2018-04-02, 23:42
Medlem
Var på en swinger klubb och hade sex med min gamla kk i samma rum som 3 andra par

Kan faktiskt inte fatta att jag gjorde det. Det var mina slyn tider helt enkelt. Hade precis fyllt 20 och var nyfiken på livet Är dock 24 idag.. men mycket har ändå hänt sen dess :-) har "vuxit upp"
Citera
2018-04-03, 01:24
Medlem
Mandateofheavens avatar
Frågat en familjemedlem om hon ville knulla, det ville hon också.
Citera
2018-04-03, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt. Något ni fått ett samvete av.

Har ni gjort något som gör/har gjort att ni känner er riktigt illojala och omoraliska gentemot en sambo/fru/familjemedlem?

Jag börjar;
När jag var liten pillade jag min syster i slidan en gång
alltså hon var ju med på det, och äldre än mig. Vi båda var under 10 och detta var för mer än 10 år sedan. Men ändå liksom, helt jävla sjukt!

Vet att det dock finns ännu äckligare/"oetiskare" saker som folk gjort, har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa

Er tur!

Hände väl att man hade lite kul med vänners systrar :P
Citera
2018-04-03, 17:20
Medlem
Brukade smita från jobbet för att ha sex med en arbetskamrat (ibland flera ggr i veckan), båda var gifta på varsitt håll. Otroligt bra sex :-)
Ett sexuellt förhållande med min granne, gifta båda två. Han älskade att ta risker och smyga bakom ryggen på sin fru.... sex i garaget, tvättstugan etc...
Åkt hem till en äldre man bara för att få smisk. Hade en blå rumpa i veckor....
Fick kontakt med en man på nätet och samma kväll åkte jag hem till honom. Det bästa sex jag varit med om, blev fistad gång på gång...... Fast det är väl kanske inte omoraliskt, levde som singel då.
Citera
2018-04-03, 19:32
Medlem
Ja, inte lätt att svara på. Mycket har det blivit under årens lopp, men kanske det " värsta " eller " bästa " hur man nu väljer att se på det var väl att jag fotograferade min dotter mer eller mindre naken när hon besökte mig efter 10-års frånvaro i mitt liv ( 10-17 år ) Det var hennes förslag, och hon behövde inte tjata.

PS Fotografierna förstördes kort därefter DS
Citera
2018-04-03, 22:58
Medlem
kr0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Ja, inte lätt att svara på. Mycket har det blivit under årens lopp, men kanske det " värsta " eller " bästa " hur man nu väljer att se på det var väl att jag fotograferade min dotter mer eller mindre naken när hon besökte mig efter 10-års frånvaro i mitt liv ( 10-17 år ) Det var hennes förslag, och hon behövde inte tjata.

PS Fotografierna förstördes kort därefter DS
Hände något mer?
Varför tjatade hon?
Citera
2018-04-03, 22:58
Medlem
kr0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandateofheaven
Frågat en familjemedlem om hon ville knulla, det ville hon också.
Vilken typ av familjemedlem?
Citera
2018-04-04, 00:33
Medlem
Mandateofheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0n
Vilken typ av familjemedlem?

En 2 dagar gammal bäbis, den gnydde och då tyckte jag att den sa "Kör in hela penisen i arslet på mig"

Så jag gjorde det!

Skämt åt sido.

Det e en hemlis. Men kan säga att det inte handlar om pedofili som är din misstanke.

Alla i min familj är heta, skulle kunna knulla dom allihopa
Senast redigerad av Mandateofheaven 2018-04-04 kl. 00:36.
Citera
2018-04-04, 03:57
Medlem
kr0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandateofheaven
En 2 dagar gammal bäbis, den gnydde och då tyckte jag att den sa "Kör in hela penisen i arslet på mig"

Så jag gjorde det!

Skämt åt sido.

Det e en hemlis. Men kan säga att det inte handlar om pedofili som är din misstanke.

Alla i min familj är heta, skulle kunna knulla dom allihopa
Var inte min misstanke. Utan finns ju grader av incest och familjemedlemmar.
Citera
2018-04-04, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kr0n
Hände något mer?
Varför tjatade hon?

Ja, det hände mer, men jag lyckades dra mig tillbaka när jag var EN centimeter från att endera hamna i paradiset eller helvetet Men jösses så hon ville.... Har tänkt, och tänker, mycket på hur det skulle känts.

Hon tjatade inte, men hon visste vad hon ville, helt klart
Citera
2018-04-07, 00:38
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-barn
Brukade smita från jobbet för att ha sex med en arbetskamrat (ibland flera ggr i veckan), båda var gifta på varsitt håll. Otroligt bra sex :-)
Nåt lika. Hon var och är fortfarande gift.. och hon har två fina tjejer från den tiden.
Citera
2018-04-08, 21:23
Medlem
MegaSkurts avatar
Efter att ha läst vad ni alla hittat på för bus känner jag mig väldigt oskyldig, nästan oskuld i sammanhanget...

När jag var i artonårsåldern var jag ihop med en tjej som har en tvilling, och vid otaliga tillfällen inledde jag hångel, petting och div. med tjejens tvillingsyster, dock kom vi aldrig så långt som till att ligga, eller så var vi såpass respektfulla att vi faktiskt båda undvek att komma så långt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in