2013-03-17, 01:51
Medlem
Harley.Quinns avatar
Har faktiskt fått min då oskyldiga lilla fitta knullad av en kusin. Var uppe i norrland för att fira nyår och rååkade hamna sist kvar i bastun med en äldre killkusin. Tillslut började han prata om att det var synd att det sågs fel med incest. Men att han isåfall kunde blunda för det för att jag var så jävla söt. Då hade han mig, kastade mig över honom sen blev det en rejäl omgång i bastun innan vi återvände upp till huset. Det är väl det mest sexuellt omoraliska jag gjort, beror lite på hur man ser på det.
Citera
2013-03-17, 09:22
Medlem
Megafailures avatar
Hmm mesta har väl vart med alldeles för unga tjejer tror jag. Vet inte om jag ens vågar gå in på allt här.

En rolig grej var väl när jag var 25 och träffat en tjej som var 16. Lurade mig in in hos hennes föräldrar (ja hon bodde hemma så klart) och gav henne hennes livs knull i hennes flickrum samtidigt som föräldrarna var i rummet bredvid. Aldrig vart med om en flicka som skrikit så högt och kommit så hårt .

Men som sagt, det finns mycket mer omoraliskt än så .. har väl vart mer på den vägen så att säga
Citera
2013-03-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley.Quinn
Har faktiskt fått min då oskyldiga lilla fitta knullad av en kusin. Var uppe i norrland för att fira nyår och rååkade hamna sist kvar i bastun med en äldre killkusin. Tillslut började han prata om att det var synd att det sågs fel med incest. Men att han isåfall kunde blunda för det för att jag var så jävla söt. Då hade han mig, kastade mig över honom sen blev det en rejäl omgång i bastun innan vi återvände upp till huset. Det är väl det mest sexuellt omoraliska jag gjort, beror lite på hur man ser på det.

Kusiner får ju gifta sig med varandra så det är inte omoraliskt att ha sex med en kusin...... tyvärr.
Citera
2013-03-17, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Kusiner får ju gifta sig med varandra så det är inte omoraliskt att ha sex med en kusin...... tyvärr.
Lagligt är det ju, men undrar vad resten av släkten skulle tycka?
Citera
2013-03-17, 12:22
Medlem
Harley.Quinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maggan999
Lagligt är det ju, men undrar vad resten av släkten skulle tycka?

Precis det jag tänkte, det kan vara lagligt men det är ju faktiskt skillnad på att ha sex med en helt vanlig person och att ha sex med sin kusin. Även fast det är lagligt kan det ses som olämpligt.
Citera
2013-03-24, 16:51
Medlem
Gizens avatar
Mest omoraliska?
Det måste varit när jag förverkligade mina fantasier de första gångerna med min dåvarande flickvän.
Jag drogade mig själv och förklarade vad mina fantasier gick ut på innan jag däckade.
Hon sög av mig ordentligt och hade enligt egen utsago väldigt roligt.
Ett par månader senare så drogade jag henne utan förvarning.
Det var lagom uppskattat, men hon accepterade det.
Därför kändes det ganska rättvist att hon vid nästa tillfälle jag var avdäckad drog nytta av det maximalt... Då jag var så fruktansvärt kåt innan jag tuppade av hade jag tydligen ett galet stånd som höll sig i 40 minuter - trots att jag var medvetslös.
Kort sagt - hon hade hade sex med mig (när jag var utslagen) och påstår att det var bland det bästa sex hon haft. Ingen press.
Först då förstod hon mina fantasier fullt ut, men vågade inte berätta om vad som hänt förrän över ett år senare...
Citera
2013-03-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizen
Mest omoraliska?
Det måste varit när jag förverkligade mina fantasier de första gångerna med min dåvarande flickvän.
Jag drogade mig själv och förklarade vad mina fantasier gick ut på innan jag däckade.
Hon sög av mig ordentligt och hade enligt egen utsago väldigt roligt.
Ett par månader senare så drogade jag henne utan förvarning.
Det var lagom uppskattat, men hon accepterade det.
Därför kändes det ganska rättvist att hon vid nästa tillfälle jag var avdäckad drog nytta av det maximalt... Då jag var så fruktansvärt kåt innan jag tuppade av hade jag tydligen ett galet stånd som höll sig i 40 minuter - trots att jag var medvetslös.
Kort sagt - hon hade hade sex med mig (när jag var utslagen) och påstår att det var bland det bästa sex hon haft. Ingen press.
Först då förstod hon mina fantasier fullt ut, men vågade inte berätta om vad som hänt förrän över ett år senare...

