Citat:
*Hade en flickvän tidigare som jag drog på en eftermiddag och jag la satsen på henne, kom lite här och var. Senare på den kvällen skulle vi träffa hennes lillasyster med vänner ute på Gröna Lund. Vi stöter på dem inne på Gröna Lund där lillasystern frågar min tjej vad det var hon hade på halsen? Tjejen min säger då att det är tandkräm var på lillasystern hjälper till att "skrapa" bort det med sina fingrar
Tack för ett mycket gott skratt!
Saker jag gjort...Vet inte vilka jag ska välja, finns mycket!
Kan börja med att säga att jag har smakat på näst intill alla mina kroppsvätskor även avföring samt urin.
Har knullat en höggravid hora.
På ett bröllop för ett antal år sedan raggade jag på ens partner och senare låg vi med varandra.
Luktat/slickat/sugit på min mors och tjejkompisars trosor medans jag onanerat.
Onanerat i offentliga toaletter samt omklädningsrum.
Haft sex med en lärare i mitt gymnasium, hemma hos denne.
Haft trekant med mitt ex och hennes tjejkompis på en krog inne på toan en vanlig utekväll. Tilläggas bör att det var en lång och förvånad kö utanför.
Onanerat hos en kompis och låtit hans hund slicka mitt ollon medans jag onanerade och därefter, tömma satsen i hundens mun.
Listan kan göras lång, dock har jag inte hunnit uppleva fontanellsex eller ha sex med lik än. Men vem vet, det kanske kommer?