2013-03-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
Vi har pratat om det flera gånger och hon säger att det ska vara spontant och hon tycker om när hon "låtsas" säga nej.
Alltså, då var det ju inte ditt fel i alla fall, även om det är sorgligt om hon inte ville och det gick fel...
Citera
2013-04-01, 14:54
Medlem
Gizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Vore det inte roligare att filma in såna där lekar?
För min del skulle det vara underbart om man såg klippet efteråt, hur hon red som fan och gav en käftsmällar, och kanske avslutade akten med att pissa en över ansiktet.
Du har så rätt!
Givetvis är filmklipp det allra bästa och något jag uppskattar att se på i efterhand.
Självklart filmade hon mängder av saker hon gjorde med mig så jag skulle kunna få njuta av det i efterhand.
Hennes personliga favorit var att köra upp saker i baken på mig med motiveringen att det var payback för allt män gör mot kvinnor.
Tack och lov var jag duktigt medvetslös och kände ingen smärta - ingen smärta jag kommer ihåg i alla fall.
Citera
2013-04-01, 15:24
Medlem
Flingpakets avatar
Blev knullad av en man (45+) jag träffat på darkside i en trappuppgång, för att sen gå igenom hela lägenhetsbyggnaden med satsen i ansiktet.
Citera
2013-04-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flingpaket
Blev knullad av en man (45+) jag träffat på darkside i en trappuppgång, för att sen gå igenom hela lägenhetsbyggnaden med satsen i ansiktet.

Var det något du gillade?
Själv har jag fantiserat om att träffa en kvinna på stan och få håret och ansiktet dränkt av hennes piss, och sen måste jag cykla hem med ned pissat huvud.
Iofs är det väl hon som står för det omoraliska då.
Citera
2013-04-01, 23:50
Medlem
bjoernes avatar
Nakenlekar med prästens son är kanske något någon skulle kunna tycka är omoraliskt? Om jag minns rätt var vi både i 10 år åldern.
Citera
2013-04-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjoerne
Nakenlekar med prästens son är kanske något någon skulle kunna tycka är omoraliskt? Om jag minns rätt var vi både i 10 år åldern.

Knappast omoraliskt, mer om du hade varit 20 och sonen varit 10.
Citera
2013-04-02, 00:10
Medlem
bjoernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Knappast omoraliskt, mer om du hade varit 20 och sonen varit 10.

Du har alldeles säkert rätt. Men om prästen fått se sitt gossebarn bli påsätt i stjärten hade han nog varit av en annan åsikt
Citera
2013-04-02, 11:53
Medlem
Citat:
Vi har pratat om det flera gånger och hon säger att det ska vara spontant och hon tycker om när hon "låtsas" säga nej.

Har ni helt kommit av er efter gången hon inte ville på riktigt eller vill hon fortfarande fortsätta?

Om hon vill så kan ni ju ta ett stoppord hon kan använda om hon verkligen inte vill nån gång? Eller är det för mesigt?
Citera
2013-04-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enentusiast
Har ni helt kommit av er efter gången hon inte ville på riktigt eller vill hon fortfarande fortsätta?

Om hon vill så kan ni ju ta ett stoppord hon kan använda om hon verkligen inte vill nån gång? Eller är det för mesigt?

Vi har inte provat fler gånger, men detta hände i höstas någon gång och vi bor ihop fortfarande så det slutade väl iallafall. Hon säger själv att det var mer hennes fel eftersom hon inte sa till ordentligt och hon vet att jag inte menade att "våldta" henne.

Det vore ju perfekt om man kunde komma överens om ett stoppord, men hon är så svår och prata med för hon vill bara att det ska hända man ska inte prata om det innan, av någon konstig anledning.
Citera
2013-04-03, 14:21
Medlem
Gizens avatar
Citat:
Vi har inte provat fler gånger, men detta hände i höstas någon gång och vi bor ihop fortfarande så det slutade väl iallafall. Hon säger själv att det var mer hennes fel eftersom hon inte sa till ordentligt och hon vet att jag inte menade att "våldta" henne.

Det vore ju perfekt om man kunde komma överens om ett stoppord, men hon är så svår och prata med för hon vill bara att det ska hända man ska inte prata om det innan, av någon konstig anledning.
Wow! Det där känner jag verkligen igen. Allt ska vara så spontant och att tala om det förstör hela nöjet. På ett sätt förstår jag tänket, men i slutänden dödade det effektivt sexlivet och relationen. Vi är bra vänner idag.
Citera
2013-04-03, 14:53
Medlem
När jag var 14-15 runkade jag av en av mina bästa tjejkompisars kille medan hon låg och sov på golvet på en madrass precis under. Det hela kom fram ett halvår och det blev ett jävla liv...

När jag var i ungefär samma ålder satt jag bredvid en man i 20-års åldern på ett flyg. Utan att ha pratat med honom eller ens utbytt blickar förde jag in min hand under hans dagstidning och smekte honom längs låret och utanpå byxorna. Knäppte sedan upp byxorna och började runka av honom. Trodde (extremt naivt) att vi var väldigt diskreta men fick ett par sura blickar från flygpersonalen. Hade dessutom en nära släkting på flyget som förmodligen märkte allt (men vågade aldrig säga något),

Kanske mer utflippat än omoraliskt...
Citera
2013-04-03, 15:21
Medlem
Dj-mEros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillevippen
Jag fingerpullade min syster en gång.
Oh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera