sidan de stöna och lät... Hon stöna högt spruta nu.. Måste lägga mig innan min kille kommer..hörde ett riktigt stön...sen pumpa han några gånger sen blev det tyst.strax efter så rörde det sig och hon for upp ur sovsäcken och gick in i huset där vi skulle sova..efter en stund så gick jag efter in.. Kröp ner bredvid henne...hon var inte så sugen..men jag var ju tokåt av det jag sett och hört.börja smeka henne men hon var motvillig..då flög fan i mig kröp ner och börja slicka henne..det bara dröp av sperma ur fittan.. Sög och slicka i mig allt och hon bara stöna för fullt...hon kom i en underbar orgasm och det kom ut ännu mer..satte aldrig på henne jag kom när hon kom...hon vet inte än i dag att jag vet...
Citera
2013-04-24, 17:40
Medlem
Härligt vilken kille,du måste vara NO:1 av drägg där ute.
Synd att vi inte har tillräckligt hårda straff för skithögar som dig.

Men du kommer förmodligen att få betala du med, inget e gratis.

Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Fyller på lite, inte så grova saker men endå.

Fick en tjej att börja med knark, som jag sedan tjänade en bra slant på.
Denna tjej träffade via mig, en kompis till mig som med va torsk på det jag sålde.
Tillslut så började hon ha sex me honom för att få gratis knark.
Resultat = Money
Idag är hon självmordsbenägen och sitter inne på psyk.
Citera
2013-04-24, 22:56
Medlem
JBernards avatar
Jag har gjort det gamla vanliga, satt på min kks lillasyrra, varit konstant otrogen, satt någon kärring på någon firmafest när det var det enda jag fick tag på, värdinnan på en privatfest när hemnes man var på undervåningen, dragit några i tvåan fast dom gjort klart att dom inte ville det mm mm. Men jag slutade med det för några år sedan, har blivit lite religös eller något, försöker att uppträda hedervärt och vara en reko kille. Jag är helt ok med det för egen del, men mitt sexliv är inte lika händelserikt som innan omvändelsen.
Citera
2013-04-24, 23:21
Medlem
SvaMp_s avatar
Har "råkat" stoppa in den i tvåan några gånger
Också "råkat" sarra några i ansiktet och innan inte visat att det va på g just av den anledningen.

Satte på en tjej i klassen första veckorna på högskolan, sen skämdes jag o pratade inte med henne dan efter, så hoppa hon av , inget jag e stolt över, va osäker själv.
Citera
2013-05-04, 13:52
Medlem
[quote=eldikan]Har gjort lite diverse mer eller mindre omoraliska snuskhandlingar med eller mot mina tjejer i mitt 32 åriga liv kan man säga. Här kommer tre oförglömliga händelser som jag skrattar gott åt även idag!

* 2004 var jag sambo med en tjej i Malmö som var väldigt väluppfostrad och skötsam och lite fin i kanten. Nästan lite väl fin i kanten. Vid en grillfest med hennes nördiga klasskompisar i Slottsparken i centrum så blev jag full, kåt och odräglig som vanligt. Orka sitta å höra på massa jävla plugg-kurs-snack...
Så jag tjatade med henne på en promenad, in i buskarna nära Regementsgatan och knullade skiten ur henne på den smått leriga marken, missionären style!
Hon som var så stolt över sina vita byxor! När det äntligen tog slut mellan oss förklarade jag hur jag brukade vid varje sex eller runk, tänka på hennes fina indiska
Citera
2013-05-04, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detfarinteplats

- Betalat en fet och ganska äcklig 50 kärring för att hänga upp mig med armarna fastbundna i en krok i taket och sen tortera mig med piskor, stearin, klädnypor etc. Efter det knullade hon mig med en dildo och avslutade med att sitta på mitt ansikte och fylla min mun med piss.