Vore det inte roligare att filma in såna där lekar?
För min del skulle det vara underbart om man såg klippet efteråt, hur hon red som fan och gav en käftsmällar, och kanske avslutade akten med att pissa en över ansiktet.
Citera
2013-03-24, 17:34
Medlem
Var ute och klubbade med massa kompisar för ett par år sedan. En jävligt het tjejkompis till mig som jag hade haft sex med förut var där med sin pojkvän som jag var ytligt bekant med. I alla fall tjejkompisen är riktigt på lyset och pojkvännen blir lite less på henne och ber mig ha koll på henne ett tag medan han går med några polare och spelar blackjack.

Hon drar med mig in på herrtoan och vi börjar hångla lite och bestämmer oss för att dra hem till min lägenhet. När vi öppnar toadörren står hennes pojkvän där utanför och letar efter henne. Får typ panik men håller mig lugn och berättar att hon har spytt och att jag hjälpte henne. Slinker snabbt ut från toan och försöker undvika dem resten av kvällen.

Grämer mig fortfarande lite över att jag inte fick med henne hem
Citera
2013-03-31, 12:04
Medlem
chillevippens avatar
Jag fingerpullade min syster en gång.
Våra föräldrar var bortresta och mormor var barnvakt, vi låg sov i föräldrarnas dubbelsäng och det var syrran som tog initiativet. Tror jag var 11-12 år o syrran är 4 år äldre.
Hon började känna på mig där nere o ja fick fullt stånd på 1 sekund typ
Hon runkade lite men inte tills jag kom..

Efter det när jag kände på henne så fick ja ta över hela henne sa hon, kände ordentligt på brösten, första gången ja verkligen fått ta en tjej på brösten, innan hade man väl bara nuddat en klasskompis av misstag men nu var det hands on och helt naket
Smekte utanpå hennes fitta och kände med fingrarna innanför blygdläpparna, körde in ena fingret och pullade..
Hade nog viljat prova att slicka henne men vågade inte gå så långt men var nere o nosade iaf, minnas att det luktade jävligt mkt kön och väldigt gott..

Det hände bara en enda gång, lite synd för hade varit kul att gå längre men samtidigt vet ja inte om man hade haft en lika bra relation efteråt...
Upphetsande nu när jag tänker tillbaka på det iaf.. Tänker på det ibland när ja onanerar.
Citera
2013-03-31, 13:33
Medlem
Min flickvän gillar att bli dominerad, så en dag tänkte att jag att hon skulle få som hon ville.
Men när vi var klara så såg jag att hon grät så frågade jag "var jag så dålig", då svarade hon "Jag ville inte". Sen la jag mig i fosterställning i duschen och grät i 3 timmar så nu i efterhand känner jag mig mänsklig fortfarande.
Citera
2013-03-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
Min flickvän gillar att bli dominerad, så en dag tänkte att jag att hon skulle få som hon ville.
Men när vi var klara så såg jag att hon grät så frågade jag "var jag så dålig", då svarade hon "Jag ville inte". Sen la jag mig i fosterställning i duschen och grät i 3 timmar så nu i efterhand känner jag mig mänsklig fortfarande.

Så du "glömde" fråga innan?
Citera
2013-03-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enentusiast
Så du "glömde" fråga innan?

Vi har pratat om det flera gånger och hon säger att det ska vara spontant och hon tycker om när hon "låtsas" säga nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in