- Sugit ut sperma ur en transas rövhål (hon var för övrigt jävligt het så det är väl en lite förmildrande omständighet :evilgrin39: ) efter att hennes pojkvän sprutat i henne.
vet inte varför men detta måste vara det äckligaste jag någonsin har läst, särskilt det sista.. ursh, Blä. Njöt du verkligen?.. :)
Citera
2013-05-05, 02:35
Medlem
Silltunnas avatar
[quote=1000solar]
Citat:
Ursprungligen postat av eldikan
Har gjort lite diverse mer eller mindre omoraliska snuskhandlingar med eller mot mina tjejer i mitt 32 åriga liv kan man säga. Här kommer tre oförglömliga händelser som jag skrattar gott åt även idag!

* 2004 var jag sambo med en tjej i Malmö som var väldigt väluppfostrad och skötsam och lite fin i kanten. Nästan lite väl fin i kanten. Vid en grillfest med hennes nördiga klasskompisar i Slottsparken i centrum så blev jag full, kåt och odräglig som vanligt. Orka sitta å höra på massa jävla plugg-kurs-snack...
Så jag tjatade med henne på en promenad, in i buskarna nära Regementsgatan och knullade skiten ur henne på den smått leriga marken, missionären style!
Hon som var så stolt över sina vita byxor! När det äntligen tog slut mellan oss förklarade jag hur jag brukade vid varje sex eller runk, tänka på hennes fina indiska

Hennes fina indiska VAD?
VAD, ditt jävla riksmongo? Hennes fina indiska morsa, farsa, pläd, tavla, släkttavla? VAD?
VAD, ditt förbannade jävla ålrens, VAD?
Citera
2013-05-05, 12:48
Medlem
Nicke1234s avatar
Har knullat min tjejkompis mamma, hon var 49 år vid tillfället. Var hemma hos henne och skulle återställa en bärbar dator som jag hade lånat. Det slutade med att vi söp oss fulla och hamnade i sängen.
Vi har faktiskt gjort det 2 gånger, andra gången körde jag båten till hennes sommarstuga bara för att hälsa på. Slutade på samma sätt som ovan!

Hoppas till Gud att min tjejkompis inte vet nåt, men jag antar att hon skulle ha sagt nåt om hon visste vad jag och hennes mamma har sysslat med.
Kan tilläggas att jag inte är tillsammans med denna tjejkompis, det är bara en vän.
Senast redigerad av Nicke1234 2013-05-05 kl. 12:59.
Citera
2013-05-09, 19:19
Medlem
Citat:
*Hade en flickvän tidigare som jag drog på en eftermiddag och jag la satsen på henne, kom lite här och var. Senare på den kvällen skulle vi träffa hennes lillasyster med vänner ute på Gröna Lund. Vi stöter på dem inne på Gröna Lund där lillasystern frågar min tjej vad det var hon hade på halsen? Tjejen min säger då att det är tandkräm var på lillasystern hjälper till att "skrapa" bort det med sina fingrar

Tack för ett mycket gott skratt!

Saker jag gjort...Vet inte vilka jag ska välja, finns mycket!

Kan börja med att säga att jag har smakat på näst intill alla mina kroppsvätskor även avföring samt urin.

Har knullat en höggravid hora.

På ett bröllop för ett antal år sedan raggade jag på ens partner och senare låg vi med varandra.

Luktat/slickat/sugit på min mors och tjejkompisars trosor medans jag onanerat.

Onanerat i offentliga toaletter samt omklädningsrum.

Haft sex med en lärare i mitt gymnasium, hemma hos denne.

Haft trekant med mitt ex och hennes tjejkompis på en krog inne på toan en vanlig utekväll. Tilläggas bör att det var en lång och förvånad kö utanför.

Onanerat hos en kompis och låtit hans hund slicka mitt ollon medans jag onanerade och därefter, tömma satsen i hundens mun.

Listan kan göras lång, dock har jag inte hunnit uppleva fontanellsex eller ha sex med lik än. Men vem vet, det kanske kommer?
Citera
2013-05-09, 19:35
Medlem
En tjej ville ligga med mig men jag var förtjust i en annan tjej som jag hade sett dagen innan och hon var så sexigt klädd. Så jag sade åt henne att klä sig som henne och bete sig som henne.

Hon gick med på det...vad fan tänkte jag med egentligen? Det var riktigt taskigt att vilja att hon var en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in